Is vaak met acteurs. Oh-jaatjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet wie het is en toch weer niet.
quote:
Man ze zit naar adem te snakken na zo'n welkom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet wederzijds, geloof ik
Je was ook zoooo enthousiast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik haar afgeschrikt heb.
quote:
Misschien kan Wickedangel helpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee wie deze kaasmeneer is.
Jean Rochefort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee wie deze kaasmeneer is.
Jawohl.quote:
Grapjas.quote:
Met Valentino zat ie meer in de richting.quote:
Mario Lanza? Iets met hoge noten en de top bereiken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Valentino zat ie meer in de richting.
Caruso?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Valentino zat ie meer in de richting.
Een podiumkunstenaar, ik denk de eerste ster in zijn vakgebied.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mario Lanza? Iets met hoge noten en de top bereiken?
Marcel Marceau?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een podiumkunstenaar, ik denk de eerste ster in zijn vakgebied.
Buiten dat ie op zijn toppen moest presteren, moest ie altijd spitsroeden lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Marcel Marceau?
Oh wacht, Charlie Chaplin.
Juistquote:
Er is een mooie film waar ze Clint Farina de balletdanser in beelden vergelijken met Marco van Basten.quote:
Nou ja, ik vind die blinde adoratie van de fans voor Gijpie ook al weinig hetero.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:09 schreef pyl het volgende:
En het betaalde voetbal zou in een keer van zijn hetero-imago zijn verlost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |