SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
een tankquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
En niet vergeten die 300k voor 30 kills!![]()
Ik heb nu meer dan 4m credits staan, geen idee waar ik het aan uit moet geven!
De meeste kennen geneens het verschil tussen AP en gold ammo, laat staan HEquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Net 4 kills, word ik door een teammaat door de mangel gehaald omdat ik HE gebruik ipv AP.
Kom op zeg, hou je bek als ik goed aan het spelen ben. Gebruikte trouwens wel Ap maar goed.
Tsja, zulke idioten heb je altijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Net 4 kills, word ik door een teammaat door de mangel gehaald omdat ik HE gebruik ipv AP.
Kom op zeg, hou je bek als ik goed aan het spelen ben. Gebruikte trouwens wel Ap maar goed.
Hij keek met mij mee want hij was al dood.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De meeste kennen geneens het verschil tussen AP en gold ammo, laat staan HE
Tjah ik heb hem maar gereport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, zulke idioten heb je altijd.
Ik stoor me er allang al niet meer aan, zelfs niet als ik geteamkilled wordt (wat gelukkig zelden gebeurt).
Jammer dat er zo vaak rode teams zijn, maar die laat ik gewoon vooruit lemmingen (kunnen ze gelijk voor mij scouten).
Gewoon alles in je voordeel gebruiken!![]()
Wat ik wel vervelend vind zijn sommige maps als ik 1 bepaalde kant begin
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gereport. Wel paar keer dat iemand zo iets lulligs deedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij keek met mij mee want hij was al dood.
[..]
Tjah ik heb hem maar gereport.
Kun je ook reporten, je kunt op verschillende gebieden een complain sturen. Idle report ik ook. Als genoeg mensen dat doen dan kunnen ze er wat mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gereport. Wel paar keer dat iemand zo iets lulligs deed. Voorbeeld:
Gaat het spel laden, zie ik een trollplatoon (2x tier 1 in een tier 5 match), natuurlijk gaan ze snel dood. Wat doen ze? Gaan ze aan de tegenpartij zeggen waar onze teamgenoten zich op de map bevinden! Echt waardeloos, zulk gedrag
Daarom heb ik zowel AP als HE. Ik ging trouwens frontal en dan bouncen AP's sneller.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef hugecooll het volgende:
Goed punt wel, ik moet weer wat HE inslaan, want bepaalde tanks kan ik soms niet raken. Heel irritant als je dan nog maar 50hp moet
Mja deze heeft veel penetration vandaar dat ik 100% AP had, maar normaal gesproken heb ik ook wel een lading HE bij. Maar weer es bijvullen dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom heb ik zowel AP als HE. Ik ging trouwens frontal en dan bouncen AP's sneller.
Matilda's...kleine dikkerdsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik ging tegen Matilda's, denk zelfde tier of lager. Ik had een bounce en dan swap ik sneller.
Ja precies, wel genakt en de pot gewonnen.quote:
Nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
nog 80k xp te gaan tot de Centurion 1
Van wat ik heb gehoord wil je de jgpanther niet stock hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice
Heb biiiiiiijjjjjjna m'n JgPanther. Nog zo'n 4k, maar ik weet nog niet of ik 'm direct koop of nog een eventjes doorga zodat ik m'n free xp in research voor die modules kan ivnesteren. Normaal gesproken doe ik dat, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook de beste manier is
Naja helemaal stock is ie sowieso niet, want ik heb alles van deze geresearcht, maar met m'n free xp kan ik ook nog niet meteen iets unlocken. Het lijkt me wel makkelijker om die 3k xp nu te krijgen dan met een nieuwe tankquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord wil je de jgpanther niet stock hebben
De kanon als prioriteit #1 en daarna pas de motoren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja helemaal stock is ie sowieso niet, want ik heb alles van deze geresearcht, maar met m'n free xp kan ik ook nog niet meteen iets unlocken. Het lijkt me wel makkelijker om die 3k xp nu te krijgen dan met een nieuwe tank
Zo is ie als ik 'm koop
[ afbeelding ]
Ah da's wel mooi. Ff paar potjes doen danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De kanon als prioriteit #1 en daarna pas de motoren.
aangezien de jagdpanther de kanonen kan mounten zonder de tracks te unlocken
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een beesten potje was dit, stond helemaal in mijn eentje in de a8 zone in de bosjes, snipte zo iedereen neer die op mij af kwam
122 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draw is beter dan een nederlaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
Met 27 hp tegen een full hp KV-1 overblijven.
Werd uiteindelijk een draw, kreeg hem niet optijd gevonden.
Ok thx! Ik wacht wel effe met kopen, ik weet nog niet of HT's echt mijn ding zijn. Lijk meer fun te hebben met de MT'squote:Op zondag 11 augustus 2013 20:39 schreef popolon het volgende:
KV-3 is ok, er zijn in tier 7 gewoon zoveel goede heavies: T29, Tiger, IS. Met de T29 duidelijk de beste tank, hull down en niemand die je wat kan doen.
Ok, dan ga ik denk ik toch maar richting de T29quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef popolon het volgende:
Tier 7 heeft weinig 'goede' MT's denk ik. Zelf vond ik de T-71 tof, 6 round autoloader. Maar da's een LT.
64 potjes, wel een pauze van een paar uur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf man, das mij te veel grind! Maar gefeliciteerd!
Ik had nadat ik die 300k had verdient (vandaag na 19 potjes) er al genoeg vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
64 potjes, wel een pauze van een paar uur.
Shit heyquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een beesten potje was dit, stond helemaal in mijn eentje in de a8 zone in de bosjes, snipte zo iedereen neer die op mij af kwam
122 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal er morgen waarschijnlijk niet van kunnen genieten, pak misschien dinsdag nog een dagje en dan is de premium weer op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had nadat ik die 300k had verdient (vandaag na 19 potjes) er al genoeg van
Pak strakjes nog eventjes m'n 3x-tjes en dan nok ik ermee
Maar well done, soldier!
Jammer weer, dan heb je het min of meer voor niks gedaan, behalve dan voor de eer en teh moneyz enzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal er morgen waarschijnlijk niet van kunnen genieten, pak misschien dinsdag nog een dagje en dan is de premium weer op.
Nah, morgen zou ik sowieso niet kunnen, de premium die ik heb verdient ga ik dinsdag gebruiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer weer, dan heb je het min of meer voor niks gedaan, behalve dan voor de eer en teh moneyz enzo
Mooi zo!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, morgen zou ik sowieso niet kunnen, de premium die ik heb verdient ga ik dinsdag gebruiken.
Dat gevoel had ik ook al ja, dan kun je wel steeds een paar dagen pakken alleen dat kost dan weer meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo!
Scheelt toch wel aanzienlijk moet ik zeggen, wel of geen premium.
Maar ik denk niet dat ik premium ga nemen, want dan krijg ik het gevoel dadt ik zeg maar elke dag WoT -moet- spelen omdat het anders zonde van m'n premium is![]()
Ik heb nu meer dan 4,9m creditsquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al ja, dan kun je wel steeds een paar dagen pakken alleen dat kost dan weer meer.
Ik heb nu 1 miljoen credits opgebouwt.
Ach, kan altijd nog van pas komen.
Ga je daarmee vliegen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef popolon het volgende:
Ben een beetje blut, maar 1 miljoen credits nu. Gisteren de E-100 gekocht. M'n vierde tier X.
E-50M, IS-7, E-100, T110E5
Hm, jij speelt ook al heel lang toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef popolon het volgende:
Ben een beetje blut, maar 1 miljoen credits nu. Gisteren de E-100 gekocht. M'n vierde tier X.
E-50M, IS-7, E-100, T110E5
Meer dan twee jaar. Zat ook in de beta.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, jij speelt ook al heel lang toch?
Ah, ik wist niet eens dat het al meer dan 2 jaar uit is (beta meegerekendquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Meer dan twee jaar. Zat ook in de beta.
Inderdaad, WarThunder schijnt beter te zijn.. WOWP vind ik maar matig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet eens dat het al meer dan 2 jaar uit is (beta meegerekend)
World of warplanes heb ik wel wat getest, maar ben er niet zo'n fan van
Mja, ik heb 'net' de 30 gehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb vandaag geneens de 30 kills gehaald, haakte na 5 potjes af zit steeds 1 victory verwijderd van 50+% wr krijg ik allemaal losses
Als je genoeg tanks hebt dan is dat minder dan 15 potjes tijdens de 3x special.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf man, das mij te veel grind! Maar gefeliciteerd!
Tsja, maar ik heb maar 5 tanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Als je genoeg tanks hebt dan is dat minder dan 15 potjes tijdens de 3x special.
Die is inderdaad echt heerlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb maar 5 tanks
Rest is artillery dat ik nooit meer speel of tier 2 en lager
Maar ik ben evengoed blij met die 300k actie, ik heb nog nooit zoveel credits gehad
Ik heb er vier waaronder 1 tier 8 premium. Ik verkoop tanks veel te snel. E-100 verkocht omdat prut, IS-3 omdat kutgrind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb maar 5 tanks
Rest is artillery dat ik nooit meer speel of tier 2 en lager
Maar ik ben evengoed blij met die 300k actie, ik heb nog nooit zoveel credits gehad
hoe kun je ooit 4m credits hebben staan?! ik heb ongeveer 300k en speel met t26e4, is-8, stug III en de kv-1( ik wil naar de kv2) heb je enige tips of zoiets?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
Ik heb nu meer dan 4m credits staan, geen idee waar ik het aan uit moet geven!
Eh ja, het event doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
hoe kun je ooit 4m credits hebben staan?! ik heb ongeveer 300k en speel met t26e4, is-8, stug III en de kv-1( ik wil naar de kv2) heb je enige tips of zoiets?
Dit dusquote:
Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit dus![]()
En ik ben zuinig van mezelf
De enige tank die ik zou kunnen kopen op het moment, is de KV-3 en ik ben er nog niet over uit of ik wel die kant op wil gaan.
Ik denk dat ik richting de T29 ga via de M4
Maar de soviet TD's lijken me ook wel wat, keuzes keuzes
Edit: Overigens sta ik nu op 5.6m
Klinkt wel bekend, jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen.
Wel een lastige avond, al mijn KV-1S potjes lopen vrij slecht. Ik bounce heel veel en krijg harde hits terug elke keer.
KV-1 is echt prima te doen, zodra je wat upgrades te pakken hebt kun je prima mee komen. Hij is alleen wat logger dan de KV-1S qua snelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, ja
En ik moet ook nog steeds die KV-2 proberen, maar om nou weer zo'n tijd met die KV-1 (toch?) rond te jakkeren....
Ik heb volgens mij alles geresearcht, ff kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KV-1 is echt prima te doen, zodra je wat upgrades te pakken hebt kun je prima mee komen. Hij is alleen wat logger dan de KV-1S qua snelheid.
Ik speel er nog steeds mee, vandaag mijn crew op 100% gekregen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alles geresearcht, ff kijken
Net weer gekocht, ben je nu aan het spelen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik speel er nog steeds mee, vandaag mijn crew op 100% gekregen.
Vooral als je in de 3 tot 5 bracket zit heers je
Ja, ik moet nog 1 kill.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Net weer gekocht, ben je nu aan het spelen dan?
Ik wel want nu ga ik slapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik hou dat eigenlijk niet eens bij
Enige nadeel van de KV-2 vind ik dat ie nergens toe leidt, alleen maar naar artillery.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen.
Wel een lastige avond, al mijn KV-1S potjes lopen vrij slecht. Ik bounce heel veel en krijg harde hits terug elke keer.
Ik turf m'n kills gewoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik hou dat eigenlijk niet eens bij
Ik houd ook gelijk bij hoeveel potjes ik gespeeld heb. Weet ik achteraf hoe goed of slecht m'n dag wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar word ik soms een beetje depri vangewoon gelijk doorgaan naar het volgende potje
Ahja dat kan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd ook gelijk bij hoeveel potjes ik gespeeld heb. Weet ik achteraf hoe goed of slecht m'n dag was
Hoe kom je aan die 1e tabel met stats?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ahja dat kan ook
Gaat de laatste week blijkbaar wel beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste is van http://www.mywotstats.com/Player/View/510662512/EUquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 1e tabel met stats?
Ja, bij mij zijn m'n stats ook zo omhoog geknald (vooral m'n k/d ratio!)
Thanks! Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eerste is van http://www.mywotstats.com/Player/View/510662512/EU
Ja klopt, 1 van de redenenen om voor de KV-1S te gaan. Ik vind de KV-2 ook lomp groot alleen de dmg is een stuk hoger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Enige nadeel van de KV-2 vind ik dat ie nergens toe leidt, alleen maar naar artillery.
Ik wacht nog met het kopen van de KV-2 totdat ik vanaf de KV-1 zowel de KV-2 alsook de KV-1S kan unlocken.
Ja, voor mij liep het ook lastig. Aantal flinke baggerpotjes gespeeld, maar had vaak toch nog een kill.
Ben wel zo 4 uur verder voordat ik die 300k heb
Eigenlijk is dat kanon het enige grote pluspunt van dat ding, maar dat is ook gelijk wat hem zo apart maakt. Duurt alleen een beetje lang voordat ie elite isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja klopt, 1 van de redenenen om voor de KV-1S te gaan. Ik vind de KV-2 ook lomp groot alleen de dmg is een stuk hoger.
In de beta stond hij op de plek van de KV-1. Veel lachwekkende potjes mee gespeeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat kanon het enige grote pluspunt van dat ding, maar dat is ook gelijk wat hem zo apart maakt. Duurt alleen een beetje lang voordat ie elite is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |