Dat zal over een week of 5 zijn, dan heeft hij weer dit rooster.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Niet Leuk, danic. Je vorige post bedoel ik. Hopelijk snel poging B?
Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef danic het volgende:
Ik vind de eerste paar keer logeren ook echt moeilijk. Maar eenmaal thuis met tijd voor mezelf/ons is het ook wel even fijn. Niet te lang hoor, 1 nachtje is zat.
En de boel de boel laten.....dat gaat gewoon moeilijk (vind ik) want er moet gewoon iedere dag een stofzuiger door het huis (langharige, eeuwig in de rui zijnde katten), opgeruimd worden, en de rest. En al wat ik vandaag niet doe, komt er morgen bij. Ik wil deze instelling ook eigenlijk niet laten varen, want ik ben nog nooit zo opruimerig geweest als nu.
Maar soms vliegt het me aan dat ik alleen maar aan het zorgen en aan het poetsen ben.
En dan zou ik eens wat ademruimte willen en ga ik hopen dat vriend iets doet en wordt ik pissig als dat niet zo is.
Gisterochtend bijvoorbeeld toen ik haast had om op mijn werk te komen en ik mijn lunch nog klaar moest maken. Kom ik beneden, blijkt hij al thuis te zijn uit zijn nachtdienst en lekker op de bank te zitten. Ik gelijk poepsacherijnig omdat hij niet ff gezegd had dat hij thuis was. Want dan had hij ff die lunch kunnen maken.....en dan ga ik lopen bitchen. Wat niet eerlijk is naar hem en ik me daar dan weer schuldig over voel.....
En na al die stress hoef ik geen gepluk meer aan mijn lijf van vriend. Want moe, ontevreden met lijf en bleeegh omdat ik aan het 'lijnen' ben.
14 mnd bijna en ook nog niet gelogeerd. Precies om de redenen die jij ook aangeeft. Bv, dus kolven, nog vaak wakker 's nachts en moeilijk te troosten dan. Toen wij er doorheen zaten, gingen we om en om een halve nacht op de bank slapen. Wij doen wel geregeld dingen samen, maar dan overdag (2x dagje sauna, winkelen, uit eten). En net als Sonnetje vind ik het ook juist heel leuk om dingen met z'n drieën te doen, zeker nu hij wat groter isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Mineola het volgende: Ik ben echt erg als ik jullie zo lees...
Kind is tien maanden en nog nooit uit logeren geweest. Hoeft voor mij/ons ook nog niet, maar het zou best goed zijn als wij ook eens iets samen gaan doen. Maar ik zou hem alleen bij m'n moeder willen laten en zij past overdag al vaak op dus wil haar niet vaker vragen. Bovendien slaapt hij niet door, dat wil ik een ander niet iemand aan doen, en geef ik bv. En drank doe ik ook al niet meer aan met zo'n onvoorspelbaar drinkend kind. Bwuh, ik word gewoon verdrietig van alle beren die ik zie. Beperk ik mezelf nou echt teveel door zo te denken?!
![]()
Datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Gulara het volgende:
[..]
Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:
En ik loop al weer achter.
Ik heb honger, maar moet eigenlijk nog even slapen of zo.
Ooh en arme Mango met d'r Fokimago. Kusje erop?
ik dacht dat ik dat hier, onder ons, in vertrouwen kon delenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:
En ik loop al weer achter.
Ik heb honger, maar moet eigenlijk nog even slapen of zo.
Ooh en arme Mango met d'r Fokimago. Kusje erop?
Is wel gezelliger (voor ons danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
Ik hak de knoop voor je door: ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
Ik heb over een tijdje 2 van die weken; mn vriend moet naar 2 congressen in het buitenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
ik kijk half tv met mijn man, hij heeft ondertussen de afwas gedaan en staat nu thee voor me te zetten, ik ben ondertussen overgeschakeld op m'n zakelijke mobiel omdat m'n eigen leeg isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
Ik heb geen idee waar mn vriend isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga even heel flauw doen, maar ik ga jompelen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik vind het echt waanzinnig k*t, eerlijk gezegd. Voel me er écht niet fijn bij. Op zich doet Noor het aardig hoor, hoewel haar inname dus wel daalt, zoals ik al wel had verwacht. Ze heeft om half 9 de laatste voeding gehad, dus straks alleen nog de droomvoeding voor de nacht. Ik hoop dat ze 100 drinkt, want dan heeft ze de 800 gehaald. Aangezien ze die zo'n 2,5 uur na de laatste voeding krijgt, is de kans wat groter.
Verder denk ik dat ze ook gewoon niet helemaal fit is. Ze blerkt wat meer dan normaal en ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept, maar laat wel onwijze stinkwinden al de hele dag. Maar poepen, ho maar
. Verder ook veel lachen en babbelen tegen ons (bij voorkeur als we de fles geven natuurlijk) en de beestjes van de mobile
. Dus ik maak me nog niet druk. Denk wat last van de weerswisselingen.
Dus ja.. Noor vergaat het beter dan mamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |