ik had er ook geen ervaring mee voordat ik dit ritje voor het eerst deedquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Als ik durf ga ik mee, want ook hier geen ervaring.
En mocht ik mee gaan, dan zoek ik wel een vrijwilliger die mijn motor overeind tilt, mocht ie weer eens een dutje willen doen, want dat lukt mij nog steeds niet..
ja? inruilen die yamahahanmama?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Bozz187 het volgende:
Nou volgende rit dat ik mee ga, zit ik gewoon weer op een gixxer.
Het reed voor geen meter?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Bozz187 het volgende:
Nou volgende rit dat ik mee ga, zit ik gewoon weer op een gixxer.
Ja, zo'n chopper is om te cruisen héquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, ja bochtenwerk is gewoon kut
ja true, maar ook 200km snelweg naar den helder is kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo'n chopper is om te cruisen hé
Is niet moeilijk. Je moet alleen net effe weten waar je een alp goed kan vastpakken om overeind te zetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
En mocht ik mee gaan, dan zoek ik wel een vrijwilliger die mijn motor overeind tilt, mocht ie weer eens een dutje willen doen, want dat lukt mij nog steeds niet..
meer dan anderhalve meter aan lengte hebben helpt ook welquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Je moet alleen net effe weten waar je een alp goed kan vastpakken om overeind te zetten.
uiteraard wordt je motor weer recht gezet, hijsen we jou der weer bovenop en rijden we verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Vaak zat geoefend, ook met van die foefjes, maar ik heb gewoonweg een zwakke knie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Je moet alleen net effe weten waar je een alp goed kan vastpakken om overeind te zetten.
Smeequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef densmee het volgende:
[..]
uiteraard wordt je motor weer recht gezet, hijsen we jou der weer bovenop en rijden we verder
Is beetje dezelfde omgeving als dit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja haar echte naam wist ik nog welmaar de naam op forum niet
en ja
heb hem zelf al een keertje gereden
[ afbeelding ]
zou kunnen. dat plaatsje ben ik tegengekomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is beetje dezelfde omgeving als dit?
Of zie ik dat verkeerd?
kijk maar of je de gps route ervan boven water kunt toverenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
Die smalle bospaden zien er namelijk super uit
Nee hoor, ik zag dit filmpje in XT600z topic, en dacht dat ik de route beetje herkende in die van u.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar of je de gps route ervan boven water kunt toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |