Zelfs na vandaag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Oh enne, aanhang is natuurlijk ook welkom
Anders heeft de stofzuiger niet genoeg te doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je er zulke koosnaampjes voor hebt, waarom heb je ze dan?
ow, als je graag stofzuigt, mag je rustig hier een keer langskomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders heeft de stofzuiger niet genoeg te doen
Ook leuk, hoe lang is ie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gpstracks.nl/g(...)e=Rondje%20Walcheren
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ga jij dezelfde dag weer terug of de volgende dag?
Jupquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
?
Je bedoelt als het in Zeeland is?
dan doen we het toch een andere keer joh kneusquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef KneusTeun het volgende:
Not for mezit ik in Suaerland ergens. Of de rit moet daar zijn
nu de waarheid sdquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders heeft de stofzuiger niet genoeg te doen
Punkmuis aka Lauraquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef Salatrel het volgende:
Allroadrit deelnemers
Anne???
Dekatria
densmee
Gummiebeer
Kneusteun + vriendindieinmiddelsookeeneigenaccountheeftwaarvanikdenicknamenietmeerweet?
Salatrel
ik vergeet vast nog mensen
Hoezo? Ben je op Fok niet de beschaafde eloquente jongeman die je normaal bent dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu moet ik verdomme op gaan letten wat ik allemaal voor een slechts zeg
ja haar echte naam wist ik nog welquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Punkmuis aka Laura
Nu moet ik verdomme op gaan letten wat ik allemaal voor een slechts zeg
Misschien dat ik ergens overheen keek maar had je al een route?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |