Whiskyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
wat kan ik beter drinken
vodka redbull of whiskie?
ga jij niet zuipenquote:
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij niet zuipen
je bent 19 zeg je net
je moet ervan genieten niet op zaterdagavond op je zolder blijven
dit is de tijd om te genieten
wattanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.quote:
pics van je zus dan hahahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.
En verjaardag is van mijn 31 jarige zus, nuff said.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Welke sukkel drinkt nou geen alcohol lol tijdens mijn var orale kuur hier in Spanje drink k gewoon kapot veel cocktails krijg wel beetje gele huid en ogen ma goed k ben wel kkbuff en lusu
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wel mooi wéér een TT in het kader van Gym-Playboy Etha
JB pijpt zichzelf vaak?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Ach, wie zal het zeggen. Misschien is ze travestiet/halve transgender.quote:
FYI, je fobo zit vol met hommos.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.
Er is maar 1 echte. Ik was al JB voor justin bieberquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef Curlbrah het volgende:
Ik verwar de JB afkorting telkons met justin biebs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |