Godverquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:17 schreef Molo het volgende:
Leest [ afbeelding ] + A hier ook mee denk je?
ich hab es schon immer gewissen, sie sind herr Adolf, deine stink fraue!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:17 schreef megamandy het volgende:
En nu ga ik slapenMorgen weer werken.
ABER MORGEN BIN ICH DER FUHRER, JAWOHL!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bwhehehehe, hij zat vamiddag in mijn hoofd maar was hem weer vergetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
GodverGelukkig is mijn ijsje op want dat was anders nu wel op de grond gevallen
![]()
bwhehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef megamandy het volgende:
Eerst zat ik trouwens met zijn achternaam te goochelen, GeertaGerda [ afbeelding ]
Oh scheiße! Da hast du mir/michquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ich hab es schon immer gewissen, sie sind herr Adolf, deine stink fraue!
Blijdropquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin wordt vandaag 27, dus ik zo googelen op "27 jaar"
Krijg ik dit:
http://www.vatt.nl/upload/bob/uitnodiging%20borrel27%20jaar.JPG
Ziet er uit als een heel aantrekkelijk feestje![]()
Sowieso: Al je gegevens op een willekeurig internetplaatje zetten:![]()
!
Jammer dat hij uit 2007 is, anders hadden we kunnen gaan
Omaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
En 27 worden
ik word over 5 weken 32
Herstel, ik word over 4,5 week 32![]()
gelukkig troost ik mezelf met de wetenschap dat jij over een half jaar ook dertig bentquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig troost ik mezelf met de wetenschap dat jij over een half jaar ook dertig bent
Als je bijna dood bent heb je ook weinig anders te doen als zitten wachten tot je josti-lampjes gaan knipperenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij moet hier komen, hij is briljantquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Fok krijgt zeker shit met feestboek als ze deze toevoegen?ik wil deze!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij moet hier komen, hij is briljant [ afbeelding ]
Lijn schmijn. MacFlurryquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb al 2 dagen zin in een mcflurry maar ik ben aan de lijn
Pretty please?? *knipper*quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg dat ze hem op fok moeten maken Mir!!
Sorryquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
aidswijven.
Hebben z die glazen nog bij de Mac?
Je ne sais pas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
aidswijven.
Hebben z die glazen nog bij de Mac?
Hier komt het met bakken uit de hemelquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Molo het volgende:
Kraambezoek voor morgen is voor de vierde keer verzet door de moeder
Straks kan dat kind daadwerkelijk direct met zijn 6+ maanden speeltje spelen
Baby of geen baby, ik zou dus echt niet zķ vaak 1 afspraak verzette tenzij er ziekenhuisshit oid speelt. Weet je gelijk je plek he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Molo het volgende:
Kraambezoek voor morgen is voor de vierde keer verzet door de moeder
Straks kan dat kind daadwerkelijk direct met zijn 6+ maanden speeltje spelen
U bent op de juiste plek gearriveerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai, ben ik hier goed voor de oude vellen club?
donderdag. Mit Volvo. RIP aan nabestaanden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry
Ga je donderdag of vrijdag skuuj?
heb je nu zompige konijnen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel
Mijn konenen zijn nat geregend jonguh!!!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net 29 zijn geworden en je ID moeten laten zien voor je sigaretten![]()
![]()
dat was echt fantastischquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net 29 zijn geworden en je ID moeten laten zien voor je sigaretten![]()
![]()
Ik vind het leuker om m'n ID te laten zien, omdat ze dan zien dat ik niet alleen de 18 voorbij ben, maar dat ze ook daadwerkelijk m'n geboortedatum zien en dan dat WTF-hooftquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:
en dan antwoorden ' wil je anders mijn rijbewijs zien?'
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om m'n ID te laten zien, omdat ze dan zien dat ik niet alleen de 18 voorbij ben, maar dat ze ook daadwerkelijk m'n geboortedatum zien en dan dat WTF-hooft
' ik heb hier anders ook wel m'n bingo-lidmaatschap-pasje'quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om m'n ID te laten zien, omdat ze dan zien dat ik niet alleen de 18 voorbij ben, maar dat ze ook daadwerkelijk m'n geboortedatum zien en dan dat WTF-hooft
Is een oud collega en toen ze nog geen kleibint had flikte ze dit ook altijd, dus het verbaast me niksquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Baby of geen baby, ik zou dus echt niet zķ vaak 1 afspraak verzette tenzij er ziekenhuisshit oid speelt. Weet je gelijk je plek he?
Handig hequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Debsterr, wat een koeloejoekel voortent trouwens! Ben ik heul niet gewend![]()
gewoon voor de volgende bewaren dat cadeauquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een oud collega en toen ze nog geen kleibint had flikte ze dit ook altijd, dus het verbaast me niks
Is geen close friend. HEMA cadeautje van een tientje vond ik dan ook wel voldoende
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' ik heb hier anders ook wel m'n bingo-lidmaatschap-pasje'
Nomnomnom!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ff in een zeef hangen, kunnen ze uitlekken
Ik vind het nog steeds teleurstellend dat die ene geen Gerda meer heetquote:
altijd lol in de superquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
De keren dat de gehele rij in discussie ging dat ik echt die leeftijd niet kon zijn![]()
De keren dat de kassamiep 400 keer d'r excuses ging aanbieden![]()
De reacties soberso![]()
Deze man begon trouwens een speech dat gewoon iedereen, ongeacht hoe oud z'n ID zou moeten laten zien, dan hoefde je ook niet te twijfelen![]()
+1quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teleurstellend dat die ene geen Gerda meer heet
En dat jij iets in huis/tuin hebt dat zacht en fluffy isquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de dranktoko hier moet dat standaard bij iedereen, ook bij de 60+ers die twee keer per dag komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
De keren dat de gehele rij in discussie ging dat ik echt die leeftijd niet kon zijn![]()
De keren dat de kassamiep 400 keer d'r excuses ging aanbieden![]()
De reacties soberso![]()
Deze man begon trouwens een speech dat gewoon iedereen, ongeacht hoe oud z'n ID zou moeten laten zien, dan hoefde je ook niet te twijfelen![]()
ermahgerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de dranktoko hier moet dat standaard bij iedereen, ook bij de 60+ers die twee keer per dag komen
Ja man, kut koosquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haar kennende (zeeeeeer naīef), gebeurt dat per ongeluk omdat ze niet weet dat je al snel weer zwanger kunt worden of weet ik het watquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon voor de volgende bewaren dat cadeau
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Haar kennende (zeeeeeer naīef), gebeurt dat per ongeluk omdat ze niet weet dat je al snel weer zwanger kunt worden of weet ik het wat
Er zijn serieus mensen die beledigd zijn als het ze gevraagd wordt terwijl ze 21 zijn ofzo he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de dranktoko hier moet dat standaard bij iedereen, ook bij de 60+ers die twee keer per dag komen
Zeg eens tegen Koos dat hij zelf een stomme naam heeft en dat je die ook wil veranderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, kut koos
En ik hou wel van fluffy, als ze maar niet binnen in huis zitten en vies verharen en je besluipen enzo
Dat wordt wellicht een rondje maccen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:12 schreef Lindytje het volgende:
Oh, de sijt zegt dat ze nog cola glazen hebben
Ik hoor op mijn werk heel uiteenlopende dingen, mooiste was een knul die tegen me zei 'dat is van flink na jouw tijd denk ik' en ik hem even fijnbesnaard ging vertellen dat ik twee jaar jonger was dan hijquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die beledigd zijn als het ze gevraagd wordt terwijl ze 21 zijn ofzo he?
En ik heb ook vaak genoeg kassamiepen gezien die zich echt schaamde dat ze het mij gevraagd hadden, hoe vaak ik ook zei dat ze niet de eerste waren en dat het me niet boeide. Die vragen de keer erna dus niet zo snel meer.
Dan is gewoon zonder uitzondering iedereen vragen wel een mooie oplossing.
Trouwens wel dood aan de zinnen "vrouwen vinden het toch fijn om er jong uit te zien?" en "later zal je er blij mee zijn"![]()
![]()
![]()
Vind dat nogal een boude gedachtengang. Alsof mensen van 21 jouw werk doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor op mijn werk heel uiteenlopende dingen, mooiste was een knul die tegen me zei 'dat is van flink na jouw tijd denk ik' en ik hem even fijnbesnaard ging vertellen dat ik twee jaar jonger was dan hij
Nick Cave is een eindbaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef Incantrix het volgende:
Loik SQ, velen zin in? Ik hoorde dat Nick Cave afsluit, ik moest een beetje huillacheniedereen depri naar huis
Piemel, ik vind het vaag, na 2x verzetten gaat de derde keer bij mij voor op alles. Maarja
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt wellicht een rondje maccen dan
Doe het niet! Je krijgt er altijd buikpijn vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt wellicht een rondje maccen dan
ik heb toch al buikpijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe het niet! Je krijgt er altijd buikpijn vanmķcht ik gaan mag je de mijne wel
Nou ja, ik was 22 toen ik begonquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind dat nogal een boude gedachtengang. Alsof mensen van 21 jouw werk doen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor op mijn werk heel uiteenlopende dingen, mooiste was een knul die tegen me zei 'dat is van flink na jouw tijd denk ik' en ik hem even fijnbesnaard ging vertellen dat ik twee jaar jonger was dan hij
Agree! Maar als afsluiter zie ik het niet zo voor mequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nick Cave is een eindbaaswel jammer dat ie afsluit, want ik weet niet of ik dat trek
Zin? Mwah. Komt misschien nog
lezen, ik faaldequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, ik was 22 toen ik begon
Maar voor de duidelijkheid, hij schatte me dus zo'n 10 jaar ouder dan ik ben
Het is gewoon vies ranzig voer, niet lekker en daarna voel je je misbruikt alsof je een koorknaapje bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
dat is een mening. Ik vind het best lekker af en toequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is gewoon vies ranzig voer, niet lekker en daarna voel je je misbruikt alsof je een koorknaapje bent
Praat hij ook over 020 ipv Amsterdam?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdekut, Feyenoord wordt ingemaakt, dan is Fred straks weer de hele avond chagrijnig![]()
op marktplaats vast wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind zo'n glas nog wel tof, maar het is me niet waard om ervoor bij mcdonalds te eten![]()
Kan je die dingen niet gewoon los kopen?
Nee muts ik wil maccen en zocht een excuusquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 van die blauwe van een vorige keer, als je ze wil mag je ze hebben.
Ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een mening. Ik vind het best lekker af en toe
Ja, dat kan ik me dan weer niet voorstellen, ik vind alles daar smaken naar heel zoute vette kartonquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een mening. Ik vind het best lekker af en toe
En mij er van proberen af te praten! Je wil gewoon zelf al die hamburgers eten!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ikervan. Maar ik ben een ranzig wijf
Neuh, hij heeft niet zo'n haat aan Ajax, zo lang ze maar niet winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Praat hij ook over 020 ipv Amsterdam?
Je sponsort er de economie meequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee muts ik wil maccen en zocht een excuus![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Bwhehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft niet zo'n haat aan Ajax, zo lang ze maar niet winnen
Maar als Feyenoord verliest is hij echt chagrijnig. En ze verliezen nu echt enorm kansloos
En ik kom precies thuis als dat uitgezonden wordt
Ow, whaha! Ik weerquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Zijn het fransozen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, whaha! Ik weer
Noh, ik wil eigenlijk ook, maar we eten bij mijn schoonouders. Die ervan overtuigen dat het echt noodzakelijk is gaat niks worden denk ik. We namen vorige keer mcflurries mee en na 4x uitleggen wat het was aan de telefoon (om te vragen welke smaak ze wilden) hebben we het maar opgegeven
They alle be mine!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En mij er van proberen af te praten! Je wil gewoon zelf al die hamburgers eten!
Is dit een verkapte "kijk mij wčl culinair onderlegd zijn" sneer naar ns mac-fatties?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met koken, velen snijwerk
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had op m'n stage zo'n hardcore Feyenoorder als collega (hij had zelfs al een stadionverbodOnterecht natuurlijk
![]()
). Die wilde zelfs geen Ajax schoonmaakmiddel gebruiken
![]()
dat soort shit vind k echt zo kansloos hequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had op m'n stage zo'n hardcore Feyenoorder als collega (hij had zelfs al een stadionverbodOnterecht natuurlijk
![]()
). Die wilde zelfs geen Ajax schoonmaakmiddel gebruiken
![]()
Ik doe o.a. stukjes hamburger door mijn pasta om sneller klaar te zijn, ohhhh the ironyquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "kijk mij wčl culinair onderlegd zijn" sneer naar ns mac-fatties?
Hij was echt zo'n simpele jongen die helemaal niet zo kwaad was, maar altijd alleen maar had gedaan wat z'n buurtgenoten zeiden. Nooit zelf ergens over nagedacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat soort shit vind k echt zo kansloos he
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
geen hotdog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe o.a. stukjes hamburger door mijn pasta om sneller klaar te zijn, ohhhh the irony
Ach gossiequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij was echt zo'n simpele jongen die helemaal niet zo kwaad was, maar altijd alleen maar had gedaan wat z'n buurtgenoten zeiden. Nooit zelf ergens over nagedacht.
Hij had op Wilders gestemd, maar na twee vragen hierover wist hij eigenlijk al niet meer waarom.
En we hebben hem geprobeerd uit te leggen dat Ajax van oorsprong niet een voetbalclub is, maar een figuur uit de Griekse Mythologie. Dat ging er niet echt in, dat zat te diep.
Toen hij begon over dat alle Amsterdammers arrogante hufters waren kwamen we er na wat doorvragen achter dat hij nog nooit in Amsterdam was geweest
Als die in een andere omgeving was opgegroeid was hij heel anders geworden. Hij imiteerde gedrag van anderen omdat hij serieus niet voor zichzelf kon denken. Verder was het best een goede jongen
Bbquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeer!! Bb wilde er meteen in slapen vannacht
Uhm... witnie? Ik heb er 1 van the body shop die wel fijn is. Hoewel dat officieel een kleine concealerkwast is. Daar moet je eens voor kijken, kleine concealerkwastjes, die werken imo het best.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, beautyblogger, waar haal ik lipkwasten die fatsoenlijk zijn maar geen 20 euro per stuk
Ja k zag ze, zouden ze in t echt ook zo baas zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme die ILNP Ultra chrome lakjes
[ afbeelding ]
Daar weet ik nog een goed filmpje overquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even inspiratie opdoen voor clean eten.
Volgens mij had ik m al gevondenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar weet ik nog een goed filmpje over
Toen ik de screenshot zag dacht ik dat je heel uitgebreid ging behandelen hoe je chips kan eten zonder dat je bakkes vies wordtquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar weet ik nog een goed filmpje over
Dat was ook een verdomd goed idee geweestquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik de screenshot zag dacht ik dat je heel uitgebreid ging behandelen hoe je chips kan eten zonder dat je bakkes vies wordt
Vind ik persoonlijk 1 van de moeilijkere aspecten van clean etenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was ook een verdomd goed idee geweest
Die ga ik onthouden voor een eventuele deel 2quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk 1 van de moeilijkere aspecten van clean eten![]()
Net als met een Bossche bol of een tompoes. Of een gigantische hamburger... Hoe eet je dat clean?
Volgens mij is clean vooral onbewerkt eten. Dus light smeerkaas is misschien wel gezond, maar niet clean.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen clean eten en gezond eten?
ja, maar de hamburgers bevatten ook bacterieen toch? Wat maakt een flurry dan extra gevaarlijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die softijs ding kan bacterien bevatten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar de hamburgers bevatten ook bacterieen toch? Wat maakt een flurry dan extra gevaarlijk?
quote:mag je softijs en vooral mc flurry`s?? :-D
ik snap er niks meer van, ik heb 5 zwangere vriendinnen, eten allemaal gewoon softijs...maar nog een vriendin is zwanger en die zegt dat het dus echt niet mag i.v.m die bacterie, zij heeft het nagevraagd bij haar gynaecoloog en ik bj mijn vk....de een zegt dus dat het hier in nl wel gewoon kan maar dat je het in het buitenland echt niet moet doen, en de ander zegt dus dat het niet mag. wat is het nou? eten jullie gewoon softijs? ik wel!! mmmmm heerlijk zo`n mc flurry!!
Er valt niet veel aan te schoonmaken hoor, ze pasteuriseren zichzelf elke dag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die machines worden vaak niet goed genoeg schoongemaakt. Bij mac valt dat misschien mee. Maar ik neem daar geen risico mee.
Datquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er valt niet veel aan te schoonmaken hoor, ze pasteuriseren zichzelf elke dag.
Ja dat. Die bij de Ikea hebben een schoonmaakprogramma. En worden daarnaast door personeel bijgehouden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er valt niet veel aan te schoonmaken hoor, ze pasteuriseren zichzelf elke dag.
GEFELICITEERD!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:53 schreef Mirjam het volgende:
ik mag idd ook geen softijs, iets met bacteriën inderdaad
Man, wat een wetenschap is het ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Die bij de Ikea hebben een schoonmaakprogramma. En worden daarnaast door personeel bijgehouden.
Ik hoor hem echt voor het eerst, dat dat niet zou mogen
Zwanger zijn of een ijsapparaat schoonmaken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Man, wat een wetenschap is het ook
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Telt als je zwanger bent de 5seconde-regel ook niet?![]()
![]()
![]()
![]()
dat eerstequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zwanger zijn of een ijsapparaat schoonmaken?
nou, ben ik het ook weer niet helemaal mee eens, er werden toen veel meer gekke kindjes geboren dan nu hoor. En het is idd geen garantie dat je een gek kindje krijgt als je bakken met roomijs eet, maar alleen een verhoogde kans is vaak wel een reden om het gewoon maar niet te doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vroegaahh hadden ze die poepregeltjes toch ook allemaal niet? Dan waren wij en onze ouders ook verneukt geweest als dat had uitgemaakt denk ik dan
Of opa's en oma's.
Toen mocht je zelf nog roken tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vroegaahh hadden ze die poepregeltjes toch ook allemaal niet? Dan waren wij en onze ouders ook verneukt geweest als dat had uitgemaakt denk ik dan
Of opa's en oma's.
Note to self, maxicosi is bullshitquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Vroegah hadden ze ook geen maxicosi's, legde je je baby gewoon in de kofferbak. En de meeste baby's overleefden dat ook, maar niet als papa de auto tegen een boom parkeerde. Geen garantie, maar als je het kan voorkomen is het ook wel zo prettig
Tja en er gebeurd wel wat en voel je, je hele leven schuldig. Zulke besmettingen kunnen dingen veroorzaken waarmee je kind zijn hele leven nog moet leven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of opa's en oma's.
ik ben vast verneukt omdat mamma ijs at toen ze zwanger wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of opa's en oma's.
het zijn ook geen wettelijke besluiten, het zijn adviezen hequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen mocht je zelf nog roken tijdens de zwangerschap
Tuurlijk wil je je kansen op aparte kindjes zoveel mogelijk verkleinen, maar godsamme, het gaat wel ver zeg
en vacuum verpakte vis!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben vast verneukt omdat mamma ijs at toen ze zwanger was
DAT IS HET IK WEET TZEKER!
Ja precies wat ik bedoel. Je wilt geen risico nemen, maar wat is nu waar en wat niet en einz en ik eet wel heul niks meer tijdens de zwangerschap O NEE DAT MAG OOK NIETquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn ook geen wettelijke besluiten, het zijn adviezen heWat je er zelf mee doet is een tweede, maar wat Bubs zegt, als je de pech hebt dat er net wel wat gebeurt voel je je je leven lang ellendig denk ik.
Volgens mij blijft er nog best veel over, naast rood vlees, liters cola en softijs. Tenzij je een dieet hebt wat enkel daar uit bestaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies wat ik bedoel. Je wilt geen risico nemen, maar wat is nu waar en wat niet en einz en ik eet wel heul niks meer tijdens de zwangerschap O NEE DAT MAG OOK NIET![]()
*weer een puntje erbij op de lijst "redenen om niet zwanger te worden"*
Goeden tipquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je een verpest kind hebt gewoon in de kofferbak leggen en opnieuw proberen
Je mag ook niet rokenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er nog best veel over, naast rood vlees, liters cola en softijs. Tenzij je een dieet hebt wat enkel daar uit bestaat
nee hoor, zolang je er niet aan likt of het in een kleine ongeventileerde ruimte urenlang gaat zitten doen is dat niet slekt hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagels lakken is toch ook slekt?
Ik ga het vanavond maar eens proberen, straks eerst maar Floam eraf wekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
ik wil gaan marblen maar mn nagellak zit er nog netjes op, first world problems
Mijnes ook nog niet, ik hoop morgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Debsterr het volgende:
HOEzo is mijn Bondi er nog niet trouwens.
Op maandag komt de pakjesman niet, toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijnes ook nog niet, ik hoop morgen
Ze zien er ECHT heel goed uit skjoe! En leuk kleurtje ookquote:
Hmm, weet ik niet! Volgens mij niet, september is preview herfstcollectie (maar dus wel voor je uitgezocht)quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer kun je september previeuuuwen trouwens?
Jup, een eenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zien er ECHT heel goed uit skjoe! En leuk kleurtje ookjij had dus oranje + groen + deze?
Soms wel, soms niet. Beetje vaag wel vaak. Alleen de brievenbus post komt nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op maandag komt de pakjesman niet, toch?
Oh, dat is wel een beetje gay... die is namelijk heul niet quick dry ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, een eentransparante
als kado
Je kunt toch skippen als ie niet boeiend is? Dan moet je toch de lakjes kunnen zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet! Volgens mij niet, september is preview herfstcollectie (maar dus wel voor je uitgezocht)
nee ach, misschien ga ik er wat in frankenen. HOEOE kom ik aan bladgoud?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje gay... die is namelijk heul niet quick dry ofzo.
Oh ja, dat wel.. hmm, weet ik niet!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch skippen als ie niet boeiend is? Dan moet je toch de lakjes kunnen zien
http://www.blue-point-international.com/quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ach, misschien ga ik er wat in frankenen. HOEOE kom ik aan bladgoud?
hoeveel vellen had je nodig voor 1 potje?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.blue-point-international.com/
via dit kutbedrijf. Als je besteld, laat even weten, dan bestel ik nog wel wat blaadjes mee.
You put around 5 sheets of gold in 4/5 ml. of polish, I used 7 sheets in a China Glaze mini bottle that is little over half full now. If you don't have access to suspension base, I used Essence Better Than gel Top Sealer and it does sink, but when I want to use it I just put it upside down for a minute or two and everything is alright.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel vellen had je nodig voor 1 potje?
kijk, En ze verkopen ook flakes, waarom is dat wel / geen optie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
You put around 5 sheets of gold in 4/5 ml. of polish, I used 7 sheets in a China Glaze mini bottle that is little over half full now. If you don't have access to suspension base, I used Essence Better Than gel Top Sealer and it does sink, but when I want to use it I just put it upside down for a minute or two and everything is alright.
Hmm, ik heb me daar niet in verdiept moet ik zeggen. Door het schudden en mixen breekt het in stukjes, wellicht dat als het al flakes zijn de stukjes te klein worden? Maar dan hoef je wel weer minder te mixen natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk, En ze verkopen ook flakes, waarom is dat wel / geen optie?
En jij hebt gewoon kleine propjes in dat flesje gefrot?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, ik heb me daar niet in verdiept moet ik zeggen. Door het schudden en mixen breekt het in stukjes, wellicht dat als het al flakes zijn de stukjes te klein worden? Maar dan hoef je wel weer minder te mixen natuurlijk.
Jup, met dat papiertje wat er omheen zit het steeds kleiner vouwen met behulp van zo'n houten stokje, en dan met dat stokje in het flesje dumpen. 2 balletjes erbij, flink schudden, nachtje laten staan, nog eens schudden, gold leaf topcoatquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij hebt gewoon kleine propjes in dat flesje gefrot?
Hoeveel vellkes wilde gij?
Jaa zeker! Ik wil er nog 1 maken voor een vriendinnetje, daarom pak ik er meer. Doe je dan die van 50?quote:
DM/PM je gegevens maar met wat je van me krijgt!quote:
Ik vind 'm briljantquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het is wel een beetje barbieroze hoormaar ik verken graag mijn grenzen
*fluistert: Lady Liberty!*quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een 10 dollar kortingsbon van Bondi, dus als ik iets voor je kan bestellen hoor ik het wel
Ik heb dat lakje denk ik serieus al 10x gebruikt ofzo, soms als accent of voor nailart, maar het is zo'n fijn kleurtje!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die ga ik bestellen als ie niet in mn boxen zit
geel, ik ga het steeds meer waarderen, als kleur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben geel aan het lakken.. and I like it!
M'n vriendinnetje D. heeft een buikachtig kastje geel geverfd, ik moest er aan wennen maar vind het serieus zo leuk nu!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geel, ik ga het steeds meer waarderen, als kleur.
Jarenlang velen moeite mee gehad (geelhater). Nu vind ik het toch wel leuk. Al mogen er nog steeds geen gele bloemen in de tuin
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Debsterr het volgende:
Als ik Lady Liberty erin heb zitten Trix, dan mag je die van mij hebben.
Vetkleppen unitedquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Screw it, ik ga maccen. Fatso forever.
QFT.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar bij jou staat zelfs poep nog mooi
koffie!!!! Foei!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben heel het jaar nog niet bij de mac geweest.
Morgen wel bij de DE een lekkere koffie drinken
Ik heb alleen een hekel aan geel omdat het kennelijk een moeilijke lak is om te maken zodat ie fijn lakt. Niets dan problemen gehad met geel, maar ik vind het wel mooiquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geel, ik ga het steeds meer waarderen, als kleur.
Jarenlang velen moeite mee gehad (geelhater). Nu vind ik het toch wel leuk. Al mogen er nog steeds geen gele bloemen in de tuin
Ik kan ook wel ff kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
puckz zou jij mij ff kunnen helpen met instagram? iemand had mijn fotos gejat en als k die gebruiker nu zoek kan hij hem niet meer vinden, ik vraag mij af of k geblokkeerd ben of dat t account weggemikt is omdat diegene fotos jatte
wie is het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
puckz zou jij mij ff kunnen helpen met instagram? iemand had mijn fotos gejat en als k die gebruiker nu zoek kan hij hem niet meer vinden, ik vraag mij af of k geblokkeerd ben of dat t account weggemikt is omdat diegene fotos jatte
thanks ik zag al dat ik zelf een typo had gemaaktquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks ik zag al dat ik zelf een typo had gemaaktik heb ze dus nu wel gevonden
ik ben soms zo'n mongool
Productiviteit, productiviteit. Mensen komen toch welquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zondag, dit tijdstip, kermis. Drie counters open. McDonalds
Ik zit nog vol van mijn mac van een uur geleden. FMLquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Screw it, ik ga maccen. Fatso forever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |