Sorry bro, ik maak geen grapjes. Ik sta niet bekend om het hebben van humor. Ik zou een goede politieagent kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
A.s zaterdag ga ik met een vriend hier uit Zwolle naar Zaaldijk Polska treed op dus dat is sowieso wel aan, alleen toen ik de partypics ging bekijken op de site zag ik echt meisjes van 13 er tussen staan, beelz maakte eerst een grapje dat de leeftijd zo bij takens was, maar in zaaldijk is het volgens mij bittere waarheid.![]()
Cola, all over the screenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Sorry bro, ik maak geen grapjes. Ik sta niet bekend om het hebben van humor. Ik zou een goede politieagent kunnen zijn.
Als je het niet weet, hoef je het niet te weten.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wie is dave? Heb ik iets gemist?
Nice, ik zou niet alleen een goede politieagent zijn, ik zou ook een goede vrouw zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je het niet weet, hoef je het niet te weten.
quote:Op ieder mogelijk moment in de geschiedenis zeiden alle vrouwen het volgende:
"Ja, als je niet snapt wat je verkeerd hebt gedaan dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen."
ik word er spontaan lesbisch van!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Nice, ik zou niet alleen een goede politieagent zijn, ik zou ook een goede vrouw zijn.
[..]
Oh, dan ben je ook geschikt om bij de politie te gaan.quote:
Even aan de koffie, maar duurt niet lang meer:Pquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:36 schreef Descendent het volgende:
Wel bij de bereden politie dan....
Maar anywayz; pils?
Kreeg als tip van een collega Het Beugeltje, wou ik vanmiddag wel even kijken maar ja weer zit niet echt mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Kekaa het volgende:
Gave link!
Ik ben eerder voor koffie of thee dan bier op dit moment. Maar wanneer?
Sja daarom ben ik ook "verhuisd", 5 min lopen naar het werk, alles op het fietsje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:55 schreef swollywood het volgende:
Ook qua parkeren ben ik best blij dat ik in Zuid woon.
Was net ff in Assendorp om bij Amigo een pizza te halen, maar vind eerst maar eens fatsoenlijke parkeerplek daar...
Het Beugeltje is wel gezellig ja. Weer was inderdaad minder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kreeg als tip van een collega Het Beugeltje, wou ik vanmiddag wel even kijken maar ja weer zit niet echt mee.
Oke dan, binnenkort maar eens langs.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Het Beugeltje is wel gezellig ja. Weer was inderdaad minder.
Niet te vroegquote:Op zondag 8 september 2013 23:07 schreef Mazou het volgende:
Aankomende zaterdag is het open monumentendag. In Zwolle doen er 19 monumenten mee. Gaan jullie nog ergens binnen kijken? Ik vind het wel een leuke kans om eens bij wat panden te gaan kijken waar ik normaal gesproken alleen langs fiets.
Ze bezorgen ook, dat weet je?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:55 schreef swollywood het volgende:
Ook qua parkeren ben ik best blij dat ik in Zuid woon.
Was net ff in Assendorp om bij Amigo een pizza te halen, maar vind eerst maar eens fatsoenlijke parkeerplek daar...
Hehehe inderdaad, ik woon er nog net niet naast en ik laat ze zelfs bezorgen. 150 meter lopen voor een pizza is gewoon veel te ver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |