abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129914247
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129914361
Waar ik me nog steeds afvraag wat er nou met Logi is! Vertel op nou ~O>
pi_129914386
Niet Leuk, danic. Je vorige post bedoel ik. Hopelijk snel poging B?
pi_129914388
Balen Danic.

Xm, hoe voel je je nu? Hoe ging het met je meisje vandaag?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129914444
Inderdaad XM hoe ging het vandaag?
pi_129914447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Niet Leuk, danic. Je vorige post bedoel ik. Hopelijk snel poging B?
Dat zal over een week of 5 zijn, dan heeft hij weer dit rooster.
Maar dan wil ik het wel proberen af te spreken ja.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:09:41 #7
381212 Gulara
From the future
pi_129914462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef danic het volgende:
Ik vind de eerste paar keer logeren ook echt moeilijk. Maar eenmaal thuis met tijd voor mezelf/ons is het ook wel even fijn. Niet te lang hoor, 1 nachtje is zat.

En de boel de boel laten.....dat gaat gewoon moeilijk (vind ik) want er moet gewoon iedere dag een stofzuiger door het huis (langharige, eeuwig in de rui zijnde katten), opgeruimd worden, en de rest. En al wat ik vandaag niet doe, komt er morgen bij. Ik wil deze instelling ook eigenlijk niet laten varen, want ik ben nog nooit zo opruimerig geweest als nu.
Maar soms vliegt het me aan dat ik alleen maar aan het zorgen en aan het poetsen ben.
En dan zou ik eens wat ademruimte willen en ga ik hopen dat vriend iets doet en wordt ik pissig als dat niet zo is.
Gisterochtend bijvoorbeeld toen ik haast had om op mijn werk te komen en ik mijn lunch nog klaar moest maken. Kom ik beneden, blijkt hij al thuis te zijn uit zijn nachtdienst en lekker op de bank te zitten. Ik gelijk poepsacherijnig omdat hij niet ff gezegd had dat hij thuis was. Want dan had hij ff die lunch kunnen maken.....en dan ga ik lopen bitchen. Wat niet eerlijk is naar hem en ik me daar dan weer schuldig over voel.....

En na al die stress hoef ik geen gepluk meer aan mijn lijf van vriend. Want moe, ontevreden met lijf en bleeegh omdat ik aan het 'lijnen' ben.
Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.

En je wilt het niet kwijt maar soms vliegt het je aan. Dat klinkt helemaal niet prettig.

Misschien eens even goed met je man praten. Ik ben zelf ook net een vent. Ik kan niks met verwachtingen van iemand. Dat hij 's ochtends op de bank zit zou ik ook kunnen doen. Misschien een lief briefje klaarleggen waarop je vraagt of hij misschien alvast aan de lunch wil beginnen.
Of zelf eens een dagje weggaan en iets voor jezelf doen.

En wat betreft het gepluk, probeer het gewoon. Echt een relatie wordt er volgens mij nooit beter wordt als je lichamelijke toenadering als 'gepluk' ervaart.
Ik denk dat als je je meer een eenheid voelt met je man dat andere dingen ook op z'n plaats vallen. :*

Disclaimer, ik hang ook niet dagelijks in de kroonluchters hoor!
pi_129914466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Mineola het volgende: Ik ben echt erg als ik jullie zo lees... :@ Kind is tien maanden en nog nooit uit logeren geweest. Hoeft voor mij/ons ook nog niet, maar het zou best goed zijn als wij ook eens iets samen gaan doen. Maar ik zou hem alleen bij m'n moeder willen laten en zij past overdag al vaak op dus wil haar niet vaker vragen. Bovendien slaapt hij niet door, dat wil ik een ander niet iemand aan doen, en geef ik bv. En drank doe ik ook al niet meer aan met zo'n onvoorspelbaar drinkend kind. Bwuh, ik word gewoon verdrietig van alle beren die ik zie. Beperk ik mezelf nou echt teveel door zo te denken?! :@
14 mnd bijna en ook nog niet gelogeerd. Precies om de redenen die jij ook aangeeft. Bv, dus kolven, nog vaak wakker 's nachts en moeilijk te troosten dan. Toen wij er doorheen zaten, gingen we om en om een halve nacht op de bank slapen. Wij doen wel geregeld dingen samen, maar dan overdag (2x dagje sauna, winkelen, uit eten). En net als Sonnetje vind ik het ook juist heel leuk om dingen met z'n drieën te doen, zeker nu hij wat groter is :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129914519
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Gulara het volgende:

[..]

Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.
Dat :Y sommige dingen zijn écht belangrijker danic!

En verder vroeg ik me af hoe het vandaag bij XM is gegaan?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:11:59 #10
381212 Gulara
From the future
pi_129914552
En ik loop al weer achter. -O-

Ik heb honger, maar moet eigenlijk nog even slapen of zo.

Ooh en arme Mango met d'r Fokimago. Kusje erop? :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:13:07 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129914618
Over die verwachtingen en schoonmaken. Ik heb geleerd dingen aan (8> te vragen om te doen als ik er even door heen zit want moe of geen tijd heb voor iets. Hij heeft ook meer aan me als ik rustiger ben en niet zo bitcherig doe.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129914632
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:

_O-

Gaat goed hier vanavond.
Maakt mn eenzame avondje thuis wel weer goed ;)
pi_129914690
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
pi_129914760
Dat ja...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:16:52 #15
381212 Gulara
From the future
pi_129914809
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
pi_129914874
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:

ik dacht dat ik dat hier, onder ons, in vertrouwen kon delen ;( ik had het nooit moeten vertellen :'(
pi_129914878
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
Is wel gezelliger (voor ons dan ;) )
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:19:22 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129914954
Tja, ik vind het echt waanzinnig k*t, eerlijk gezegd. Voel me er écht niet fijn bij. Op zich doet Noor het aardig hoor, hoewel haar inname dus wel daalt, zoals ik al wel had verwacht. Ze heeft om half 9 de laatste voeding gehad, dus straks alleen nog de droomvoeding voor de nacht. Ik hoop dat ze 100 drinkt, want dan heeft ze de 800 gehaald. Aangezien ze die zo'n 2,5 uur na de laatste voeding krijgt, is de kans wat groter.

Verder denk ik dat ze ook gewoon niet helemaal fit is. Ze blerkt wat meer dan normaal en ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept, maar laat wel onwijze stinkwinden al de hele dag :'). Maar poepen, ho maar :{w. Verder ook veel lachen en babbelen tegen ons (bij voorkeur als we de fles geven natuurlijk) en de beestjes van de mobile :'). Dus ik maak me nog niet druk. Denk wat last van de weerswisselingen.

Dus ja.. Noor vergaat het beter dan mamma :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129914957
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Ik hak de knoop voor je door: ja.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:19:52 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129914976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
Ik heb over een tijdje 2 van die weken; mn vriend moet naar 2 congressen in het buitenland :o

Gelukkig is een groot gedeelte van de tijd Noorderzon in de stad; supertof festival in het park hier om de hoek O+ dus de meeste avonden zal ik beginnen met vrienden op het terras daar *O*

Wel een beetje puzzelen hoe ik het ga redden met alles trouwens, gaat vast lukken maar vind t stiekem ook wel een beetje spannend! Mijn vriend doet best veel namelijk; smeert mijn boterhammetjes en maakt vaak mn ontbijt terwijl ik E 's ochtends voed, hij doet de afwas en de was.... ik ben eigenlijk gewoon best een verwend kreng :@
pi_129915055
quote:
ik kijk half tv met mijn man, hij heeft ondertussen de afwas gedaan en staat nu thee voor me te zetten, ik ben ondertussen overgeschakeld op m'n zakelijke mobiel omdat m'n eigen leeg is :')
Echt druk ^O^
pi_129915059
Ik zal het anders zeggen: ik vìnd dat er iedere dag gestofzuigd moet worden. Die haren zitten anders echt overal! Zelfs op je kleren en aan de fles :r en dat vind ik smerig. Haal ik Rosalie uit de box, heeft ze zo'n hele waas haren aan dr kleren en de plukken in dr handen. Maar ik sta echt niet iedere week mijn ramen te zemen en hoven stofzuig ik 1 of 2x per week.

En het stomme is (dat we hier geen kroonluchter hebben) dat ik altijd blij ben als we weer even qualitytime hebben gehad, maar hoe langer dat duurt hoe meer ik het als 'gepluk' ga ervaren...

Maar ik geloof dat ik morgenavond een date heb ;)
pi_129915076
quote:
Ik heb geen idee waar mn vriend is :o
Ik vermoed Delft/Den Haag.
Wilde eigenlijk verder aan mn fotoboeken, maar zit meer te online shoppen :+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:21:57 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129915083
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik vind het echt waanzinnig k*t, eerlijk gezegd. Voel me er écht niet fijn bij. Op zich doet Noor het aardig hoor, hoewel haar inname dus wel daalt, zoals ik al wel had verwacht. Ze heeft om half 9 de laatste voeding gehad, dus straks alleen nog de droomvoeding voor de nacht. Ik hoop dat ze 100 drinkt, want dan heeft ze de 800 gehaald. Aangezien ze die zo'n 2,5 uur na de laatste voeding krijgt, is de kans wat groter.

Verder denk ik dat ze ook gewoon niet helemaal fit is. Ze blerkt wat meer dan normaal en ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept, maar laat wel onwijze stinkwinden al de hele dag :'). Maar poepen, ho maar :{w. Verder ook veel lachen en babbelen tegen ons (bij voorkeur als we de fles geven natuurlijk) en de beestjes van de mobile :'). Dus ik maak me nog niet druk. Denk wat last van de weerswisselingen.

Ik ga even heel flauw doen, maar ik ga jompelen! *O*

Noor lacht, babbelt, wordt blijkbaar wakker voor een fles, en drinkt best veel! (800 cc klinkt als slóten melk voor mij! :D )

En een :* voor jou.... hoe vindt Duvel het?
pi_129915180
Oeh dat is luxe LB! 't gaat je vast ook alleen lukken. Maar toegegeven, het is wel plannen zo dat douchen en eten als je alleen thuis bent en een kleine baby hebt die bv krijgt.

XM. Het zal waarschijnlijk geen reet helpen als je je zo voelt ;) maar ik probeer het toch. Je voelt je kut omdat je bang bent dat je het niet goed doet met Noor, dat ze iets tekort komt en dat ze niet alert is. Nu gaat ze waarschijnlijk de 800 halen (dus ruim boven het minimum van 500 ml) en ze lacht, kijkt naar haar speeltjes. Het gaat dus heel goed met haar. Waar je bang voor was, gebeurt dus eigenlijk niet. Je zou een veel fijnere avond kunnen hebben als je er op een hele andere manier tegenaan zou kunnen kijken!
pi_129915182
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef danic het volgende:
Ik zal het anders zeggen: ik vìnd dat er iedere dag gestofzuigd moet worden. Die haren zitten anders echt overal! Zelfs op je kleren en aan de fles :r en dat vind ik smerig. Haal ik Rosalie uit de box, heeft ze zo'n hele waas haren aan dr kleren en de plukken in dr handen. Maar ik sta echt niet iedere week mijn ramen te zemen en hoven stofzuig ik 1 of 2x per week.

En het stomme is (dat we hier geen kroonluchter hebben) dat ik altijd blij ben als we weer even qualitytime hebben gehad, maar hoe langer dat duurt hoe meer ik het als 'gepluk' ga ervaren...

pro-tip: Swiffer aanschaffen! Zó gepiept :Y
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:23:54 #27
381212 Gulara
From the future
pi_129915191
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ik dacht dat ik dat hier, onder ons, in vertrouwen kon delen ;( ik had het nooit moeten vertellen :'(
Ooh ik weet niet of ik er nou uiteindelijk op gereageerd had, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik kan de mijne ook wel opvreten. Uiteraard bepaalde gebieden daargelaten.
Maar ik vind je niet verschrikkelijk vreemd of zo hoor. :*
pi_129915244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ooh ik weet niet of ik er nou uiteindelijk op gereageerd had, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik kan de mijne ook wel opvreten. Uiteraard bepaalde gebieden daargelaten.
bedankt voor je serieuze reactie :'(

;)
pi_129915254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik beken ook....
pi_129915256
Mango = Liefde.

Die moet wel in je sig :7
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:25:56 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129915287
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

Rot voor je dat je je zo voelt, maar Noor doet het hartstikke goed!

En wat dat poepen betreft, als je het niet vertrouwd ha bellen!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:26:03 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129915292
De 800 is nog niet gehaald he! Ze staat nu op 698 (jaja, I know..). Duuf is altijd irritant relaxed en nuchter over dit soort dingen. Wat dat betreft zijn we echt zwart en wit :'). Hij vindt het al snel best en dan heb ik toch mínstens al 10 doemscenarios bedacht :').
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:27:18 #33
381212 Gulara
From the future
pi_129915354
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef danic het volgende:

*O*

En ik vis wel eens een paar haren uit z'n luier. -O- Maar ik ben dan ook 's werelds slechtste huisvrouw.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:27:42 #34
381212 Gulara
From the future
pi_129915373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Oeh dat is luxe LB! 't gaat je vast ook alleen lukken. Maar toegegeven, het is wel plannen zo dat douchen en eten als je alleen thuis bent en een kleine baby hebt die bv krijgt.

XM. Het zal waarschijnlijk geen reet helpen als je je zo voelt ;) maar ik probeer het toch. Je voelt je kut omdat je bang bent dat je het niet goed doet met Noor, dat ze iets tekort komt en dat ze niet alert is. Nu gaat ze waarschijnlijk de 800 halen (dus ruim boven het minimum van 500 ml) en ze lacht, kijkt naar haar speeltjes. Het gaat dus heel goed met haar. Waar je bang voor was, gebeurt dus eigenlijk niet. Je zou een veel fijnere avond kunnen hebben als je er op een hele andere manier tegenaan zou kunnen kijken!
+1
pi_129915386
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
De 800 is nog niet gehaald he! Ze staat nu op 698 (jaja, I know..). Duuf is altijd irritant relaxed en nuchter over dit soort dingen. Wat dat betreft zijn we echt zwart en wit :'). Hij vindt het al snel best en dan heb ik toch mínstens al 10 doemscenarios bedacht :').
XM! Wake up! Dat is dus 700 ml. Meten op 2 ml nauwkeurig gaat echt nérgens over. Ze heeft al 200 meer op dan minimaal moet. Straks heeft ze nog een drinkmoment. Je meisje is blij.
pi_129915392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Mango = Liefde.

Die moet wel in je sig :7
ik doe niet aan sigs en al helemaal niet zo'n kneuzensig :P
Ik ben rock 'n roll. 8-)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:29:38 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129915461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Rot voor je dat je je zo voelt, maar Noor doet het hartstikke goed!

En wat dat poepen betreft, als je het niet vertrouwd ha bellen!
Oh neuh, begreep dat het bij bv heel normaal is dat er dagen overgeslagen worden. Bij bv komt obstipatie schijnbaar ook amper voor. Ze heeft t wel eens eerder gehad, maar toen had ze er echt last van. Dikke harde gespannen buik, jammeren van de krampen enzo en dat heeft ze nu allemaal niet. En zelfs toen was het heel vloeibaar toen het kwam. Kreeg nog de tip om wat lauw water te geven om ff door te stromen. Dat doen we wel als ze er last van krijgt.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:30:42 #38
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129915499
Dus niets om je druk om te maken XM wat dat betreft.

Noor doet het hartstikke goed. Blijf zo doorgaan XM!
pi_129915515
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Gulara het volgende:

[..]

*O*

En ik vis wel eens een paar haren uit z'n luier. -O- Maar ik ben dan ook 's werelds slechtste huisvrouw.
Van het zuidelijk halfrond misschien!

XM aaaaaargghhhh ze doet het perfect! Het is gewoon frustrerend om te lezen hoe groot het contrast is tussen N's perfecte babygedrag en jouw ervaring!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:32:08 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129915561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

XM! Wake up! Dat is dus 700 ml. Meten op 2 ml nauwkeurig gaat echt nérgens over. Ze heeft al 200 meer op dan minimaal moet. Straks heeft ze nog een drinkmoment. Je meisje is blij.
pi_129915601
Een swiffer werkt hier niet, want een natuurstenen vloer die niet helemaal vlak en strak ligt. Dus die gaat kapot.
Ik vind stofzuigen ook geen vervelende klus hoor, maar get vraagt wel tijd.

En vragen aan mijn vriend :') die heeft . Et geheugen van een wasknijper. En is niet praktisch ingesteld én niet heel vlot. Dus van de week 4 dingetjes opgeschreven (waarvan de kattenbak de grootste klus was) en daarvan waren er 2 gedaan. Hij krijgt dat niet gedaan als hij alleen is met 2 kinderen want hij heeft geen inzicht in timemanagement.
pi_129915602
quote:
Ik zit inmiddels te gamen. League of Legends :s)
pi_129915635
"Nog maar" 100 voor jouw idee XM... Je komt in ieder geval heel ver... En bedenk maar zo, ze heeft vandaag genoeg vocht binnen volgens de artsen!

(Ik praat er nu heel makkelijk over, maar ik heb ook anderhalve week zitten wachten tot Ow de minimale intake binnen kreeg vlak na z'n geboorte... Dus ik snap je gevoel!)
pi_129915679
Stofzuigen gebeurt hier meerdere keren per dag. Vijf langharige katten. Vier ragdolls, een pers.
pi_129915729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef Loj het volgende:
"Nog maar" 100 voor jouw idee XM... Je komt in ieder geval heel ver... En bedenk maar zo, ze heeft vandaag genoeg vocht binnen volgens de artsen!

(Ik praat er nu heel makkelijk over, maar ik heb ook anderhalve week zitten wachten tot Ow de minimale intake binnen kreeg vlak na z'n geboorte... Dus ik snap je gevoel!)
Ik vind dat dus niet hetzelfde. N heeft al ruim het minimum binnen, en er komt zeer waarschijnlijk nog meer bij. Ik weet dat het geen kusjekroelreactie is van mij maar ik kan er met mijn pet niet meer bij.
pi_129915736
Ik moet morgen stofzuigen en vooral dweilen nu Ow overal tijgert (en kwijlt en spuug)
pi_129915740
Ik zie nu pas dat ik de "wist je dat" had laten staan in mijn haast.. srry dat was dus niet bewust.. :')

Wbt logeren, Noa is nu 6mnd maar logeren gaat hem hier echt nog niet worden, we hebben ook nog niet eens oppas gehad :@
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:36:06 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129915757
Ja nou daarvoor ga ik dus maandag naar de huisarts. Wil ff vragen over het huidje van Noor, even over het poepen voor de zekerheid (als ze dat dan nog niet heeft gedaan), maar zal vooral gaan over mijzelf vrees ik. Ik ben wel blij dat ze niet heel laag uitkomt, maar toch zit dat stemmetje in m'n hoofd van, eigenlijk moet ze minstens 825 en met de oude methode haalde je dat gewoon altijd, etc.
pi_129915768
:o ik snap nu pas wat jullie bedoelden met "intake", ik zag je baby al op gesprek komen ofzo??
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:36:32 #50
381212 Gulara
From the future
pi_129915782
Ooh poepen. Wij waren gisteren in de stad. Kind gevoed en verschoont. En ik had em even op schoot terwijl vriend schoenen aan het passen was.
Ik ruik iets. Check. Ja poep dus. Terug naar de babyroom. Kind tot z'n nek onder de poep. Bij het verschonen valt me opeens op dat mijn shirt ook niet ongeschonden is. :r

De gedachte dat ik door een poepiechic winkelcentrum (denk Chanel, LV, Max Mara) met poep op m'n shirt heb gelopen vond ik wel ironisch. :D

Disclaimer. We zijn dus kei arm hè, dus als we al een voet over de drempel over in een van die winkels zetten zijn we al failliet. :') Maar we maken graag gebruik van de babyruimte met comfy leren fauteuils. :7
pi_129915825
Srry Gulara moest hardop lachen :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:37:30 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129915826
Ik zit me nu helemaal af te vragen of E dan ook echt nog ongeveer een halve liter uit mn borsten drinkt :o Als ik een hele dag werk, kolf ik ongeveer 300 ml, de rest drinkt ze live. Ergens denk ik niet dat ze per keer zoveel drinkt, dus of we hier de 800 halen?

Het is gewoon vervelend als je het idee hebt dat ze te weinig drinkt, dat gevoel ken ik heel goed. Maar ik kan het inmiddels ook wel loslaten. E had vandaag blijkbaar meer behoefte aan slapen dan aan drinken... dat haalt ze waarschijnlijk een andere dag dan wel weer in met veel drinken en minder slaap oid. Ben ook niet meer gaan wegen, ik zie het wel als ze weer prikjes krijgt.

Ik overweeg wel om maandag ff langs te lopen bij het cb voor de nog steeds groene poep. Het stinkt namelijk ook veel meer dan de gele poep, en het zit me echt niet lekker dat ze nu al 3 weken een virusje zou hebben :N
pi_129915846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik vind dat dus niet hetzelfde. N heeft al ruim het minimum binnen, en er komt zeer waarschijnlijk nog meer bij. Ik weet dat het geen kusjekroelreactie is van mij maar ik kan er met mijn pet niet meer bij.
Ik bedoelde meer dat ik snap hoe het is om te hopen op een bepaalde hoeveelheid en dat niet te bereiken of bang zijn dat je dat niet bereikt.
Ik heb over de 700 cc al binnen verder geen menig gegeven ;)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:38:03 #54
381212 Gulara
From the future
pi_129915847
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik quote em ook nog een keer.
pi_129915889
LB, eet jij niet toevallig heel veel groene dingen?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:39:19 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129915903
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Logician het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de "wist je dat" had laten staan in mijn haast.. srry dat was dus niet bewust.. :')

Wbt logeren, Noa is nu 6mnd maar logeren gaat hem hier echt nog niet worden, we hebben ook nog niet eens oppas gehad :@
Ja maar ja maar, zeg dan nog ff wat er stond!!
pi_129915916
quote:

Maar we waren vooral benieuwd wat de "wist je dat" was!!!
pi_129915940
quote:

zeg op!?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:40:12 #59
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129915951
XM, kijk jij wel eens naar N? Door de ogen van een vreemde bedoel ik?
Ik zie een blozende, blije baby O+ met fantastische spekjes die lekker veel slaapt. Ik kan er, net als Spees echt met m'n pet niet bij. Ik snap dat je onzeker bent, maar je doet jezelf en N echt tekort. Zo jammer dat je in plaats van te genieten alleen maar zorgen maakt over dingen die er eigenlijk niet zijn.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid, hoop dat de HA je wel kan helpen, want ik heb het gevoel dat wat hier wordt gezegd niet echt aankomt.

So far, mijn goedbedoelde post :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:40:30 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129915963
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Mangostine het volgende:
LB, eet jij niet toevallig heel veel groene dingen?
Nee echt niet! :D

En sowieso, dan had ze de afgelopen 4 maanden wel vaker groene poep gehad moeten hebben...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:40:42 #61
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129915971
Nou Logi, WHAT'S UP???
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:41:06 #62
381212 Gulara
From the future
pi_129915989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef danic het volgende:
Een swiffer werkt hier niet, want een natuurstenen vloer die niet helemaal vlak en strak ligt. Dus die gaat kapot.
Ik vind stofzuigen ook geen vervelende klus hoor, maar get vraagt wel tijd.

En vragen aan mijn vriend :') die heeft . Et geheugen van een wasknijper. En is niet praktisch ingesteld én niet heel vlot. Dus van de week 4 dingetjes opgeschreven (waarvan de kattenbak de grootste klus was) en daarvan waren er 2 gedaan. Hij krijgt dat niet gedaan als hij alleen is met 2 kinderen want hij heeft geen inzicht in timemanagement.
Nee, geen dingen opschrijven. Dat gaat uiteraard mis (en weer herken ik mezelf :') ). Gewoon die stofzuiger in z'n handen duwen met de woorden "Als jij nou eens even de boel zuigt, dan schenk ik wat lekkers voor ons in en doe ik even de afwas." Maak het af met een kus (zo'n echte met tong! :9 :P ) moet lukken! ^O^
pi_129916024
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nee, geen dingen opschrijven. Dat gaat uiteraard mis (en weer herken ik mezelf :') ). Gewoon die stofzuiger in z'n handen duwen met de woorden "Als jij nou eens even de boel zuigt, dan schenk ik wat lekkers voor ons in en doe ik even de afwas." Maak het af met een kus (zo'n echte met tong! :9 :P ) moet lukken! ^O^
als jij hier nou eens even zuigt, ...
pi_129916047
knip

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 22:44:46 ]
pi_129916089
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Logician het volgende:
Nog 1x

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch!!! Jij oermoeder!!!! :o
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:43:51 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916116
Oh dus toch!! :o :D *O*

Gaaf zeg! En toch stiekem ook wel een beetje dapper van je!
pi_129916125
Wow logi!!!! Jeej :)
pi_129916140
Ik heb m'n quote aangepast, npi :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:44:45 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916157
Echt, het enige dat mij op dit moment nog weerhoudt is het feit dat het niet lekker combineert met bv... :') ik zou zooooo graag weer willen! O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:45:09 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916179
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Mangostine het volgende:
_O-
pi_129916182
Stoer Logi! ^O^
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:45:43 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129916197
Ik wéét het ook wel, maar de "ja maars" en de "wat als-en" zijn gewoon sterker. Ik zou dat heel graag uit willen zetten, maar dat kan ik niet (goed). Ik worstel daar niet alleen nu mee hoor, dat speelt al veel en veel langer. Dus dat zet je niet zomaar even uit, hoe graag ik dat ook zou willen :).
pi_129916210
We vinden de kinderdrukte in huis zooo heerlijk O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:46:07 #74
381212 Gulara
From the future
pi_129916214
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Mangostine het volgende:

[..]

als jij hier nou eens even zuigt, ...
Ja ik had er nog even over getwijfeld, maar baby steps hè. Als je niet lekker in je vel zit is het moment misschien nog niet daar om op je knieën je eigenste Freddy Mercury te beslobberen.
pi_129916230
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Mangostine het volgende:
:D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:47:08 #76
381212 Gulara
From the future
pi_129916263
Logi wat tof! *O*
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:47:18 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129916271
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Logician het volgende:
We vinden de kinderdrukte in huis zooo heerlijk O+
O+
pi_129916272
Jeetje wat typen jullie snel.

Ik ben een kansloze huisvrouw, ook geen spijt van verder. :D Heb een poets die net met vakantie is, gelijk huis chaos (als ze komt heb ik ook gelijk een reden om op te ruimen). Maar ook tuinonderhoud :') laat te wensen over. Nu ook mol in het gras. Tis een chaos. Maar so be it. Komt wel goed ooit als ie 18 is.

Logeren heb ik ook nog niet geprobeerd. Vooral omdat mini ontzettend slecht slaapt als ie niet in eigen bed ligt. Ik vind dat vervelend voor oppas. En hij slaapt thuis prima soms zelfs na om half 8 een fles wil ie nog slapen tot 10 uur. *O* Dus ook niet veel behoeft aan ook.

Dailyolf: Geloof niet dat ik heel veel veranderd ben. Wat mango (geloof ik) zei vond ik wel herkenbaar. Dat je ineens zoveel meer begrijpt hoe erg het is om zoiets moois te verliezen ;( O+

Xm het klinkt alsof het vandaag heel goed gegaan is en je je aan de planning van Noor gehouden hebt zoals afgesproken ^O^ Sterkte met volhouden.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:47:57 #79
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129916305
Go for it Logi!!!
pi_129916312
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Gulara het volgende:
Logi wat tof! *O*
Ja!!!! O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:50:10 #81
381212 Gulara
From the future
pi_129916399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Zolena het volgende:
Dat je ineens zoveel meer begrijpt hoe erg het is om zoiets moois te verliezen ;( O+

Dat. Dat je 's avonds boven dat slapende lijfje hangt "niet stuk gaan hoor". ;( :'(
pi_129916495
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Gulara het volgende:

[..]

Dat. Dat je 's avonds boven dat slapende lijfje hangt "niet stuk gaan hoor". ;( :'(
O+
pi_129916498
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Gulara het volgende:

[..]

Dat dus, of alleen al de gedachte aan hoe kwetsbaar en als je van die nare dingen die mensen doen soms leest etc je al kan doen laten huilen :@
pi_129916530
Logi *O* O+
pi_129916561
Mijn lief heeft een appeltaart gebakken en is nu slagroom aan het maken O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:54:11 #86
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129916602
Volgens mij had je je post net zo goed kunnen laten staan :P , ik heb 'm niet gelezen maar kan het wel uitdokteren denk ik :7 . Leuk! You go girl!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:54:29 #87
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129916621
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Logician het volgende:
Lekker!!!! :Y)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:11 #88
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129916659
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wéét het ook wel, maar de "ja maars" en de "wat als-en" zijn gewoon sterker. Ik zou dat heel graag uit willen zetten, maar dat kan ik niet (goed). Ik worstel daar niet alleen nu mee hoor, dat speelt al veel en veel langer. Dus dat zet je niet zomaar even uit, hoe graag ik dat ook zou willen :).
Dikke :* dan maar!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:22 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916667
quote:
Hey! Er zijn hier mensen op dieet hoor!! }:| :9~ :X :9 -O-
pi_129916673
quote:
Hoe lief!!
En, leuk, je nieuwtje!! O+
Met een meidenkwartet
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:58 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916690
quote:
Dan is het helemaal goed dat je het onderkent en naar de huisarts gaat ^O^
pi_129916737
Jullie gaan te snel!

M is 19 maanden en ook nog nooit uit logeren geweest. En geen bv voor hem. Moest wel een week zonder hem toen ik in het ziekenhuis lag, was ook niet leuk.

XM, probleem erkennen en hulp inschakelen. Sterkte :*
pi_129916746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef __Isis__ het volgende:
Volgens mij had je je post net zo goed kunnen laten staan :P , ik heb 'm niet gelezen maar kan het wel uitdokteren denk ik :7 . Leuk! You go girl!
Snel doorposten dan maar ;) :D
pi_129916755
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja ik had er nog even over getwijfeld, maar baby steps hè. Als je niet lekker in je vel zit is het moment misschien nog niet daar om op je knieën je eigenste Freddy Mercury te beslobberen.
Het hoeft ook niet meteen op je knieën.
pi_129916786
Zo, 2 telefoons leeg, nu van ellende maar aan de laptop begonnen!
pi_129916808
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Zo, 2 telefoons leeg, nu van ellende maar aan de laptop begonnen!
Hoe herkenbaar _O-
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:59:17 #97
381212 Gulara
From the future
pi_129916842
En net toen ik dacht, ik ga nog even slapen...

Gaan er twee ogen naast me open.
Grote lach.
Tong uitsteken.
Met een fonteintje nog wat melk uitspugen.
Een blij verbaasde blik toen ik het gordijn open deed.
Hij is nu tegen een verdwaalde wolk aan het vertellen wat ie gedroomd heeft.

O+ :O *O* :D c_/ O+ O+
pi_129916860
Gulara O+
pi_129916897
quote:
Dat is juist wat we willen zeggen... Dat jij er ook bent en dat het misschien tijd is om ook naar jezelf te kijken, juist nu. Dat je daar (ook) mee aan de slag gaat, naast N. Zet 'm op maandag!

Oh, en Logi... Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt - supervet! *O*
Home is where the O+ is...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:01:51 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129916946
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:59 schreef Gulara het volgende:
En net toen ik dacht, ik ga nog even slapen...

Gaan er twee ogen naast me open.
Grote lach.
Tong uitsteken.
Met een fonteintje nog wat melk uitspugen.
Een blij verbaasde blik toen ik het gordijn open deed.
Hij is nu tegen een verdwaalde wolk aan het vertellen wat ie gedroomd heeft.

O+ :O *O* :D c_/ O+ O+
_O_ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')