SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar nog niet echt het soort kwaliteit dat we van FIFA en vooral EA gewend zijn de laatste jaren.De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
photoshop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat voor navel trouwens hierboven
Meine Stadt op FIFA 10 was het volgens mij...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.
Voor zijn carrière wel veel beter ja. En ik ben ook wel fan van deze Belgische ploeg..zou een leuke toevoeging zijn voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, dan hadden Vertonghen/Vermaelen ook voor Nederland kunnen kiezen. Of Krul voor Engeland.
Zou toch raar zijn. Hoop wel dat hij voor België kiest i.v.m. irritante Africa Cup.
Sam Sparroquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.
Graffiti6.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Die muziek zet ik na een maand uit. Stare into the sun
Sulejmaniquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Of dat nummer waarin het lijkt of ze de hele tijd 'suarez' zingen.
Bedoel je niet dat ze Sulejmani zingen? Dat was FIFA 10quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Of dat nummer waarin het lijkt of ze de hele tijd 'suarez' zingen.
Major Lazer op FIFA 10.quote:
Dat vond ik wel een irritant nummer, niet zo irritant als Tekkno Scene maar ik zou het niet nog een keer zomaar opzetten.quote:
quote:
Die ken ik dan niet. Was die van FUT12?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Er is er ook 1 met suarez. Een spaans nummer ofzo.
FUT11 was het beste deelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb FIFA 11 nooit gekocht trouwens, kutspel. Alleen 'Sun in my pocket' stond daar op als wel leuk nummer.
Was even weg, maar inderdaad leuke potjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb FIFA 11 nooit gekocht trouwens, kutspel. Alleen 'Sun in my pocket' stond daar op als wel leuk nummer.
ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Reemi het volgende:
Schenk gescoord, die heb ik in mijn FOK! manager
Die 2e. Ik dacht nog even dat ik het vol zou houden, maar die spelers waren gewoon helemaal kapot. Mooi tenue had je wel trouwens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Was even weg, maar inderdaad leuke potjes
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FUT11 was het beste deelEr zaten ook wel leuke nummers in bv. Tighten Up and Fire with fire.
the dustquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb laatst de radiozender KDST gedownload van GTA
Had je mijn post nog gezien over Joshua John laatst met die filmpjes?quote:
Ik heb pas 70 punten en alleen Bojan moet morgen nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Reemi het volgende:
Schenk gescoord, die heb ik in mijn FOK! manager
Dortmund classic kitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die 2e. Ik dacht nog even dat ik het vol zou houden, maar die spelers waren gewoon helemaal kapot. Mooi tenue had je wel trouwens.
One step forward and two steps backquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef Zhano het volgende:
Gewoon K-Rose toch. En dat reggae kanaal.
oh ja had hem gezien maar er was iemand me voor geweest, die 72 shot power en 68 long shots waren net verhoogd op basis van precies dezelfde filmpjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je mijn post nog gezien over Joshua John laatst met die filmpjes?
All my exes...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
One step forward and two steps back
Wat een kennerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh ja had hem gezien maar er was iemand me voor geweest, die 72 shot power en 68 long shots waren net verhoogd op basis van precies dezelfde filmpjes
70 punten? Dat is toch veel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb pas 70 punten en alleen Bojan moet morgen nog
Tim85.quote:
Matige cover alleen...quote:
In het topic daar hebben mensen al 100 punten of meerquote:
Linkje dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In het topic daar hebben mensen al 100 punten of meer
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
Muziek van Guitar Hero > FIFA trouwens nog net wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga Alberto Stegeman maar eens bellen, gekke belgen![]()
Die foto's
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
waar kan je je punten van ronde 2 zien ? zie alleen ronde 1 nog maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 #2
Zelf optellenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar kan je je punten van ronde 2 zien ? zie alleen ronde 1 nog maar
hightec hoor dat FOKquote:
Is goed. Ik moet toch nog wat anders doen, dus ik kon eigenlijk al niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef rolls-reus het volgende:
avond!
Bakkert, beter doen we morgen weer een potje! Ben net thuis van een verjaardag en ga zo m'n bed opzoeken
Ik ken het spel niet, mag ik dit dan nog wel goed vinden? Ik luister veel naar remixes van game-muziek. Die vind ik soms nog beter klinken dan het origineel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef DutchSL het volgende:
Originele game-muziek > bestaande liedjes in een game proppen
Zelda-muziek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken het spel niet, mag ik dit dan nog wel goed vinden? Ik luister veel naar remixes van game-muziek. Die vind ik soms nog beter klinken dan het origineel.
ik ontdek nooit muziek zelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Reemi het volgende:
Muziek die je zelf ontdekt > gamemuziek
Ik heb Muse zelf ontdekt, maar ik wist gewoon niet dat ze zo populair waren voor ik ik ze kende.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Reemi het volgende:
Muziek die je zelf ontdekt > gamemuziek
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Wel Sonic-muziek (verrassend met mijn nickname)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Reageren en dan laten doorschemeren dat je hem als vechthaan wil gebruiken.
quote:
Nee. Die is ook niet nodig. Er is vast wel een lijst met alle managers in het spel, maar managers voegen gewoon niks toe als je chemistry in orde is...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er naast de player databases ook een manager database?
Ik heet Bob Schoeman lol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://nl.kapaza.be/antwerpen/gratis-haan-76207923.htm
![]()
ook opquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er naast de player databases ook een manager database?
quote:
Zou wel bazig zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Krasic gaat waarschijnlijk naar Genoa, hij zou in FUT13 een 77 rated gold zijn. In FUT14 zal het wel een 74 rated silver worden met 90 pace ofzo.
Dat klopt. Maar ben nu bezig met een bronzen eredivisie team (zal m wel plaatsen als ie af is), en wil kijken welke baas ik als manager kan nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee. Die is ook niet nodig. Er is vast wel een lijst met alle managers in het spel, maar managers voegen gewoon niks toe als je chemistry in orde is...
Ik verwacht in ieder geval een downgrade voor hem, heeft het afgelopen seizoen niet of nauwelijks gespeeld bij Fener. In FUT12 was hij 81 rated ofzo toch? Toen is hij ook een paar punten omlaag gehaald en dat zou nu ook zomaar kunnen waardoor die nou een silver wordt.quote:
Alberto Steegjesmanquote:
ja.quote:
Alles mag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken het spel niet, mag ik dit dan nog wel goed vinden? Ik luister veel naar remixes van game-muziek. Die vind ik soms nog beter klinken dan het origineel.
wat een beest was dat toenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval een downgrade voor hem, heeft het afgelopen seizoen niet of nauwelijks gespeeld bij Fener. In FUT12 was hij 81 rated ofzo toch? Toen is hij ook een paar punten omlaag gehaald en dat zou nu ook zomaar kunnen waardoor die nou een silver wordt.
Ik kom daar in ieder geval wel voor uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles mag.
Behalve liegen over je leeftijd om youtube filmpjes te kijken.
over die managers? dat klopt gewoon hoorquote:
wat?quote:
Ik zou gewoon geen manager nemen, heeft totaal geen meerwaarde. Maar als je toch een baas wilt nemen; Ole Gunnar Solskjaer. Shiny silver manager van Molde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ben nu bezig met een bronzen eredivisie team (zal m wel plaatsen als ie af is), en wil kijken welke baas ik als manager kan nemen.
Was ook de enige fatsoenlijke RM/RW in de Serie A.quote:
en een beestquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was ook de enige fatsoenlijke RM/RW in de Serie A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Jammer genoeg is die geflopt bij Juve en al helemaal bij Fener. Deed bij Fener echt niks goed en had moeite om op de been te blijven. 7.5M euro verspild jammer genoeg, hopen dat we er nog 4 á 5 miljoen voor kunnen vangen.quote:
Ik was al 18+ toen youtube niet bestond, dus ik had niks om over te liegenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom daar in ieder geval wel voor uit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets?![]()
![]()
Ik vind dat je het iets té duidelijk maakt bij een eerste mail.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Hij heet ukie pukie jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ukkie pukkie klinkt denigrerend en dan lijk ik een tokkie.quote:
Nouja, ik vind het altijd fijn als de verkoper weet waar hij aan toe is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat je het iets té duidelijk maakt bij een eerste mail.
Eerste jaar Juve was hij wel goed hoor, daarna ging Conte het huidige systeem spelen en daar past hij niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is die geflopt bij Juve en al helemaal bij Fener. Deed bij Fener echt niks goed en had moeite om op de been te blijven. 7.5M euro verspild jammer genoeg, hopen dat we er nog 4 á 5 miljoen voor kunnen vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het altijd fijn als de verkoper weet waar hij aan toe is.![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Klopt in zijn eerste jaar was het ook een prima vleugelspeler, maar op basis van zijn tweede seizoen waar die echt het hele jaar bijna niks heeft gespeeld is die naar mijn mening geflopt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerste jaar Juve was hij wel goed hoor, daarna ging Conte het huidige systeem spelen en daar past hij niet in.
gewoon zeggen dat je die naam onrespectvol vindt aangezien je daar vroege rmee werd gepest, en of hij eerst die naam kan veranderen voor je 'm kooptquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hanengevecht
Dit gebruikt voor de info over de nekveren. En het bevestigen van een mes aan de poten. Toen even opgezocht wat een normaal keukenmes weegt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je die naam onrespectvol vindt aangezien je daar vroege rmee werd gepest, en of hij eerst die naam kan veranderen voor je 'm koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Komt omdat ze toen met dat 3atb systeem kwamen, dan moet de RM de hele flank gaan bestrijken en dat kon hij niet (Lichtsteiner wel).quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt in zijn eerste jaar was het ook een prima vleugelspeler, maar op basis van zijn tweede seizoen waar die echt het hele jaar bijna niks heeft gespeeld is die naar mijn mening geflopt.
of zoietsquote:
Deze laat ik aan iemand anders over. Ik heb het thema 'hanengevechten' gekozen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of zoiets
Ik ben erg geinteresseerd in uw haan. Onze familie heeft een grote eetlust en na het zien van uw bericht zijn we tot de conclusie gekomen dat we dit willen maken voor ons gezin: http://www.kokkieblanda.n(...)bakken-gekruide-haan
Echter hebben wij 8 kinderen en heet de haan ukkie pukkie.. wou u hier wat mee zeggen of is het gewoon een haan die 10 mensen kan vullen? Zo ja zouden wij hem morgen al kunnen ophalen aangezien we dan de barbeque van onze buurman kunnen gebruiken aangezien hij morgen weg is en hij zijn tuindeur niet op slot zit.
Hij zegt juist dat hij m niet voor consumptie wil verkopen, dus dit is way too obvious.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of zoiets
Ik ben erg geinteresseerd in uw haan. Onze familie heeft een grote eetlust en na het zien van uw bericht zijn we tot de conclusie gekomen dat we dit willen maken voor ons gezin: http://www.kokkieblanda.n(...)bakken-gekruide-haan
Echter hebben wij 8 kinderen en heet de haan ukkie pukkie.. wou u hier wat mee zeggen of is het gewoon een haan die 10 mensen kan vullen? Zo ja zouden wij hem morgen al kunnen ophalen aangezien we dan de barbeque van onze buurman kunnen gebruiken aangezien hij morgen weg is en zijn tuindeur niet op slot zit.
Volgens word er bij die 'Bidon' ook gekeken naar naam en prijs van een speler, maar goed een Krasic in topvorm is nog altijd een topper naar mijn mening. Zijn rushes bij Juve en vooral CSKA waren echt geniaal. Fener heeft ook bijna drie jaar gedaan om hem binnen te halen, werd iedere transferperiode genoemd en dat hij nou flopt is extra zuur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt omdat ze toen met dat 3atb systeem kwamen, dan moet de RM de hele flank gaan bestrijken en dat kon hij niet (Lichtsteiner wel).
Toen kreeg hij ook nog de award voor de slechtste speler van de Serie A, alsof de reserve rechtsback van Siena beter is ofzo.
edit. ironisch genoeg gebruikte ik Krasic in FUT 11 ook in een 3atb systeem.. voor mij kon hij het wel
[ afbeelding ]
Waarom Pranjic hier een silver is met 83 rating weet ik ook niet
oh faal, hmmquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat hij m niet voor consumptie wil verkopen, dus dit is way too obvious.
Past hij niet in jullie systeem of hebben jullie een hele goede speler op zijn plek of is hij zelf gewoon konkoslegt bezig?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens word er bij die 'Bidon' ook gekeken naar naam en prijs van een speler, maar goed een Krasic in topvorm is nog altijd een topper naar mijn mening. Zijn rushes bij Juve en vooral CSKA waren echt geniaal. Fener heeft ook bijna drie jaar gedaan om hem binnen te halen, werd iedere transferperiode genoemd en dat hij nou flopt is extra zuur.
VI toch al steeds kutter aan het worden, dan maar helemaal weg ermeequote:Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd naar zijn reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laudrupquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon geen manager nemen, heeft totaal geen meerwaarde. Maar als je toch een baas wilt nemen; Ole Gunnar Solskjaer. Shiny silver manager van Molde.
Dat is wat Fox op het open kanaal wil gaan doen straks volgens mij. Maar dan met Jan van Halst en Toine van Pepperstreatquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
VI toch al steeds kutter aan het worden, dan maar helemaal weg ermee
Hoop nog steeds ooit op een nederlandse versie van match of the day
Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Elke keer als ik mijn allerlaatste coins uitgeef gebeurd er zoiets
[ afbeelding ]
Verratti is veel coins waard (in elk geval genoeg om mee verder te gaan).quote:
hahah wtf die sigquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
R&P / Vriendin gaat er vandoor met een ander
ben benieuwdquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wat Fox op het open kanaal wil gaan doen straks volgens mij. Maar dan met Jan van Halst en Toine van Pepperstreat
wat vervelend zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verratti is veel coins waard (in elk geval genoeg om mee verder te gaan).
Vorige week had ik een IF in het "laatste pakje", daarvoor een keer een Sterling in het "laatste pakje", zo kan ik er nooit een punt achter zetten![]()
it's a waste of time anyway...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat vervelend zegik kan niet eens pakjes openen
Ik kijk serieus uit naar zijn filmpjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maandag of dinsdagmet Love in de spits
nu wil ik ook fifa 12 weer spelenquote:
ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kijk serieus uit naar zijn filmpjes
Wesleyquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef FCsuarez het volgende:
81 pace cm brasilver in me pack![]()
ook geen fuck meer waard zeker
Discardenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
zo kan ik er nooit een punt achter zetten![]()
2Kquote:
Als het wellington is welquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef FCsuarez het volgende:
81 pace cm brasilver in me pack![]()
ook geen fuck meer waard zeker
aiii pijnlijk gaat het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:49 schreef wonton het volgende:
[..]
nee net uitgedaan heb een paar x batta gekregen
Hij is gewoon konkoslecht bezig om het zo maar te zeggen. Kuyt staat nu op rechts en deed het vorig seizoen niet slecht met 15 goals en 17 assists. Toch heb ik daar liever een type Krasic die een mannetje kan passeren op pure snelheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Past hij niet in jullie systeem of hebben jullie een hele goede speler op zijn plek of is hij zelf gewoon konkoslegt bezig?
Zo jammer dat ik al deze dingen kwijt ben door het tamperen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat heb je veranderd? Of is devoor naar de TP
Ik zit ff wat gouwe ouwe te kopen in FUT 12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
baardmans op RBquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:52 schreef DutchSL het volgende:
Koop dit
[ afbeelding ]
Met jouw favoriete keeper
Ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik al deze dingen kwijt ben door het tamperen.
Discardquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat heb je veranderd? Of is devoor naar de TP
Ik zit ff wat gouwe ouwe te kopen in FUT 12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een mindere baardquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bogarde
Nu heeft hij "iets" minder pace
[ afbeelding ]
thats racistquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:57 schreef wonton het volgende:
[..]
Zijn huidskleur past wel bij zijn kaart
quote:
Primaquote:
Er komen weer wat trauma's bovendrijven jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gouden 3-5-2 met Robben en Neymar en Zilveren Nor/bra hybrid weet je het weer?
Bij die laatste zin moest ik echt hardop lachen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of zoiets
Echter hebben wij 8 kinderen en heet de haan ukkie pukkie.. wou u hier wat mee zeggen of is het gewoon een haan die 10 mensen kan vullen? Zo ja zouden wij hem morgen al kunnen ophalen aangezien we dan de barbeque van onze buurman kunnen gebruiken aangezien hij morgen weg is en zijn tuindeur niet op slot zit.
Is alleen maar goed nieuws toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is alleen maar goed nieuws toch?Zullen die lanterfanters iets anders moeten gaan doen om knaken te verdienen.
Ja. Hopen dat ik morgen een reactie krijg.quote:
Laat het even weten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Hopen dat ik morgen een reactie krijg.
Kereltje is 15. Zal me niks verbazen als je morgen foto's van zijn nekveren krijgtquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Hopen dat ik morgen een reactie krijg.
SV dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is alleen maar goed nieuws toch?Zullen die lanterfanters iets anders moeten gaan doen om knaken te verdienen.
Die post ik dan natuurlijk meteen.quote:
Dan hebben we weer een leuk topiconderwerp.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kereltje is 15. Zal me niks verbazen als je morgen foto's van zijn nekveren krijgt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan hebben we weer een leuk topiconderwerp.
"Volgens de tabloid, die de laatste pagina van de editie aan het verhaal heeft besteed, is er slechts één uitweg voor Rooney en Suárez om toch te kunnen vertrekken en dat is als een buitenlandse club voldoet aan de vraagprijs van Liverpool en Arsenal."quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die post ik dan natuurlijk meteen.![]()
Blijkt het stoereboii te zijn.![]()
tevens:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194010
Dit vind ik nou mooi.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Volgens de tabloid, die de laatste pagina van de editie aan het verhaal heeft besteed, is er slechts één uitweg voor Rooney en Suárez om toch te kunnen vertrekken en dat is als een buitenlandse club voldoet aan de vraagprijs van Liverpool en Arsenal."
Lindgrenmeisje.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
Bakkert, misschien kun je hier ook nog wat leuks mee
Ik denk meteen aan iets met haar dat door iemand verwaarloosd wordt. Dus heeft de 'pony' extra aandacht nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Of die.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan iets met haar dat door iemand verwaarloosd wordt. Dus heeft de 'pony' extra aandacht nodig...
Ja, echt saai haha. Ik speelde vanaf de 20e minuut op aanvallend en dat hielp nog iets, maar er gebeurde echt geen fuck. Jij had voor mijn gevoel steeds 2 man contain op mijn spitsen waardoor ik niets kon en ik bleef bij jouw Neymar en Robben jockeyen waardoor het daar ook vastzatquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:36 schreef n0ir het volgende:
Wat een potje![]()
bij de revanche doen we geen penalties meer, ik nodig je uit
Blijkbaar is je prijs te hoog, knul.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:28 schreef TBakkert het volgende:
Dag 2: Nog steeds wil niemand Alessandrini kopen...
laagste op de markt, maar op PS3 gaan silvers altijd moeizaam weg...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar is je prijs te hoog, knul.
we kunnen nu met silvers doen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt saai haha. Ik speelde vanaf de 20e minuut op aanvallend en dat hielp nog iets, maar er gebeurde echt geen fuck. Jij had voor mijn gevoel steeds 2 man contain op mijn spitsen waardoor ik niets kon en ik bleef bij jouw Neymar en Robben jockeyen waardoor het daar ook vastzat
haha je mag mijn hengst wel lenen gr gr x henkquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Of die.
http://nl.kapaza.be/antwerpen/ik-zoek--verzorgpaard-74553455.htm
Maar ik vrees dat die te grof wordt voor het 12-jarig meisje![]()
http://nl.kapaza.be/antwerpen/broedeieren-uitbroeden-74578239.htmquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha je mag mijn hengst wel lenen gr gr x henk
Primaquote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
laagste op de markt, maar op PS3 gaan silvers altijd moeizaam weg...
oh nevermind. Ik ben net undercut met 500 coins door iemand in een verkeerde formatie en er staan nog 2 LF's op de markt voor 500 minder...quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
Is deze al gepost?
http://www.dumpert.nl/med(...)er_broertje_90_.html
Amerikanen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een halve Amerikaan.
Gelukkig had ik m'n eretreffer al binnen in het begin. Je had 6 schoten op doel dus ja echt alles vloog binnen. Ik had er 8 maar dat waren niet bepaald goede kansen, wat een moeite had ik dit potje.quote:
quote:
Ik!!! Even kijken hoe het gaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
Iemand een potje FUT op de PS3? Silvers of Golds, alles kan(alleen geen bronzes).
Silvers of mag ik mijn nieuwe golds testen?quote:
Doe maar wat je wiltquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Silvers of mag ik mijn nieuwe golds testen?
2 goals, dus ik hoop het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Doe maar wat je wilt![]()
IF Lacazette trouwens?![]()
trusten.quote:
Behehe karmaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
GG. Nu was bij jou letterlijk iedere doelpoging een goal
True, ff beslissingsmatch dan maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehe karma![]()
maarja dit spel![]()
Gaat gelijk op met 1 overwinning en een gelijkspel per persoon, nu kunnen we nog niet stoppen
Misschien ook wel door mij, maar was prima speelbaar. Mijn verbinding is echt labiel de laatste tijd..irritant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef n0ir het volgende:
was soms een beetje laggy excuus als dat door mij(n broertje) komt
#cut4lanquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien ook wel door mij, maar was prima speelbaar. Mijn verbinding is echt labiel de laatste tijd..irritant.
Nog eentje dan en volop zwetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:36 schreef Tim86 het volgende:
GG, kutcorners
Het is zo kut als je niet wil zweten terwijl iemand steeds als een malle met zijn keeper uitkomt, niet normaal al die kansen...normaal zijn die curve ballen in de lange hoek met huse ook kassa, nu mis ik er 4 ofzo
Die timing met jouw keeper is wel echt goed steeds..het is ook geen GJE ofzo, gewoon precies erop..
Als de gelegenheid er is dan doe ik het, maar zo vaak was hij er ook niet hoor, ik overdreefquote:
Ik zat er trouwens ook wel een keer goed naast met die keeper, stond ie ineens te verquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de gelegenheid er is dan doe ik het, maar zo vaak was hij er ook niet hoor, ik overdreef
Alleen die laatste![]()
Was trouwens ook wel ultiem lelijk geweest als ik scoorde uit die counter van jouw corner..dikke FIFA cheese dat je dan niemand meer achterin hebt bijna terwijl je 1 goal voor staat in de 90e min
haha ja die ene met Elyou..toen stond jouw keeper ineens meters naast en voor het doelquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat er trouwens ook wel een keer goed naast met die keeper, stond ie ineens te verhad ik mazzel dat je naast schoot. Ook die ballen op de paal van jou.... Hopelijk vliegt volgend potje een omhaal erin
quote:
snel bedoel jequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef n0ir het volgende:
Ik moet de rechterkant van mn team denkiik maar ombouwen naar Duitsers, die RB van jou is zo goed
Haha ja Diekmeier is een beestquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef n0ir het volgende:
Ik moet de rechterkant van mn team denkiik maar ombouwen naar Duitsers, die RB van jou is zo goed
Ik vind hem ook wel echt goed..wint zoveel duels. Met Angbwa heb ik hetzelfde...ook fucking snel, maar vooral in de duels doet hij het echt goed.quote:
Mareval vond ik vrij matig. Tshimanga daarentegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel echt goed..wint zoveel duels. Met Angbwa heb ik hetzelfde...ook fucking snel, maar vooral in de duels doet hij het echt goed.
Maar niemand kan tippen aan Rindaroy![]()
Mareval is ook een baas.
Thanks, maar nu was het wel geflatteerd weer hoor. Ik speelde in die 1-2 wellicht het meest dominant..bij 6-1 en 5-1 vloog gewoon alles binnen, net als bij jouw 1-4. Raar spel, maar het zijn in ieder geval wel allemaal leukere wedstrijden geweest dan die 0-0 met golds, al was dat wellicht ook een negatieve uitschieterquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:59 schreef n0ir het volgende:
Goed gespeeld manliever zo batta krijgen dan winnen zoals in het vorige potje. Maargoed zilvers zijn minstens net zo gaar als gouden kaartjes
Printscreen puushquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik lig echt in een stuip door het montuur van een filiaalmanager van de Rabobank op het journaal.
Een ronde bril met een grijze bovenkant en een witte onderkant. Wat bezielt je om zo'n een bril te kopen?!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mareval vond ik vrij matig. Tshimanga daarentegen.![]()
Hij is zo snel, maar ook zo groot en wint bijna alle kopduels.
Heb jij Marcio Azevedo wel eens gebruikt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Tshimanga is ook een held hoor..die kan aanvallend alleen niet zo veel brengen. Mareval is leuker om mee te spelen.
Fagner heeft bij mij Nei uit de basis gespeeld trouwens..vind Nei toch maar een saaie back..
Nee, ik ben geen skiller en verder vind ik hem weinig bijzonders qua stats. Ga meestal ook voor med/med backs als het even kan. Al bevalt h/h me nu ook wel met Mareval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb jij Marcio Azevedo wel eens gebruikt?
Ik had hem heel kort, maar vond hem echt niks. Verdedigend kon hij niks en aanvallend kwam hij 'net' te kort...
h/h backs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen skiller en verder vind ik hem weinig bijzonders qua stats. Ga meestal ook voor med/med backs als het even kan. Al bevalt h/h me nu ook wel met Mareval.
Als je weet dat de NOS langs komt om je te interviewen, dan zet je toch gewoon ff een normale bril op.quote:
Nee. Jij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:15 schreef n0ir het volgende:
Ben je zelf trouwens ook een brillendrager Pascal?
Dan verneuk je het echt heel erg voor jezelf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee. Jij?
Dit is trouwens ook om te huilen:
http://nos.nl/video/53879(...)na-islamblunder.html![]()
Ja, zat ik ook al aan te denken, want Bukharov moet iemand dichterbij zich hebben dan een verdedigende CM. Tevens spelen buitenspelers heel lekker in 4-4-1-1.quote:
Ik heb hem ook in 4-5-1 gebruikt. Het kan, maar hij moet niet helemaal geïsoleerd zijn. Samedov is hier bijna een soort van 2e spits.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bukharov vind ik meer een linkerspits in een 2 spitsen systeem.
Waarom maak je er geen RPL team van ipv alleen die brakke Russen?quote:
die 'brakke Russen' vind ik beter dan alle pacehoerlijke schijt die er in de RPL rondloopt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen RPL team van ipv alleen die brakke Russen?
Gelijk heb je. Laat je niet overhalen door Pace86.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die 'brakke Russen' vind ik beter dan alle pacehoerlijke schijt die er in de RPL rondloopt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Laat je niet overhalen door Pace86.
Neem dan tenminste Kolodin 4dalongshotzquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Daar gaat het niet per se om. Het is maar één der vele argumenten die ik nu kan aandragen. Nog een andere mooie is dat de workrates van deze spelers(op Arshavin na, maar die speelt gewoon fijn) echt heel nuttig zijn.
Allemaal niet nodig. Die 2 man op het middenveld; Denisov en Mamaev(ik hoop dat hij volgend jaar een 74-rated silver is) zijn echt heel goed. De CV's vind ik ook prima, de LB en RB staan altijd prima achterin en Anyukov rent ook veel. de ST is Bukharov, dus dat spreekt voor zich. de CF is Samedov en die laat ik ook altijd erin. Misschien de LM(Arshavin) vervangen, maar die heeft tot nog toe ook altijd goed gespeeld. En Dzagoev vind ik ook heerlijk spelen, maar misschien kan daar nog Bystrov...quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem dan tenminste Kolodin 4dalongshotz
En iemand als Boussoufa ofzo is ook wel tof. Of Witsel. Of M'Vila. Of transferred Costa. Of Bocchetti. Of Eremenko. Of Durica. Of...of..
Zoveel bazige opties..los van de standaard pacehoertjes.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik trek dit niet meer. Ik kom echt alleen nog maar tegen de grootste kkmongolen met FIFA. Dit was tevens het laatste potje FIFA voor mij. Ik ben er klaar mee.
En ja, ik maak hier een statement.
quote:
succesquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:00 schreef DannyDeko het volgende:
Over een uur onze eerste (en misschien wel laatste) playoff match. Stream is zelfde link als gisteren.
coolquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Best of 3.
Eerst beide map veto-en, daarna beide een kiezen.
PEC zwolle dat lijkt mij duidelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag eens kijken of AZ PSV een helpend handje toe kan steken. Dan wordt het typisch zo'n seizoen dat de titelstrijd tussen PSV, FC Groningen, PEC Zwolle en GA Eagels gaat.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag eens kijken of AZ PSV een helpend handje toe kan steken. Dan wordt het typisch zo'n seizoen dat de titelstrijd tussen PSV, FC Groningen, PEC Zwolle en GA Eagels gaat.
datquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
En AZ als lachende 5e Europees voetbal haalt.
Ja, hopen op een gelijk spelletje daarquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dattekentje doet het hem
![]()
dat de beste maar mogen winnen vanmiddag heren![]()
straks eerst eens ff lekker twente feyenoord kijken.
mertens en toivonen die niet mee doen helpt ook best lekker hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:19 schreef TBakkert het volgende:
Het is toch wel grappig hoe PSV het hele negatieve imago bijna kwijt is door alleen de verkoop van Strootman en het stoppen van van Bommel.
En aan Lens heb ik me ook vaak genoeg zitten ergeren, maar hij was wel goed...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mertens en toivonen die niet mee doen helpt ook best lekker hoor![]()
strootman kon ik nog wel een beetje waardering voor hebben, is wel een baasje.
PSV heeft altijd bij mijn favoriete top 5 clubs gezeten. Tot de vorige 2 seizoenen inderdaad. Vorig seizoen had ik echt een intense hekel aan PSVquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:19 schreef TBakkert het volgende:
Het is toch wel grappig hoe PSV het hele negatieve imago bijna kwijt is door alleen de verkoop van Strootman en het stoppen van van Bommel.
zo heb ik nu dus echt niks met twente, vind ik zelfs die rotterdammers nog sympathieker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PSV heeft altijd bij mijn favoriete top 5 clubs gezeten. Tot de vorige 2 seizoenen inderdaad. Vorig seizoen had ik echt een intense hekel aan PSV
Tekenen we voor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, als we met 0-6 verliezen staan we nog geen laatste
Het enige leuke van Heracles vond ik dat er dan 6 negers op een rij een dansje deden bij een goal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo heb ik nu dus echt niks met twente, vind ik zelfs die rotterdammers nog sympathieker.
Heracles is t leuke ook wel een beetje kwijt.
Ik heb familie in Enschede wonen. Maar de helft van dat gezin is voor Ajax en de helft voor Twente. En één van die neven van mij is dus altijd rond het einde van het seizoen jarig en dan gaan we er heen. Altijd gezellig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo heb ik nu dus echt niks met twente, vind ik zelfs die rotterdammers nog sympathieker.
Heracles is t leuke ook wel een beetje kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |