SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar nog niet echt het soort kwaliteit dat we van FIFA en vooral EA gewend zijn de laatste jaren.De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
photoshop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat voor navel trouwens hierboven
Meine Stadt op FIFA 10 was het volgens mij...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.
Voor zijn carrière wel veel beter ja. En ik ben ook wel fan van deze Belgische ploeg..zou een leuke toevoeging zijn voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, dan hadden Vertonghen/Vermaelen ook voor Nederland kunnen kiezen. Of Krul voor Engeland.
Zou toch raar zijn. Hoop wel dat hij voor België kiest i.v.m. irritante Africa Cup.
Sam Sparroquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De vorige 3 delen hadden sowieso leukere nummers ja. Ik ken van FUT09 alleen Black and Gold maar dat was destijds 1 van mijn favoriete nummers.
Graffiti6.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Die muziek zet ik na een maand uit. Stare into the sun
Sulejmaniquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Of dat nummer waarin het lijkt of ze de hele tijd 'suarez' zingen.
Bedoel je niet dat ze Sulejmani zingen? Dat was FIFA 10quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Of dat nummer waarin het lijkt of ze de hele tijd 'suarez' zingen.
Major Lazer op FIFA 10.quote:
Dat vond ik wel een irritant nummer, niet zo irritant als Tekkno Scene maar ik zou het niet nog een keer zomaar opzetten.quote:
quote:
Die ken ik dan niet. Was die van FUT12?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Er is er ook 1 met suarez. Een spaans nummer ofzo.
FUT11 was het beste deelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb FIFA 11 nooit gekocht trouwens, kutspel. Alleen 'Sun in my pocket' stond daar op als wel leuk nummer.
Was even weg, maar inderdaad leuke potjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb FIFA 11 nooit gekocht trouwens, kutspel. Alleen 'Sun in my pocket' stond daar op als wel leuk nummer.
ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Reemi het volgende:
Schenk gescoord, die heb ik in mijn FOK! manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |