Godverquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:17 schreef Molo het volgende:
Leest [ afbeelding ] + A hier ook mee denk je?
ich hab es schon immer gewissen, sie sind herr Adolf, deine stink fraue!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:17 schreef megamandy het volgende:
En nu ga ik slapenMorgen weer werken.
ABER MORGEN BIN ICH DER FUHRER, JAWOHL!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bwhehehehe, hij zat vamiddag in mijn hoofd maar was hem weer vergetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
GodverGelukkig is mijn ijsje op want dat was anders nu wel op de grond gevallen
![]()
bwhehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef megamandy het volgende:
Eerst zat ik trouwens met zijn achternaam te goochelen, GeertaGerda [ afbeelding ]
Oh scheiße! Da hast du mir/michquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ich hab es schon immer gewissen, sie sind herr Adolf, deine stink fraue!
Blijdropquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin wordt vandaag 27, dus ik zo googelen op "27 jaar"
Krijg ik dit:
http://www.vatt.nl/upload/bob/uitnodiging%20borrel27%20jaar.JPG
Ziet er uit als een heel aantrekkelijk feestje![]()
Sowieso: Al je gegevens op een willekeurig internetplaatje zetten:![]()
!
Jammer dat hij uit 2007 is, anders hadden we kunnen gaan
Omaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
En 27 worden
ik word over 5 weken 32
Herstel, ik word over 4,5 week 32![]()
gelukkig troost ik mezelf met de wetenschap dat jij over een half jaar ook dertig bentquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig troost ik mezelf met de wetenschap dat jij over een half jaar ook dertig bent
Als je bijna dood bent heb je ook weinig anders te doen als zitten wachten tot je josti-lampjes gaan knipperenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij moet hier komen, hij is briljantquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Fok krijgt zeker shit met feestboek als ze deze toevoegen?ik wil deze!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij moet hier komen, hij is briljant [ afbeelding ]
Lijn schmijn. MacFlurryquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb al 2 dagen zin in een mcflurry maar ik ben aan de lijn
Pretty please?? *knipper*quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg dat ze hem op fok moeten maken Mir!!
Sorryquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
aidswijven.
Hebben z die glazen nog bij de Mac?
Je ne sais pas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
aidswijven.
Hebben z die glazen nog bij de Mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |