Behoorlijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:29 schreef TheArt het volgende:
Maureen deed sterven in de laatste meters
Nouja, het is inderdaad niet of je meteen van alles moet verwachten natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze deed het al beter dan ik had verwacht.
Sowieso win je het nooit van de donkere renners dus weet niet wat je wil verwachten maar top 3 medaille zit er niet inquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is inderdaad niet of je meteen van alles moet verwachten natuurlijk
Zeker van haar niet. Ze heeft het 12e PR en SB van de 13 van deze serie en wordt uiteindelijk 9e.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is inderdaad niet of je meteen van alles moet verwachten natuurlijk
Dat is niet altijd een argument, daarnaast mag ze blij zijn als ze de finale haalt natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sowieso win je het nooit van de donkere renners dus weet niet wat je wil verwachten maar top 3 medaille zit er niet in
Leren bij Jenny Simpson dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sowieso win je het nooit van de donkere renners dus weet niet wat je wil verwachten maar top 3 medaille zit er niet in
Maar op de 1500 welquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een argument, daarnaast mag ze blij zijn als ze de finale haalt natuurlijk.
Niemand heeft het ook over een medaillequote:Op zondag 11 augustus 2013 08:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar op de 1500 welZe moet ruim 10 seconden van haar PR afhalen wil ze in de buurt komen van een medaille, gaat nooit gebeuren.
Tis niet alsof er alleen maar negers medaillekanshebber zijn. Verder beweer ik toch hetzelfde, ze mag gewon blij zijn als ze de finale haalt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar op de 1500 welZe moet ruim 10 seconden van haar PR afhalen wil ze in de buurt komen van een medaille, gaat nooit gebeuren.
Wat heb je aan een kwart/halve finale als topsporterquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand heeft het ook over een medaille
Ronde verder was echter heel goed geweest, en gezien de race niet eens onmogelijk.
Laat maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat heb je aan een kwart/halve finale als topsporterAls dat de maximum is...
Zou wat zijn als er maar 3 man per onderdeel meedoen omdat alleen zij kans hebben op een medaillequote:Op zondag 11 augustus 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijk naar Sedoc een halve finale loper altijd al geweest, moet nu zijn huis verkopen omdat het lopen zo goed verdientquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:
Wie zegt dat dat het maximum is? Ze is pas 21, komt maar net kijken, heeft dit jaar een enorme hap van haar PR gehaald en loopt haar eerste grote toernooi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
10 seconden ruim is heel veel gaat nooit gebeuren. Ze zal heus sneller gaan lopen maar ruim 10 seconden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het maximum is? Ze is pas 21, komt maar net kijken, heeft dit jaar een enorme hap van haar PR gehaald en loopt haar eerste grote toernooi.
Maar wie heeft het over medailles? Het zou al mooi zijn als ze vaak finales zou halen op grote toernooien. Het is een tijd geleden dat een Nederlandse vrouw dat kon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
10 seconden ruim is heel veel gaat nooit gebeuren. Ze zal heus sneller gaan lopen maar ruim 10 seconden?
Je snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wie heeft het over medailles? Het zou al mooi zijn als ze vaak finales zou halen op grote toernooien. Het is een tijd geleden dat een Nederlandse vrouw dat kon.
Ja en? Dus mag je niet doen wat je graag doet en het maximale uit jezelf halen? Moet iedereen dan maar kappen die nooit medailles kan halen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoelHet is financieel geen vetpot kijk naar Sedoc die toch ook altijd degelijk presteerde.
De nummers 7 t/m 9 mogen nog sneller gaan in de volgende serie. Maar die zullen wel op tijd lopen.quote:
Naar mijn idee wel ja aangezien je heel veel op dient te offeren en kan profiteren van een status van het noc nsf wat wij betalen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:41 schreef TheArt het volgende:
Uit deze serie komt geen tijdssnelste. Misschien gaat ze nog wel door ook.
[..]
Ja en? Dus mag je niet doen wat je graag doet en het maximale uit jezelf halen? Moet iedereen dan maar kappen die nooit medailles kan halen?
Als je als NOC-NSF alleen maar mensen naar WK's stuurt waarvan je denkt dat ze medaillekansen hebben, kan vrijwel niemand ervaring opdoen op grote toernooien. Wat betekent dat als er iemand een medaillekans heeft, de kans groot is dat diegene niet presteert.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Naar mijn idee wel ja aangezien je heel veel op dient te offeren en kan profiteren van een status van het noc nsf wat wij betalen.
Alsof je met ervaring ineens 10-12 seconden van je tijd af kan lopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je als NOC-NSF alleen maar mensen naar WK's stuurt waarvan je denkt dat ze medaillekansen hebben, kan vrijwel niemand ervaring opdoen op grote toernooien. Wat betekent dat als er iemand een medaillekans heeft, de kans groot is dat diegene niet presteert.
Dit. Als mensen geen kans hebben stuur je ze niet. Dus doen mensen geen ervaring op. Dus hebben ze later geen kans. Dus stuur je ze niet. Dus doen ze geen ervaring op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je als NOC-NSF alleen maar mensen naar WK's stuurt waarvan je denkt dat ze medaillekansen hebben, kan vrijwel niemand ervaring opdoen op grote toernooien. Wat betekent dat als er iemand een medaillekans heeft, de kans groot is dat diegene niet presteert.
Geen Duitsers uitlachen jah.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:44 schreef heywoodu het volgende:
Behrenbruch valt met die 1e worp trouwens naar de 11e plek in de prognose
Zal nog wel beter gaan natuurlijk, maar toch.
Je kan profiteren van een status van NOC*NSF? Sedoc heeft niet eens meer een status. Daarom juist moest hij zijn huis opofferen om het nog te kunnen behappen. Plus het feit dat hij zijn topsport/baan combinatie bij defensie kwijtraakte. Dat scheelde ook veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Naar mijn idee wel ja aangezien je heel veel op dient te offeren en kan profiteren van een status van het noc nsf wat wij betalen.
Alsof ze überhaupt 10 seconden van haar PR af moet halen voor een medaillequote:Op zondag 11 augustus 2013 08:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alsof je met ervaring ineens 10-12 seconden van je tijd af kan lopen
Uhm ja Haar PR is 4.06 las ik net en ik zag er net al 5 met 3.56 a 3.57, nou trek dat een beetje bij en je komt op 4.00 uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof ze überhaupt 10 seconden van haar PR af moet halen voor een medaille
Ik stel dan ook voor dat het IAAF voortaan voorkwalificaties houdt en dat er per onderdeel maar 3 mogen starten. Dan heb je dat gezeur tenminste niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:46 schreef knnth het volgende:
Elk toernooi is er wel weer iemand die stelt dat iedereen die geen medaille haalt maar een prutser is en niets op het toernooi te zoeken heeft
Of gewoon 10 die gelijkwaardig zijn, stuk leuker om naar te kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor dat het IAAF voortaan voorkwalificaties houdt en dat er per onderdeel maar 3 mogen starten. Dan heb je dat gezeur tenminste niet meer.
Ik denk dat het in de finale niet veel harder gaat dan 4:03 ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Uhm ja Haar PR is 4.06 las ik net en ik zag er net al 5 met 3.56 a 3.57, nou trek dat een beetje bij en je komt op 4.00 uit.
Ik denk juist iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de finale niet veel harder gaat dan 4:03 ofzo
Dan kijk je alleen de finale als dit je zo irriteert.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of gewoon 10 die gelijkwaardig zijn, stuk leuker om naar te kijken
Tja, als je geen kans hebt om je door de voorkwalificaties te werken hoef je ook niet te gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor dat het IAAF voortaan voorkwalificaties houdt en dat er per onderdeel maar 3 mogen starten. Dan heb je dat gezeur tenminste niet meer.
Want? Zulke finales gaan zelden hard, geen hazen, tactisch etcquote:
Nederlanders hebben die mentaliteit wel hoor en we blinken zat uit in grote sporten dus reageer eens niet als een autistquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd ook dit gejank weerNedelanders zijn chokers, zijn niet goed genoeg, hebben geen topsportmentaliteit dit dat. Het is geen fucking Amerika of China waar het talent op straat ligt in de meeste sporten omdat ze zoveel inwoners hebben.
Uh, oké.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nederlanders hebben die mentaliteit wel hoor en we blinken zat uit in grote sporten dus reageer eens niet als een autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |