Ik woon al meer dan een jaar in Frieslandquote:
Haha wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan een jaar in Friesland
Godverdomme, het thuisbezorgstekkie hier is ook met vakantie. Wat een kutdorp
4 dagen in het jaar dicht, midden in de bouwvak aangezien dat de rustigste periode isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gewoon open, jij bent toch ook open in de vakantie?
Thuisbezorgd.nl geeft twee tenten die bij jou bezorgen en wel open zijn. Allebei pizza/döner-toko'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan een jaar in Friesland
Godverdomme, het thuisbezorgstekkie hier is ook met vakantie. Wat een kutdorp
We gaan voor Oasequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl geeft twee tenten die bij jou bezorgen en wel open zijn. Allebei pizza/döner-toko's
Gaan jullie voor de kilo döner?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan voor Oasebestelling is net gedaan
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan voor Oasebestelling is net gedaan
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan jullie voor de kilo döner?
Ik was daar al niet serieus meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is al een tijdje niet meer het geval
Vraag ik me ook af. Zijn er al huilietopics?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Sziget zijn al vele Nederlanders bestolen, ondermeer van iPads. Waarom zou je in hemelsnaam zo'n ding meenemen naar een festival?
Kijk, in Stadskanaal had je dat probleem niet gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lamsvlees is op.
DIt avondeten begint verdorie een uitdaging te worden zo.
Weet Nem al dat ook jij in een ander huisje zit?quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Weet Nem al dat ook jij in een ander huisje zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |