Dat zal over een week of 5 zijn, dan heeft hij weer dit rooster.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Niet Leuk, danic. Je vorige post bedoel ik. Hopelijk snel poging B?
Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef danic het volgende:
Ik vind de eerste paar keer logeren ook echt moeilijk. Maar eenmaal thuis met tijd voor mezelf/ons is het ook wel even fijn. Niet te lang hoor, 1 nachtje is zat.
En de boel de boel laten.....dat gaat gewoon moeilijk (vind ik) want er moet gewoon iedere dag een stofzuiger door het huis (langharige, eeuwig in de rui zijnde katten), opgeruimd worden, en de rest. En al wat ik vandaag niet doe, komt er morgen bij. Ik wil deze instelling ook eigenlijk niet laten varen, want ik ben nog nooit zo opruimerig geweest als nu.
Maar soms vliegt het me aan dat ik alleen maar aan het zorgen en aan het poetsen ben.
En dan zou ik eens wat ademruimte willen en ga ik hopen dat vriend iets doet en wordt ik pissig als dat niet zo is.
Gisterochtend bijvoorbeeld toen ik haast had om op mijn werk te komen en ik mijn lunch nog klaar moest maken. Kom ik beneden, blijkt hij al thuis te zijn uit zijn nachtdienst en lekker op de bank te zitten. Ik gelijk poepsacherijnig omdat hij niet ff gezegd had dat hij thuis was. Want dan had hij ff die lunch kunnen maken.....en dan ga ik lopen bitchen. Wat niet eerlijk is naar hem en ik me daar dan weer schuldig over voel.....
En na al die stress hoef ik geen gepluk meer aan mijn lijf van vriend. Want moe, ontevreden met lijf en bleeegh omdat ik aan het 'lijnen' ben.
14 mnd bijna en ook nog niet gelogeerd. Precies om de redenen die jij ook aangeeft. Bv, dus kolven, nog vaak wakker 's nachts en moeilijk te troosten dan. Toen wij er doorheen zaten, gingen we om en om een halve nacht op de bank slapen. Wij doen wel geregeld dingen samen, maar dan overdag (2x dagje sauna, winkelen, uit eten). En net als Sonnetje vind ik het ook juist heel leuk om dingen met z'n drieën te doen, zeker nu hij wat groter isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Mineola het volgende: Ik ben echt erg als ik jullie zo lees...
Kind is tien maanden en nog nooit uit logeren geweest. Hoeft voor mij/ons ook nog niet, maar het zou best goed zijn als wij ook eens iets samen gaan doen. Maar ik zou hem alleen bij m'n moeder willen laten en zij past overdag al vaak op dus wil haar niet vaker vragen. Bovendien slaapt hij niet door, dat wil ik een ander niet iemand aan doen, en geef ik bv. En drank doe ik ook al niet meer aan met zo'n onvoorspelbaar drinkend kind. Bwuh, ik word gewoon verdrietig van alle beren die ik zie. Beperk ik mezelf nou echt teveel door zo te denken?!
![]()
Datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Gulara het volgende:
[..]
Natuurlijk 'moet' er niet elke dag een stofzuiger door het huis, dat is juist een van die dingen die de volgende dag niet meer werk opleveren.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:
En ik loop al weer achter.
Ik heb honger, maar moet eigenlijk nog even slapen of zo.
Ooh en arme Mango met d'r Fokimago. Kusje erop?
ik dacht dat ik dat hier, onder ons, in vertrouwen kon delenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Gulara het volgende:
En ik loop al weer achter.
Ik heb honger, maar moet eigenlijk nog even slapen of zo.
Ooh en arme Mango met d'r Fokimago. Kusje erop?
Is wel gezelliger (voor ons danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
Ik hak de knoop voor je door: ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gulara het volgende:
Hééé de zon is hier op! Zal ik gewoon uit bed gaan en vanmiddag in het park verder slapen? /dilemma.
Ik heb over een tijdje 2 van die weken; mn vriend moet naar 2 congressen in het buitenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
ik kijk half tv met mijn man, hij heeft ondertussen de afwas gedaan en staat nu thee voor me te zetten, ik ben ondertussen overgeschakeld op m'n zakelijke mobiel omdat m'n eigen leeg isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, het is maar druk hier he? Niemand iets te doen dus? Ik zit ook alleen thuis, mijn vriend is naar voetbal (boeruh) en tv is saai.
Ik heb geen idee waar mn vriend isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga even heel flauw doen, maar ik ga jompelen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik vind het echt waanzinnig k*t, eerlijk gezegd. Voel me er écht niet fijn bij. Op zich doet Noor het aardig hoor, hoewel haar inname dus wel daalt, zoals ik al wel had verwacht. Ze heeft om half 9 de laatste voeding gehad, dus straks alleen nog de droomvoeding voor de nacht. Ik hoop dat ze 100 drinkt, want dan heeft ze de 800 gehaald. Aangezien ze die zo'n 2,5 uur na de laatste voeding krijgt, is de kans wat groter.
Verder denk ik dat ze ook gewoon niet helemaal fit is. Ze blerkt wat meer dan normaal en ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept, maar laat wel onwijze stinkwinden al de hele dag. Maar poepen, ho maar
. Verder ook veel lachen en babbelen tegen ons (bij voorkeur als we de fles geven natuurlijk) en de beestjes van de mobile
. Dus ik maak me nog niet druk. Denk wat last van de weerswisselingen.
Dus ja.. Noor vergaat het beter dan mamma.
pro-tip: Swiffer aanschaffen! Zó gepieptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef danic het volgende:
Ik zal het anders zeggen: ik vìnd dat er iedere dag gestofzuigd moet worden. Die haren zitten anders echt overal! Zelfs op je kleren en aan de flesen dat vind ik smerig. Haal ik Rosalie uit de box, heeft ze zo'n hele waas haren aan dr kleren en de plukken in dr handen. Maar ik sta echt niet iedere week mijn ramen te zemen en hoven stofzuig ik 1 of 2x per week.
En het stomme is (dat we hier geen kroonluchter hebben) dat ik altijd blij ben als we weer even qualitytime hebben gehad, maar hoe langer dat duurt hoe meer ik het als 'gepluk' ga ervaren...
Maar ik geloof dat ik morgenavond een date heb
Ooh ik weet niet of ik er nou uiteindelijk op gereageerd had, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik kan de mijne ook wel opvreten. Uiteraard bepaalde gebieden daargelaten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat hier, onder ons, in vertrouwen kon delenik had het nooit moeten vertellen
bedankt voor je serieuze reactiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik weet niet of ik er nou uiteindelijk op gereageerd had, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik kan de mijne ook wel opvreten. Uiteraard bepaalde gebieden daargelaten.
Maar ik vind je niet verschrikkelijk vreemd of zo hoor.
Ik beken ook....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik weet niet of ik er nou uiteindelijk op gereageerd had, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik kan de mijne ook wel opvreten. Uiteraard bepaalde gebieden daargelaten.
Maar ik vind je niet verschrikkelijk vreemd of zo hoor.
Rot voor je dat je je zo voelt, maar Noor doet het hartstikke goed!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik vind het echt waanzinnig k*t, eerlijk gezegd. Voel me er écht niet fijn bij. Op zich doet Noor het aardig hoor, hoewel haar inname dus wel daalt, zoals ik al wel had verwacht. Ze heeft om half 9 de laatste voeding gehad, dus straks alleen nog de droomvoeding voor de nacht. Ik hoop dat ze 100 drinkt, want dan heeft ze de 800 gehaald. Aangezien ze die zo'n 2,5 uur na de laatste voeding krijgt, is de kans wat groter.
Verder denk ik dat ze ook gewoon niet helemaal fit is. Ze blerkt wat meer dan normaal en ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept, maar laat wel onwijze stinkwinden al de hele dag. Maar poepen, ho maar
. Verder ook veel lachen en babbelen tegen ons (bij voorkeur als we de fles geven natuurlijk) en de beestjes van de mobile
. Dus ik maak me nog niet druk. Denk wat last van de weerswisselingen.
Dus ja.. Noor vergaat het beter dan mamma.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef danic het volgende:
Maar ik geloof dat ik morgenavond een date heb
+1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Oeh dat is luxe LB! 't gaat je vast ook alleen lukken. Maar toegegeven, het is wel plannen zo dat douchen en eten als je alleen thuis bent en een kleine baby hebt die bv krijgt.
XM. Het zal waarschijnlijk geen reet helpen als je je zo voeltmaar ik probeer het toch. Je voelt je kut omdat je bang bent dat je het niet goed doet met Noor, dat ze iets tekort komt en dat ze niet alert is. Nu gaat ze waarschijnlijk de 800 halen (dus ruim boven het minimum van 500 ml) en ze lacht, kijkt naar haar speeltjes. Het gaat dus heel goed met haar. Waar je bang voor was, gebeurt dus eigenlijk niet. Je zou een veel fijnere avond kunnen hebben als je er op een hele andere manier tegenaan zou kunnen kijken!
XM! Wake up! Dat is dus 700 ml. Meten op 2 ml nauwkeurig gaat echt nérgens over. Ze heeft al 200 meer op dan minimaal moet. Straks heeft ze nog een drinkmoment. Je meisje is blij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
De 800 is nog niet gehaald he! Ze staat nu op 698 (jaja, I know..). Duuf is altijd irritant relaxed en nuchter over dit soort dingen. Wat dat betreft zijn we echt zwart en wit. Hij vindt het al snel best en dan heb ik toch mínstens al 10 doemscenarios bedacht
.
ik doe niet aan sigs en al helemaal niet zo'n kneuzensigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Mango = Liefde.
Die moet wel in je sig![]()
Oh neuh, begreep dat het bij bv heel normaal is dat er dagen overgeslagen worden. Bij bv komt obstipatie schijnbaar ook amper voor. Ze heeft t wel eens eerder gehad, maar toen had ze er echt last van. Dikke harde gespannen buik, jammeren van de krampen enzo en dat heeft ze nu allemaal niet. En zelfs toen was het heel vloeibaar toen het kwam. Kreeg nog de tip om wat lauw water te geven om ff door te stromen. Dat doen we wel als ze er last van krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Rot voor je dat je je zo voelt, maar Noor doet het hartstikke goed!
En wat dat poepen betreft, als je het niet vertrouwd ha bellen!
Van het zuidelijk halfrond misschien!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Gulara het volgende:
[..]
En ik vis wel eens een paar haren uit z'n luier.Maar ik ben dan ook 's werelds slechtste huisvrouw.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
XM! Wake up! Dat is dus 700 ml. Meten op 2 ml nauwkeurig gaat echt nérgens over. Ze heeft al 200 meer op dan minimaal moet. Straks heeft ze nog een drinkmoment. Je meisje is blij.
Ik zit inmiddels te gamen. League of Legendsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind dat dus niet hetzelfde. N heeft al ruim het minimum binnen, en er komt zeer waarschijnlijk nog meer bij. Ik weet dat het geen kusjekroelreactie is van mij maar ik kan er met mijn pet niet meer bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef Loj het volgende:
"Nog maar" 100 voor jouw idee XM... Je komt in ieder geval heel ver... En bedenk maar zo, ze heeft vandaag genoeg vocht binnen volgens de artsen!
(Ik praat er nu heel makkelijk over, maar ik heb ook anderhalve week zitten wachten tot Ow de minimale intake binnen kreeg vlak na z'n geboorte... Dus ik snap je gevoel!)
Ik bedoelde meer dat ik snap hoe het is om te hopen op een bepaalde hoeveelheid en dat niet te bereiken of bang zijn dat je dat niet bereikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet hetzelfde. N heeft al ruim het minimum binnen, en er komt zeer waarschijnlijk nog meer bij. Ik weet dat het geen kusjekroelreactie is van mij maar ik kan er met mijn pet niet meer bij.
Ik quote em ook nog een keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
XM! Wake up! Dat is dus 700 ml. Meten op 2 ml nauwkeurig gaat echt nérgens over. Ze heeft al 200 meer op dan minimaal moet. Straks heeft ze nog een drinkmoment. Je meisje is blij.
Ja maar ja maar, zeg dan nog ff wat er stond!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Logician het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de "wist je dat" had laten staan in mijn haast.. srry dat was dus niet bewust..![]()
Wbt logeren, Noa is nu 6mnd maar logeren gaat hem hier echt nog niet worden, we hebben ook nog niet eens oppas gehad
Maar we waren vooral benieuwd wat de "wist je dat" was!!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Logician het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de "wist je dat" had laten staan in mijn haast.. srry dat was dus niet bewust..![]()
Wbt logeren, Noa is nu 6mnd maar logeren gaat hem hier echt nog niet worden, we hebben ook nog niet eens oppas gehad
zeg op!?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Logician het volgende:
Nee echt niet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Mangostine het volgende:
LB, eet jij niet toevallig heel veel groene dingen?
Nee, geen dingen opschrijven. Dat gaat uiteraard mis (en weer herken ik mezelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef danic het volgende:
Een swiffer werkt hier niet, want een natuurstenen vloer die niet helemaal vlak en strak ligt. Dus die gaat kapot.
Ik vind stofzuigen ook geen vervelende klus hoor, maar get vraagt wel tijd.
En vragen aan mijn vrienddie heeft . Et geheugen van een wasknijper. En is niet praktisch ingesteld én niet heel vlot. Dus van de week 4 dingetjes opgeschreven (waarvan de kattenbak de grootste klus was) en daarvan waren er 2 gedaan. Hij krijgt dat niet gedaan als hij alleen is met 2 kinderen want hij heeft geen inzicht in timemanagement.
als jij hier nou eens even zuigt, ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee, geen dingen opschrijven. Dat gaat uiteraard mis (en weer herken ik mezelf). Gewoon die stofzuiger in z'n handen duwen met de woorden "Als jij nou eens even de boel zuigt, dan schenk ik wat lekkers voor ons in en doe ik even de afwas." Maak het af met een kus (zo'n echte met tong!
![]()
) moet lukken!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Logician het volgende:
Nog 1xtoch!!! Jij oermoeder!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had er nog even over getwijfeld, maar baby steps hè. Als je niet lekker in je vel zit is het moment misschien nog niet daar om op je knieën je eigenste Freddy Mercury te beslobberen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
als jij hier nou eens even zuigt, ...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Logician het volgende:
We vinden de kinderdrukte in huis zooo heerlijk
Dat. Dat je 's avonds boven dat slapende lijfje hangt "niet stuk gaan hoor".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Zolena het volgende:
Dat je ineens zoveel meer begrijpt hoe erg het is om zoiets moois te verliezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat. Dat je 's avonds boven dat slapende lijfje hangt "niet stuk gaan hoor".![]()
Dat dus, of alleen al de gedachte aan hoe kwetsbaar en als je van die nare dingen die mensen doen soms leest etc je al kan doen laten huilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat. Dat je 's avonds boven dat slapende lijfje hangt "niet stuk gaan hoor".![]()
Lekker!!!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Logician het volgende:
Mijn lief heeft een appeltaart gebakken en is nu slagroom aan het maken
Dikkequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wéét het ook wel, maar de "ja maars" en de "wat als-en" zijn gewoon sterker. Ik zou dat heel graag uit willen zetten, maar dat kan ik niet (goed). Ik worstel daar niet alleen nu mee hoor, dat speelt al veel en veel langer. Dus dat zet je niet zomaar even uit, hoe graag ik dat ook zou willen.
Hey! Er zijn hier mensen op dieet hoor!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Logician het volgende:
Hoe lief!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Logician het volgende:
Dan is het helemaal goed dat je het onderkent en naar de huisarts gaatquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wéét het ook wel, maar de "ja maars" en de "wat als-en" zijn gewoon sterker. Ik zou dat heel graag uit willen zetten, maar dat kan ik niet (goed). Ik worstel daar niet alleen nu mee hoor, dat speelt al veel en veel langer. Dus dat zet je niet zomaar even uit, hoe graag ik dat ook zou willen.
Snel doorposten dan maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef __Isis__ het volgende:
Volgens mij had je je post net zo goed kunnen laten staan, ik heb 'm niet gelezen maar kan het wel uitdokteren denk ik
. Leuk! You go girl!
Het hoeft ook niet meteen op je knieën.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik had er nog even over getwijfeld, maar baby steps hè. Als je niet lekker in je vel zit is het moment misschien nog niet daar om op je knieën je eigenste Freddy Mercury te beslobberen.
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Zo, 2 telefoons leeg, nu van ellende maar aan de laptop begonnen!
Dat is juist wat we willen zeggen... Dat jij er ook bent en dat het misschien tijd is om ook naar jezelf te kijken, juist nu. Dat je daar (ook) mee aan de slag gaat, naast N. Zet 'm op maandag!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:59 schreef Gulara het volgende:
En net toen ik dacht, ik ga nog even slapen...
Gaan er twee ogen naast me open.
Grote lach.
Tong uitsteken.
Met een fonteintje nog wat melk uitspugen.
Een blij verbaasde blik toen ik het gordijn open deed.
Hij is nu tegen een verdwaalde wolk aan het vertellen wat ie gedroomd heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |