Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Tellie kapotquote:
Jaquote:
Oh godquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:19 schreef Flippiee het volgende:
Snowie in Duits klederdracht met Oktoberfest
Dan wil ik een picquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh god. Ik wil wel eens die kleding dragen, gewoon omdat!
Dan kom jij naar tps.quote:
quote:
En wat heren als ik die dag al een meet heb?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat uns zijn harem joinen die dag
Dan heb je vette pech, mij meeten is veel belangrijker, dat weet je zelfquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
En wat heren als ik die dag al een meet heb?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan heb je vette pech, mij typisch meeten is veel belangrijker, dat weet je zelf
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:22 schreef Flippiee het volgende:
oh wacht 25e is op zondag, dan kan ik wel
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
GASTEN.
Ik heb maar EEN shaggie gerookt vandaag!
is dat op zondag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:22 schreef Flippiee het volgende:
oh wacht 25e is op zondag, dan kan ik wel
ja das zondagsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat op zondag?
dan kan ik heul nie![]()
En dankzij typisch vorige nacht ook niet gerookt voor het slapen gaan, en mijn shaggie had ik pas gerookt om half 10 's avondsquote:
Hoezo niet ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat op zondag?
dan kan ik heul nie![]()
Vraag het van de week nog eens, dan ben ik wat helderder en zal ik kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Ik moet zaterdags werken
Uiteraardquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flipje weet waar haar prioriteiten liggen.
Ik praat af en toe plat Amsterdams, dan kan je lachen om mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet
Valt best mee
Dat klinkt gaaf!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou wel willen maar ben die dag vrijwilliger hier in de stad bij een multi-cultuur feest waar ik met kinderen een bepaalde activiteit (waarschijnlijk weer enorme bellen blazen) ga doen
Wel goed aanmoedigen he morgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:24 schreef Typisch het volgende:
gvd aids fok, ik dacht even redelijk vroeg slapen
Gewoon stoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dankzij typisch vorige nacht ook niet gerookt voor het slapen gaan, en mijn shaggie had ik pas gerookt om half 10 's avonds![]()
Minderen is sowieso goed.
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:25 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen, morgen weer vroeg dag voor mij. Om 11 uur moet ik alweer aan het bier.
gegroet FOK!'ertjes.
[..]
Vraag het van de week nog eens, dan ben ik wat helderder en zal ik kijken wat er mogelijk is.
Okequote:Op zondag 11 augustus 2013 03:25 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen, morgen weer vroeg dag voor mij. Om 11 uur moet ik alweer aan het bier.
gegroet FOK!'ertjes.
[..]
Vraag het van de week nog eens, dan ben ik wat helderder en zal ik kijken wat er mogelijk is.
Dat zal volgende week nog wel weer aangepast worden door het hoofdkantoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week?groupId=643929 Wat is dit voor aids aanbieding dan? 7 cent verschil op 2 zakken chips haha. Damn is de moeite ook niet waard
Trusten trouwens :3quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:25 schreef Typisch het volgende:
gegroet FOK!'ertjes.
[..]
Daar is het nog te vroeg voor, maar ik aim er voor.quote:
Mijn piem0lquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Verder niks chills in de aanbieding volgende week
Neeeeeequote:
Ik gooi het in de prullenbak gr grquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor, maar ik aim er voor.
Bij de meet ga ik trouwens wel meer roken, als ik sociaal ben dan kan ik die shit niet tegen houden
Whehe, moet je het eerst in de prullenbak zien te krijgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gooi het in de prullenbak gr gr
Nou, echt nietquote:
Ik kan gemeen knijpenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe, moet je het eerst in de prullenbak zien te krijgen
Als ik een beetje zat ben, ben ik wel al snel om met zulke shit, maarjaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pakje shag/zakje wiet en je bent al om, goedkoop sletje
Damn...quote:Sögel - Een 50-jarige motorrijder uit Emmen is bij een verkeersongeval in het Duitse Sögel zwaargewond geraakt. Hij heeft zijn beide benen verloren.
Een 67-jarige automobilist wilde een camper inhalen, maar zag daarbij de tegemoetkomende motorrijder over het hoofd. Er volgde een botsing, waarbij de motor nog zo'n 200 meter doorgleed en in een bosrand tot stilstand kwam. De motorrijder is met een traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis in Oldenburg.
Nicequote:
lolquote:
Whehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 03:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik een beetje zat ben, ben ik wel al snel om met zulke shit, maarja
Ik drink tot ik aangeschoten ben maximaal dan.___!!!
Die motorrijder is zijn beide benen kwijt omdat iemand anders niet goed oplette..quote:
Ik snap het even niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehehe_!
Nouja zeg, dan maak je het voor de chicks lastiger door niet zat te worden
Hoe weet je dat die ander niet goed oplette?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
? Die motorrijder is zijn beide benen kwijt omdat iemand anders niet goed oplette..
oh.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die motorrijder is zijn beide benen kwijt omdat iemand anders niet goed oplette..
quote:
Nou drinken tot maximaal aangeschoten. Aangeschoten is niet zat. Dus als je aangeschoten bent moeten chicks meer moeite voor je doen.quote:
Staat er tochquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die ander niet goed oplette?
Waren ik en Vas dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHAHAHA HOLY SHIT. Zit hier bij een housewarming, stond ineens een donkere dame onder het balkon die zei iets, waarna de enige neger hier riep 'KOM DAN IK NEEM JE DOGGIE' inderdaad er is wep een hoop drank in het spelGaat de deurbel, vrouw voor de deur JA EN IK WENS MET RESPECT BEHANDELD TE WORDEN IK HEB EEN PAAR KINDEREN EN BRENG DIE DONKERE BLACKABOY HIER. ALS DIE JONGEN DOGGIE WIL KAN HIJ HET KRIJGEN IK NEUK DIE JONGEN HARDER DOGGIE DAN HIJ HEBBEN KAN IK NEUK HEM KAPOT BRENG DIE JONGEN HIER en dat ging nog een kwartier door en daarna stond ze ineens weer vrolijk mee te lachen what the fuck was dit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wat gebruiktquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHAHAHA HOLY SHIT. Zit hier bij een housewarming, stond ineens een donkere dame onder het balkon die zei iets, waarna de enige neger hier riep 'KOM DAN IK NEEM JE DOGGIE' inderdaad er is wep een hoop drank in het spelGaat de deurbel, vrouw voor de deur JA EN IK WENS MET RESPECT BEHANDELD TE WORDEN IK HEB EEN PAAR KINDEREN EN BRENG DIE DONKERE BLACKABOY HIER. ALS DIE JONGEN DOGGIE WIL KAN HIJ HET KRIJGEN IK NEUK DIE JONGEN HARDER DOGGIE DAN HIJ HEBBEN KAN IK NEUK HEM KAPOT BRENG DIE JONGEN HIER en dat ging nog een kwartier door en daarna stond ze ineens weer vrolijk mee te lachen what the fuck was dit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou drinken tot maximaal aangeschoten. Aangeschoten is niet zat. Dus als je aangeschoten bent moeten chicks meer moeite voor je doen.
quote:
Ja dus.quote:
oh wacht ja goeiemorgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat er tochAutobestuurder wou een camper inhalen maar zag daarbij een motor over het hoofd..
En dat vond ik jammer voor de chicks!quote:
Een beetje motorrijder stuurt nog langs zo'n malloot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat er tochAutobestuurder wou een camper inhalen maar zag daarbij een motor over het hoofd..
Ik denk altijd dat ik beter kan dansen en sneller fietsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan beter zingen als ik een beetje aangeschoten ben... en veel beter ademen.
Iemand anders die dit herkent?
SLAPEN JIJ EINZ ZWEI DREIquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We zullen zien of je dat nice vindt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh wacht ja goeiemorgen
[..]
En dat vond ik jammer voor de chicks!
Als er een auto met meer dan 120/130/140 km per uur op je afkomt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje motorrijder stuurt nog langs zo'n malloot.
Ik heb zoveel energie wanneer aangeschotenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik beter kan dansen en sneller fietsen
NEEquote:
JAquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb zoveel energie wanneer aangeschoten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We zullen zien of je dat nice vindt
NEEEquote:
Ik smoke alleen mee als ik mij daar prettig bij voel. Ik heb last van paniekaanvallen, en nu beheers ik het wel beter, maar het gaat nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar jij gaat wel smoken op de meet toch?
En bier zuipen :3
Misschien neem ik wel een kratje mee.
Ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb zoveel energie wanneer aangeschoten.
Dat hangt geheel af van je reactievermogen en stuurmanskunst.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als er een auto met meer dan 120/130/140 km per uur op je afkomt?Dan ben je echt wel het haasje denk ik
quote:
Oke. Bier drinken is ook chill.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik smoke alleen mee als ik mij daar prettig bij voel. Ik heb last van paniekaanvallen, en nu beheers ik het wel beter, maar het gaat nog niet goed genoeg.
En bier komt goed
Je DENKT dat je beter kan zingen, de luisteraars doen daar langer overquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan beter zingen als ik een beetje aangeschoten ben... en veel beter ademen.
Iemand anders die dit herkent?
Smoke je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:42 schreef TBakkert het volgende:
hallo. Ik ben hier omdat de rest van het forum dood is.
Klopt. Kan ik nog eens kijken waar ik nog mee bierflesjes kan openmaken. Ik was ooit zo een bazin dat het zelfs lukte met een pakje sigarettenquote:
Gesmoked?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fuck ik doe lang over posts![]()
Te veel gedachtes
Dit is geen 'oh nb is rustig dus laat ik maar bij de stoners posten' topic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:42 schreef TBakkert het volgende:
hallo. Ik ben hier omdat de rest van het forum dood is.
Maar ik kan ook goed zingen, he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je DENKT dat je beter kan zingen, de luisteraars doen daar langer over
Jezusquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. Kan ik nog eens kijken waar ik nog mee bierflesjes kan openmaken. Ik was ooit zo een bazin dat het zelfs lukte met een pakje sigaretten
wel eens gedaan met een heel team op een toernooi. Het was leuk, maar het regelmatig doen doe ik niet.quote:
Onsquote:
sorry...quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is geen 'oh nb is rustig dus laat ik maar bij de stoners posten' topic.
Oooquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ook goed zingen, he?
Het zal vast niet opeens slechter zijn als ik dronken was?
Of wel
Maar van natura kan ik best goed zingen, vind ik zelf en zeggen anderen (die eerlijk zijn en niet zeggen wat ik wild dat ze zeggen), als ik de toon hoogtes kan halen dan. Heb vrij zware stem, hele hoge noten haal ik niet zo makkelijk
Neequote:Op zondag 11 augustus 2013 03:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ooo
Ik dacht je bedoelt dat je nuchter niet kan zingen maar dronken wel
Maar ligt dat dan aan de mentaliteit van de bestuurders of ook aan hun kennis (die ze al dan wel niet aangeleerd wordt tijdens de rijlessen)?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:43 schreef sig000 het volgende:
Het domme klootjesvolk dat tegenwoordig op een motor zit weet alleen hoe ze hard rechtuit moeten gaan maar wat je allemaal met een motor kan is ze vreemd.
whehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 03:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja + wat drank![]()
Nu gaat mm hoofd iets te snel
Doe goedkope AH bier, dan ga je door als echte echte pauperquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus
Ik koop wel een kratje bavaria ofzo, en dan daarmee treinen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef Amarantha het volgende:
Shit gaat snel. Het staat ook op live dus als ik een keer refresh dan zie ik pas hoeveel pagina's we weer vol gespamt hebben in korte tijd
Je kunt het toch ook zo instellen dat je 999 posts per pagina hebt en dan heb je nog maar 1 pagina.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef Amarantha het volgende:
Shit gaat snel. Het staat ook op live dus als ik een keer refresh dan zie ik pas hoeveel pagina's we weer vol gespamt hebben in korte tijd
Blijf tot 4, gisteren was 5 dus is 1 uur verbetering :3quote:
En dat op zaterdag zondag op dit uurquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef Amarantha het volgende:
Vooral het ontbreken van de vaardigheden om echt motor te kunnen rijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan de mentaliteit van de bestuurders of ook aan hun kennis (die ze al dan wel niet aangeleerd wordt tijdens de rijlessen)?
Oh dat hoeft niet zo van mij hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook zo instellen dat je 999 posts per pagina hebt en dan heb je nog maar 1 pagina.
Vaardigheden zoals inzicht etc.?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vooral het ontbreken van de vaardigheden om echt motor te kunnen rijden.
Jij bent de hosselaar van dit topic. Dat zie je meteen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Blijf tot 4, gisteren was 5 dus is 1 uur verbetering :3
Verbetering wil ik het niet noemenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Blijf tot 4, gisteren was 5 dus is 1 uur verbetering :3
Wil ik dat dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe goedkope AH bier, dan ga je door als echte echte pauper
Oh, het ging meer om het feit DAT er in een mum van tijd zo veel pagina's vol zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet zo van mij haha
Nee, maar dat maakt mij niet uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil ik dat dan?
Ik koop dan ook 3 extra biertjes ofzo, die nuttig ik wel in de trein
Whehe, dat is waarquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent de hosselaar van dit topic. Dat zie je meteen.![]()
Schultenbräu van de Aldi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil ik dat dan?
Ik koop dan ook 3 extra biertjes ofzo, die nuttig ik wel in de trein
Ja haha. Als ik nu refresh zijn we vast bij pagina 8 ofzo..quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, het ging meer om het feit DAT er in een mum van tijd zo veel pagina's vol zijn?
nee. Maar in deze blijkbaar wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe, dat is waar
Is er in ieder topic een hosselaar dan?
Whehe ja toch, meer sociaal enzo, en half aangeschoten zijn is gewoon leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt mij niet uit
Verstandig!
Ah.quote:
Wees blij dat je het hebtquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Serieus kun je ook te vaak seks hebben? Zondag wordt mijn seks-vrije-dag haha!
Het kan een sleur worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Serieus kun je ook te vaak seks hebben? Zondag wordt mijn seks-vrije-dag haha!
Ja maar elke dag is misschien een beetje overdrevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wees blij dat je het hebtal die arme zolderkamer maagden
scheer niet iedereen over 1 kam hier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wees blij dat je het hebtal die arme zolderkamer maagden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Je bent gewoon een beest. Leef er naar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar elke dag is misschien een beetje overdreven!
Raar dat sommigen over zo een vaardigheid niet beschikken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
En 150+ PK beheersen op maar 2 wielen met weinig gewicht.
Minder zenuwen allesquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe ja toch, meer sociaal enzo, en half aangeschoten zijn is gewoon leuk
Valt ook wel mee hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beest. Leef er naar.
Noh man zolang het nog chill isquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar elke dag is misschien een beetje overdreven!
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben half verdoofd en I love it
Drank
Telt dat ook in dit tipoc?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben half verdoofd en I love it
Drank
Flippiee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:53 schreef Flippiee het volgende:
ja leute, ik verlaat jullie voor mijn overheerlijke bed. Slaap zacht
Daarom Zondags geen seks! (Vannacht besloten hehe)quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noh man zolang het nog chill ismaar pauze inlassen kan ook. Is het weer spannender de volgende keer!
Welterusten vrouwe flipsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:53 schreef Flippiee het volgende:
ja leute, ik verlaat jullie voor mijn overheerlijke bed. Slaap zacht
En is hij het er ook mee eens?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom Zondags geen seks! (Vannacht besloten hehe)
Lang niet gezien op FOK! dan.quote:
Wat schat je?quote:
Ach fuck it, kom erbijquote:
Dan lig je de hele dag in coma?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom Zondags geen seks! (Vannacht besloten hehe)
16-18.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat schat je?
[..]
Ach fuck it, kom erbij
Aardig accuraat. 16.quote:
Ja hahaquote:
Nee hoorquote:
Tik 'm aan. We gaan samen wat drinken via het internet.quote:
Baasquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tik 'm aan. We gaan samen wat drinken via het internet.
Soms is dat ook leuk.quote:
Okequote:
Ik gaf een echte boksquote:
Ik had eerst zo'n koelkastbeeldscherm en daar kon ik zo hard op slaan als ik wilde. Nu heb ik een nieuwe en die is vrij fragiel. Ik hield mijn vuist er heel zachtjes tegenaan.quote:
Hihiquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n koelkastbeeldscherm en daar kon ik zo hard op slaan als ik wilde. Nu heb ik een nieuwe en die is vrij fragiel. Ik hield mijn vuist er heel zachtjes tegenaan.
Top 10 onnozele filmpjes?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)shelf_index=3&sort=p Dit is echt zo tof
Op dit tijdstip wil ik helemaal niets weten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vaak met best wel interessante weetjes en cijfers
Slapenquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip wil ik helemaal niets weten.
quote:
Daarom nog ff een uurtje chillen met rustige muziek en een jointje in de handquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:34 schreef Studeur het volgende:
Net in de klup een gast van 60 die helemaal los ging in zn eentje![]()
Altijd leuk om te zien
Sukkelquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
blegh![]()
Moet ook niet blowen als ik vroeg op moet
We zouden vandaag naar Bobbejaanland gaan, maar in plaats daarvan, hadden ze besloten mij en mijn oudere zus niet wakker te maken en samen iets te doen met mijn kleine zusjes omdat 'ze geen zin hadden om iets te doen met ons erbij'quote:
Wotquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We zouden vandaag naar Bobbejaanland gaan, maar in plaats daarvan, hadden ze besloten mij en mijn oudere zus niet wakker te maken en samen iets te doen met mijn kleine zusjes omdat 'ze geen zin hadden om iets te doen met ons erbij'Jezus.
Ach, boeit niet, nu kan ik die wietkoekjes gewoon hier thuis doen met maten.quote:
Ughquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef Snowbells het volgende:
Vader die altijd na 10 uur keiharde muziek op moet zetten, wetende dat ik boven de woonkamer slaap en het dus door gaat dreunen > hoofdpijn
Heb je gisteren toch al gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, boeit niet, nu kan ik die wietkoekjes gewoon hier thuis doen met maten.
Nah, ging niet door want het was een beetje laat en die gasten moesten rond 1u alweer thuis zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je gisteren toch al gedaan?
Stom.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ging niet door want het was een beetje laat en die gasten moesten rond 1u alweer thuis zijn.
Wel gesmoked gisteren natuurlijk
Whehe, stoned spuiten en slikken kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stom.
En verrassend dat laatste.
Is me al heel vaak gelukt, hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:22 schreef Snowbells het volgende:
Probeer eens een week niet te blowen
Oh dan valt het nog wel meequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is me al heel vaak gelukt, hoor.
Soms ook 3 weken ofzo niet.
Gewoon als vrienden geen wiet hebben of ik geen geld heb
En ligt er ook aan met wie ik chill.
Bij sommige is het smoken met chillen, bij sommige chillen met smoken.
Maar je bent behoorlijk afhankelijk dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is me al heel vaak gelukt, hoor.
Soms ook 3 weken ofzo niet.
Gewoon als vrienden geen wiet hebben of ik geen geld heb
En ligt er ook aan met wie ik chill.
Bij sommige is het smoken met chillen, bij sommige chillen met smoken.
Ja.quote:
Nah, totaal niet. Kan gewoon zonder wiet hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je bent behoorlijk afhankelijk dus?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij regent het hier ook, lig alleen nog in bed
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Hier is het droog, maar 14 graden wel
Ben jij dat op je uiquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Hier is het droog, maar 14 graden wel
Maar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bent nog maar de 1001ste persoon die dat vraagt
oud nieuws is ook nieuwsquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit is toch echt oud nieuws
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor mensen die achterlopen ja
Dat is al geweestquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef gajonkohalen het volgende:
wachten jullie vandaag ook tot 4:20?
16:20 of 4:20?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef gajonkohalen het volgende:
Ik heb geen zusjequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komt je zusje dan op webcamdames.nl?
Nee, ik wachtte tot ik vrij zou zijn van werk. nu dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef gajonkohalen het volgende:
Whehequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke kleur?
Haar zwart blonderen?![]()
Jij wilde er ook paarse highlights in toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehe.
Donker chocoladebruin. Mijn haar is nu wel bruin, maar met gekke koper en goud tinten. En die moeten eruit
Ja. Ik laat het ook gelijk maar kort knippenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wilde er ook paarse highlights in toch?
Lekker pittig kapselquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Ik laat het ook gelijk maar kort knippen
Waar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jammer dat het meestal 18+ is
Aaahquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AaahJa de meest toffe feesten zijn vaak wel voor 18 jaar en ouder
Je bent nu 16? Ik ga eind deze maand voor het eerst in bijna 24 jaar naar een groot feest toe dus je hebt nog tijd genoeg hahaquote:
Terecht. Van die 16 jarige gastjes en/of huppelkutjes komen de sfeer meestal niet ten goede bij een feest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AaahJa de meest toffe feesten zijn vaak wel voor 18 jaar en ouder
Sowieso. Ben ook blij dat het jongste volk 18 jaar isquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Terecht. Van die 16 jarige gastjes en/of huppelkutjes komen de sfeer meestal niet ten goede bij een feest.
Ja maar 16+ feesten zijn kut, huppelkutjes en jongens die net 2 dagen 16 zijn en denken dat ze wat zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent nu 16? Ik ga eind deze maand voor het eerst in bijna 24 jaar naar een groot feest toe dus je hebt nog tijd genoeg haha
Toen ik 15 was ging ik ook gewoon stappen, maar dan in cafés in de buurt. Niet naar feesten of discotheken waar ik toch niks te zoeken had.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ben ook blij dat het jongste volk 18 jaar isNiks tegen minderjarigen maar die mogen wel wegblijven bij een hardstyle/hardcore feest haha
Ik vind feesten/clubs 10x leuker dan cafés, dansenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen ik 15 was ging ik ook gewoon stappen, maar dan in cafés in de buurt. Niet naar feesten of discotheken waar ik toch niks te zoeken had.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
Volgend weekend decibel3 dagen hard gaan
De meeste zijn 18+quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar discotheken mag je toch ook in als je 16 bent?
Verschilt, maar meestal komen daar alle ik-ben-net-16-kijk-hoe-stoer-ik-ben-met-alcohol types op afquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar discotheken mag je toch ook in als je 16 bent?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
Volgend weekend decibel3 dagen hard gaan
Daar ben je 16 voorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verschilt, maar meestal komen daar alle ik-ben-net-16-kijk-hoe-stoer-ik-ben-met-alcohol types op af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |