Klopt is een wat oudere foto.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Chilled het volgende:
Ja, daar had ze alleen nog wat minder tattoos volgens mij. Of weg gewerkt oid.
Vind het ook niks, beetje kitscherig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef LostFormat het volgende:
Die watercolor stijl, kan het meestal neit echt mooi vinden. Van die rare kleurkwakjes...
haar stijl is meer old skool, denk ik. Ik zoek dat ook niet echt. Ze zit bij Studio Serpent, Angelique Houtkamp van dezelfde studio werkt in diezelfde stijl. je moet ervan houden..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, dat dus. Ik vind bijv. de stijl van Guen Douglas niet mooi, het is gewoon echt mijn ding niet, maar ik waardeer de tattoo's omdat ik nog nooit een slechte tattoo van Guen gezien heb. Het detail wat er vaak in zit is geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Zo te zien is het een cover-up over een oudje heen (als ik goed kijk, zie ik de hoorntjes van een bokram). Lastig om weg te laseren en dan is dit een mooie oplossingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:15 schreef Deshain het volgende:
Waarom zou je er in godsnaam een bos onkruid op laten tatoeėren ? Vooral het (verloop naar) de wortels is een grote zwarte vlek die helemaal door gaat lopen met de tijd.
Ik denk inderdaad dat er eerst een ramschedel/kop onder staat. Maar dan alsnog blijft het onkruid wat daar niet 'hoort' te groeien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo te zien is het een cover-up over een oudje heen. Lastig om weg te laseren en dan is dit een mooie oplossing
onkruidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er eerst een ramschedel/kop onder staat. Maar dan alsnog blijft het onkruid wat daar niet 'hoort' te groeien.
Ninja ben je...
Dat je nog even de bok/ram/satan toevoegt aan je post.quote:
Als er een half oerwoud uit mijn winterpeener omhoog blijkt te groeien zie ik dat toch wel als ongewenste begroeiing...quote:onkruid
Plant die voorkomt waar hij ongewenst is.
Ik heb wel mijn eigen foutje laten staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat je nog even de bok/ram/satan toevoegt aan je post.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef Turbomuis het volgende:
Snap het ook niet zo. Als je daar een lelijke tattoo hebt en je wil liever onkruid, dan stop je toch gewoon met scheren?
Dit. Ik zag niet direct dat het een ram was, maar de cirkels stoorde me wel direct.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef snakelady het volgende:
De oude tatoeage zie je er wel erg goed doorheen, niet echt een geweldige cover up wat mij betreft.
Dan moet je wel tot het einde der tijden zo gespierd blijven he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef Koniomi het volgende:
[ afbeelding ]
sessie 1 van een tijdje terug
[ afbeelding ]
na 3de sessie
voor mensen die zich afvragen wat er staat. Van het liedje Dust in the wind , de eerste twee regels.
Misschien niet iedereen zijn ding maar ik ben er heel blij mee
Ik mis een apostrofje in de tekst, maar ik vinnum mooooi!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef Koniomi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na 3de sessie
voor mensen die zich afvragen wat er staat. Van het liedje Dust in the wind , de eerste twee regels.
En datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet je wel tot het einde der tijden zo gespierd blijven he?
supertof!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef Koniomi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na 3de sessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |