Ja, die ken ik niet. Ik ken alleen Nederlanders die geen medaillekansen hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of was je vergeten dat Marianne Vos, Zonderland etc ook Nederlanders waren?
Zeg maar de Kenny van Hummeltjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die ken ik niet. Ik ken alleen Nederlanders die geen medaillekansen hebben.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:44 schreef MolFan het volgende:
Waarom zijn die kogelstootsters eigenlijk zo dik? Ze zijn wel gespierd aan de bovenkant maar daaronder zie ik toch een flinke pens, wat is daar het voordeel van?
In C rondjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die gewoon ook regelmatig zijn wedstrijdjes wint.
Meer gewicht om achter de worp te gooien of iets in die richting?quote:
Zoiets dacht ik ook maar aan de andere kant kost het dan juist meer kracht etcquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Meer gewicht om achter de worp te gooien of iets in die richting?
Ja, en?quote:
Feli maar het is geen prestatie ofzo als je koerst tegen mindere godenquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en?
Het zijn wel profwedstrijden. Als er alleen maar renners mogen zijn die de grote wedstrijden kunnen winnen, heb je een profpeloton van 100 man waarmee je alle wedstrijden moet doen. Dat gaat 'm ook niet worden.
Natuurlijk, want het is alleen een prestatie als je wint tegen alle toppers. Wat is dit voor non-discussie man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Feli maar het is geen prestatie ofzo als je koerst tegen mindere goden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk, want het is alleen een prestatie als je wint tegen alle toppers. Wat is dit voor non-discussie man.
Ik zou zeggen open geen topics meer over events waar 10 man publiek op de tribune zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik altijd dat dit soort discussies maar 1x per jaar in TdF voorbij komen. Helaas.
Ok, dan laten we deze openquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open geen topics meer over events waar 10 man publiek op de tribune zit
Schrader gooit wel even een PR.quote:
Jij hebt liever een Duitser op 2 dan een Nederlander?quote:
Dat sowieso, maar het jammer vinden dat sporters goede prestaties leveren is helemaal klachtwaardig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever een Duitser op 2 dan een Nederlander?
Voor Schrader is het top, zeker na zijn lange periode van blessures, maar ik hoop toch wel op een medaille voor Eelco. De Nederlandse atletiek kan dat goed gebruiken. Mag Schrader van mij prima mee op het podium, maar we zijn in eerste instantie een Nederlands forum.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het jammer vinden dat sporters goede prestaties leveren is helemaal klachtwaardig.
Vraag me af of hij de link van de prognose wel kent, maar bon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef heywoodu het volgende:
https://twitter.com/stefanverheij/status/366460925294809090
Verheij
Nu welquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraag me af of hij de link van de prognose wel kent, maar bon.
PR indoor 4.80, PR outdoor 4.66.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe slecht is Nixon werkelijk op polshoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |