Dit jaar:quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:37 schreef Greenpeas het volgende:
Doet Dayron Robles nog horde lopen? En is hij nog een beetje goed?
Op polshoog kan ie veel verliezen, maar ook zelfs wat winnen als hij er echt helemaal goed in zit. En discus knijp ik 'm ook voor ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Braziliaan heeft ook 2 onderdelen in de plus en meteen moeten we op hem lettenWat een commentaar op Eurosport.
Zo de 2 onderdelen waar ik m toch wel het meest voor knijp. Op polshoog kan ie vooral ook heel veel verliezen, en discuswerpen is nooit fijn.
Hij heeft het wel regelmatig over de prognose, bij de NOS doen ze alsof je daar bijna Einstein voor moet zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Braziliaan heeft ook 2 onderdelen in de plus en meteen moeten we op hem lettenWat een commentaar op Eurosport.
Ja dat van polshoog klopt, maar ja, de onderdeeltjes met een matige prognose kijken altijd het fijnst.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op polshoog kan ie veel verliezen, maar ook zelfs wat winnen als hij er echt helemaal goed in zit. En discus knijp ik 'm ook voor ja.
Ik kijk op Politiek/Sport24. Jij ook ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft het wel regelmatig over de prognose, bij de NOS doen ze alsof je daar bijna Einstein voor moet zijn
Het zou lekker zijn mocht hij op discus gelijk 40 meter kunnen neerzetten. Dan is de druk er wat af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat van polshoog klopt, maar ja, de onderdeeltjes met een matige prognose kijken altijd het fijnst.
Dat zou natuurlijk ideaal zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zou lekker zijn mocht hij op discus gelijk 40 meter kunnen neerzetten. Dan is de druk er wat af.
Die botsing heb ik dan even gemist.twitter:Atletiekunie twitterde op zondag 11-08-2013 om 07:48:25Coach Vince de Lange van @eelcotienkamp is "zo blij dat Eelco zijn race over de horden kon vervolgen na de keiharde botsing met horde 7..." reageer retweet
Kan zo na deze series wel even terugspoelen, ben wel benieuwd dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:50 schreef TheArt het volgende:
Die botsing heb ik dan even gemist.twitter:Atletiekunie twitterde op zondag 11-08-2013 om 07:48:25Coach Vince de Lange van @eelcotienkamp is "zo blij dat Eelco zijn race over de horden kon vervolgen na de keiharde botsing met horde 7..." reageer retweet
Ik dacht ook dat dat wel meeviel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:50 schreef TheArt het volgende:
Maja hij moet de uurtjes bij elkaar schrapen om nog te trainen naast zijn werk. Zo kan je geen atletiek op topniveau bedrijven natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:57 schreef heywoodu het volgende:
Thomas er niet bij, als Sedoc nu zijn beste race ooit loopt heeft ie een klein kansje
13,50, voorlopig 3e tijdsnelste. Valt nog prima mee dit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:58 schreef heywoodu het volgende:
Geen tijdsnelste helaas, 4e is wel prima hoor.
Maakt niet uit, zolang er maar niet een snelle nummer 5 komt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:00 schreef heywoodu het volgende:
13.50, ongeacht het resultaat, prima hoor.
Jammer dat er in de serie met Oliver, Riley, Shubenkov en Noga wel een snellere nr 4 komt
Oh gaan er 4 op basis van tijd door zie ik ja, ik dacht 3quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang er maar niet een snelle nummer 5 komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |