SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Geniet erg nog maar even van.. ghne ghne ghne..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
hee, mijn OP-chick-suggestie is verwerkt.
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
oh..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geniet erg nog maar even van.. ghne ghne ghne..
Ja, ik kijk niet altijd naar de OP, maar het viel me nu op, omdat ik naar die perfect links zocht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom geen Mkhitaryan bij Dortmund? Geblesseerd ofzo?
[..]
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?
Geen dank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
kreeg gister de transfer Aubameyang in een pakje, denk dat ik een team met hem ga maken met voorin of TOTS Lewandowski of gewoon met Reus.
http://www.eastpak.com/nl(...)en/stanly-black.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:07 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een laptoptas hebben de studenten hier?
gewoon in een normale schooltasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:07 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een laptoptas hebben de studenten hier?
Heb jij die ongecensureerde video als 16-jarige gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh..
[..]
Ja, ik kijk niet altijd naar de OP, maar het viel me nu op, omdat ik naar die perfect links zocht.
Zij is die van Blurred Lines.
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon in een normale schooltas
quote:
Hoezo erbij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit.
Laptoptas erbij is gewoon onhandig en als je net zo vergeetachtig bent als ik, dan laat je die vast een keer liggen in de trein.
Raakte bij zijn eerste wedstrijd direct geblesseerd ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom geen Mkhitaryan bij Dortmund? Geblesseerd ofzo?
[..]
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?
nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij die ongecensureerde video als 16-jarige gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een laptoptas neemt zul je waarschijnlijk nog een tas nodig hebben voor je boeken, collegeblok en schrijfgerei. Als je een tas koop waar je laptop in past en waar je nog ruimte hebt om boeken kwijt te kunnen is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoezo erbij?Het is niet alsof er enkel een laptop in past..
En ik heb sowieso een nieuwe tas nodig
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
#Djeetje-Style.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je een laptoptas neemt zul je waarschijnlijk nog een tas nodig hebben voor je boeken, collegeblok en schrijfgerei. Als je een tas koop waar je laptop in past en waar je nog ruimte hebt om boeken kwijt te kunnen is veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Sorry...quote:
We moeten hem een lesje leren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ventje corrigeert mij ook wel eens gewoon he
quote:
Vuile spelingsnatie, het gaat om de boodsgapquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
Maar zijn jullie dan niet blij dat de algemene grammatica en spelling in dit topic zo min mogelijk wordt vervuild?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]Die clip werd hier meteen gepost bij de release. Toen kon je hem nog wel op YT bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vuile spelingsnatie, het gaat om de boodsgap"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:![]()
Algemene grammatica en spelling kan je niet vervuilen. Het topic daarentegen wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
Maar zijn jullie dan niet blij dat de algemene grammatica en spelling in dit topic zo min mogelijk wordt vervuild?![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die clip werd hier meteen gepost bij de release. Toen kon je hem nog wel op YT bekijken.
[..]De schande, doe er wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heel goed, vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
Maar zijn jullie dan niet blij dat de algemene grammatica en spelling in dit topic zo min mogelijk wordt vervuild?We organiseren een FUT meet en dan maken we m kapotquote:![]()
Je hebt gelijk. De zin had eigenlijk moeten zijn: "...dat het topic zo min mogelijk wordt vervuild met foutieve grammatica en spelling?"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Algemene grammatica en spelling kan je niet vervuilen. Het topic daarentegen wel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
MVV - Jong Twente zometeen..pre match interview met MVV coach Tini Ruys net..hij praat echt precies hetzelfde als rapper Sjors
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Correct.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De zin had eigenlijk moeten zijn: "...dat het topic zo min mogelijk wordt vervuild met foutieve grammatica en spelling?"![]()
Lesje geleerd dus?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ga dit weekend voor de Graafschap en FC Groningenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
MVV - Jong Twente zometeen..pre match interview met MVV coach Tini Ruys net..hij praat echt precies hetzelfde als rapper Sjors![]()
![]()
*slikt op zo'n manier die mensen altijd doen als ze bang zijn*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja.
maar de volgende x kom ik een stoeptegel door je raam gooie"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
De volgende keer slik je wat anders.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
*slikt op zo'n manier die mensen altijd doen als ze bang zijn*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De volgende keer slik je wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje.
[..]
De volgende keer slik je wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vorig weekend zag ik wel wat leuke value..nu nog heel weinig eigenlijk. Heb nog niets in NL.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor de Graafschap en FC GroningenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[..]
De volgende keer slik je wat anders.Net bijna geen misschien wel een klein stukje maar net niet banwaardige tepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is dan ook mijn planquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:25 schreef pascal08 het volgende:
Als je een tas koop waar je laptop in past en waar je nog ruimte hebt om boeken kwijt te kunnen is veel makkelijker.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik dacht er ook al aan. Net geen ban.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net bijna geen misschien wel een klein stukje maar net niet banwaardige tepel
Is een tepel banwaardig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net bijna geen misschien wel een klein stukje maar net niet banwaardige tepel
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pfiieeeuw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik dacht er ook al aan. Net geen ban.![]()
![]()
Ik heb zo'n Eastpak van 80 euro volgens mij met 3 ritsen. En in het grootste vak zit ook een apart laptopvak.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Utrecht - Eagles X2 lag er vrij duidelijk bovenop. Had ik 12 euro mee gewonnen. En op Feyenoord 10 euro verloren. Dus bij elkaar 2 euro's winstquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig weekend zag ik wel wat leuke value..nu nog heel weinig eigenlijk. Heb nog niets in NL.![]()
![]()
Die zijn zo abnormaal groot altijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Eastpak van 80 euro volgens mij met 3 ritsen. En in het grootste vak zit ook een apart laptopvak.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Op de middelbare school kan ik me nog wel voorstellen dat dat kut is, maar je kan toch beter gewoon een goede tas kopen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zijn zo abnormaal groot altijd."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Of deze, voor mensen met #swag:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zijn zo abnormaal groot altijd.![]()
![]()
Dat ga ik ook doen, maar niet zo'n groterd. Heb alleen geen idee of en hoeveel boeken ik krijg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de middelbare school kan ik me nog wel voorstellen dat dat kut is, maar je kan toch beter gewoon een goede tas kopen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb hetzelfde als Thye omsvhrijft, maar die is helemaal niet lomp huge. Je ziet ook niet echt dat het een laptop tas is. Hoeveel iinch laptop heb je dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zijn zo abnormaal groot altijd.![]()
18 inchquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Thye omsvhrijft, maar die is helemaal niet lomp huge. Je ziet ook niet echt dat het een laptop tas is. Hoeveel iinch laptop heb je dan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn 17 inch paste er ook makkelijk in lol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Thye omsvhrijft, maar die is helemaal niet lomp huge. Je ziet ook niet echt dat het een laptop tas is. Hoeveel iinch laptop heb je dan?
lol, vond het al te kut om mijn 11 inch mee te nemenquote:2x gedaan ofzo toen werd het te veel moeite
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
omdat jij een oversekst, uiterst pervers mannetje bent misschien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n een lol in m'n eentje.![]()
Dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat jij een oversekst, uiterst pervers mannetje bent misschien?![]()
![]()
![]()
Je kunt ook gewoon je desktop meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest ook lachen toen ik zei dat mijn 17 inch er wel inpaste.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
Je kunt ook gewoon je desktop meenemen.Monitor niet vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
typemachine.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Een gozer bij mij op de uni ging zich een keer scheren in de collegezaal. Sommigen smeren ook rustig een boterham in de collegezaal.quote:
Beetje zo'n actie:
![]()
IF Aube coming upAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een gozer bij mij op de uni ging zich een keer scheren in de collegezaal. Sommigen smeren ook rustig een boterham in de collegezaal.
Beetje zo'n actie:![]()
Dan ga jij hem ff pullen natuurlijk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan ga jij hem ff pullen natuurlijk.![]()
Even mijn Duits leren. groeten allemaal.
Allagui ook 2 goals, maar daar heb je weinig aan als hij nog in de 2. Bundesliga speelt deze FUT. Hij staat volgens mij ook niet op ST![]()
![]()
Vorig jaar ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:59 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Iemand wel eens met de zeeuw gespeeld?![]()
![]()
Ik heb ook 15,6quote:Ik hou totaal niet van grote schermen... Wel full HD
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hattrick AubeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hattrickquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Same here ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook 15,6Ik hou totaal niet van grote schermen... Wel full HD
![]()
Wat lult Schelvis steeds dat hij 12 clubs al heeft gehad in Europa..echt onzin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verhaegh heeft zijn visitekaartje wel afgegeven..3 goals voor zijn directe tegenstander en hij was hem steeds helemaal kwijt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die groet tussen aubameyang en reusHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Past dan perfect bij Viergever, de Vrij en BMI in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Verhaegh heeft zijn visitekaartje wel afgegeven..3 goals voor zijn directe tegenstander en hij was hem steeds helemaal kwijt![]()
LM denk ik, de Bundesliga kennende.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Aubameyang speelde zeker niet als spits ? Krijgen we dat gezeur weer dat hij weer een RW wordt"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maar wel een roulette gedaan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Verhaegh heeft zijn visitekaartje wel afgegeven..3 goals voor zijn directe tegenstander en hij was hem steeds helemaal kwijt![]()
![]()
dit. Van Rhijn en Janmaar kunnen oprotten.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
haha ik ging net smurfen marshmallows roosteren boven het gasfornuis maar 1'tje vloog dusdanig in de fik dat hij eigenlijk niet meer eetbaar was en toen at ik hem toch op. Ben ik nu zwanger?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heb je een baarmoeder?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
haha ik ging net smurfen marshmallows roosteren boven het gasfornuis maar 1'tje vloog dusdanig in de fik dat hij eigenlijk niet meer eetbaar was en toen at ik hem toch op. Ben ik nu zwanger?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Van Rhijn doet wekelijks roulettes, ook zou hij 5* WF en 4* moeten hebben. En 90 pace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn wel lekker maar te duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
haha ik ging net smurfen marshmallows roosteren boven het gasfornuis maar 1'tje vloog dusdanig in de fik dat hij eigenlijk niet meer eetbaar was en toen at ik hem toch op. Ben ik nu zwanger?![]()
![]()
Alledrie. Gewoon van Anholt RB op het WKquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit. Van Rhijn en Janmaar kunnen oprotten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Rhijn doet wekelijks roulettes, ook zou hij 5* WF en 4* moeten hebben. En 90 pace.Ik heb ze dan ook niet zelf gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die zijn wel lekker maar te duur"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Sowieso geen spits nee. LWquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Aubameyang speelde zeker niet als spits ? Krijgen we dat gezeur weer dat hij weer een RW wordtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
LIF / Zwanger?
Dat is ook snel, zeg..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
LIF / Zwanger?
Dat is ook snel, zeg...![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
LIF / Zwanger?
Dat is ook snel, zeg...![]()
![]()
quote:Ik heb al een DM gestuurd. Dit kan toch niet. Moet ik morning after pill, jongetje of meisje etc etc...quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Rhijn doet wekelijks roulettes, ook zou hij 5* WF en 4* moeten hebben. En 90 pace.Pace klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die zijn wel lekker maar te duur
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je kunt het beste even Bart een DM sturen, die heeft normaliter de beste oplossingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al een DM gestuurd. Dit kan toch niet. Moet ik morning after pill, jongetje of meisje etc etc...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
een ban?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kunt het beste even Bart een DM sturen, die heeft normaliter de beste oplossingen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zo, alvast maar een steam-account aangemaakt voor Total War: Rome II.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi om te zien inderdaad. En ik hoop zo dat Chelsea er ook niks van bakt en dat de titelstrijd tussen United en Arsenal zal gaan.quote:![]()
Invincibles vs. Class of '92 taferelen pls.![]()
Man U heeft pakkie gekregen van een B elftal van Sevillaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi om te zien inderdaad. En ik hoop zo dat Chelsea er ook niks van bakt en dat de titelstrijd tussen United en Arsenal zal gaan.![]()
Invincibles vs. Class of '92 taferelen pls.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Met 3/4 jeugdspelers die er pas sinds de voorbereiding bij zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Man U heeft pakkie gekregen van een B elftal van Sevilla
Dus ?! Sevilla speelde dag eerder EL uit in Montenegroquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met 3/4 jeugdspelers die er pas sinds de voorbereiding bij zitten.
Hala Madrid !
Jij lijkt nog niet helemaal door te hebben dat het eigenlijk totaal niet om de wedstrijd ging, maar om het hele gebeuren er omheen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus ?! Sevilla speelde dag eerder EL uit in Montenegro
Het moment dat ze in minuut 5 van de goldcup finale een scorpionkick tegen je scoren, en jij beseft dat dit een zware dobber gaat wordentoch schade tot 3-2 weten te beperken.
stuurde later trouwens YOU KSA ?![]()
![]()
and that means ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Precies dezelfde reden dat jij denkt dat een voorbereiding tussen City en Arsenal al alles over het komend seizoen zegtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij lijkt nog niet helemaal door te hebben dat het eigenlijk totaal niet om de wedstrijd ging, maar om het hele gebeuren er omheen.
Hala Madrid !
Zij spelen tenminste wel beide met sterke ploegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Precies dezelfde reden dat jij denkt dat een voorbereiding tussen City en Arsenal al alles over het komend seizoen zegt
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)naar-Hannover-96.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:53 schreef wieisboos het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)naar-Hannover-96.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lolololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel zouden ze ervoor hebben gekregen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV EINDHOVEN. DIKKE NEUS NAAR DE NEUZEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat psv er geld bovenop heeft moeten doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel zouden ze ervoor hebben gekregen?![]()
3 a 4 mil denk ik. Al een bod van 2.5 afgewezen en ze vroegen 4.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel zouden ze ervoor hebben gekregen?![]()
Die Nixon van Flamengo wordt wel een leuke brasilver volgend jaar![]()
Hala Madrid !
Ja, ik vind zijn haar ook leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:00 schreef BDIL het volgende:
Die Nixon van Flamengo wordt wel een leuke brasilver volgend haar
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef Baje het volgende:
[..]
3 a 4 mil denk ik. Al een bod van 2.5 afgewezen en ze vroegen 4.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hebben Beaver Falls season 3 trouwens afgeblazen zie ik netquote:Ik kijk nog steeds dat Camp. Het heeft meer diepgang dan ik verwacht had, en het is geen familie show. Maar niet super. Leuk voor tussendoor
Bij Beaver Falls was een groot deel van de cast Zuid-Afrikaans, hier allemaal Australiërs die doen alsof ze Amerikanen zijn.
![]()
Jezusquote:De wegen van Marcelo en PSV scheiden met onmiddelijke ingang. De Eindhovense club maakt zaterdagmiddag via de officiële kanalen melding van een akkoord met Hannover 96 over de verkoop van de 26-jarige verdediger aan de Bundesliga-club. Met de overgang van de Braziliaan is naar verluidt een bedrag van 3,5 à 4 miljoen euro gemoeid.hoe dan?! die brands kan wel verkopen
![]()
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jezushoe dan?! die brands kan wel verkopen
![]()
![]()
Nee, 2,5 mil + doorverkoopbonussenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef Baje het volgende:
[..]
3 a 4 mil denk ik. Al een bod van 2.5 afgewezen en ze vroegen 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw tenue Fluminese is wel mooi
Hala Madrid !
Dat is nog niet te zien aan zijn stats in H2H.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:00 schreef BDIL het volgende:
Die Nixon van Flamengo wordt wel een leuke brasilver volgend jaar![]()
![]()
hey GJE.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
door die stream ook maar weer eens cod4@ps3 spelen
Ik heb hem verkocht aan een vriend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
door die stream ook maar weer eens cod4@ps3 spelen
Wel World at War nog. Toen de Zombie mode nog niet zo uitgemolken was als tegenwoordig.
Dat Tversity werkte trouwens wel. Hoefde alleen de URL van de foxsports website te kopieren. Alleen laat de ps3 het scherm zien waar je in moet loggen bij fox.
Young bloods everywhere....![]()
idd toen was zombies echt het leukst, in bo ook wel. daarna kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht aan een vriend.
Wel World at War nog. Toen de Zombie mode nog niet zo uitgemolken was als tegenwoordig.maar als je inlogt dus gewoon prima?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
Dat Tversity werkte trouwens wel. Hoefde alleen de URL van de foxsports website te kopieren. Alleen laat de ps3 het scherm zien waar je in moet loggen bij fox.
Na Kino Der Toten werd het kut ja. En ik had de Hardened edition van BO gekocht juist daarvoor, maar nu zit er bij die oude maps ook onzin als Mulekick.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd toen was zombies echt het leukst, in bo ook wel. daarna kut
[..]
maar als je inlogt dus gewoon prima?![]()
Het is een stream dus ik kan niet inloggen via de ps3. Alleen het beeld pauzeren. Op de pc ben ik uiteraard al ingelogd maar weet niet hoe ik dat kan syncen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd toen was zombies echt het leukst, in bo ook wel. daarna kut
[..]
maar als je inlogt dus gewoon prima?Young bloods everywhere....![]()
Restecp voor de verkoopkunsten van Brands hoor. Heel stel prutsers stuk voor stuk voor miljoenen teveel weten te verkopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ahh oke klote dan, google geen oplossing?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
[..]
Het is een stream dus ik kan niet inloggen via de ps3. Alleen het beeld pauzeren. Op de pc ben ik uiteraard al ingelogd maar weet niet hoe ik dat kan syncen.Kino echt veel gespeeld jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Na Kino Der Toten werd het kut ja. En ik had de Hardened edition van BO gekocht juist daarvoor, maar nu zit er bij die oude maps ook onzin als Mulekick.![]()
Alleen voor Mertens hebben we te weinig gekregen en Lens was een redelijk normaal bedrag.
Maar de bedragen voor Strootman, Pieters en Marcelonu nog hopen dat we Toivonen kwijt raken.
![]()
Hoeveel voor Mertens gekregen dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bijna 11 miljoen of zo toch?quote:
Ik zie het al, maar volgens mij kon het wel oplopen tot 11 met bonussen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
9 miljoen, contract liep nog 3 jaar doorquote:
Porto had er 40 miljoen voor gekregen () , ik had 12 a 14 een logisch bedrag gevonden gezien zijn hoge aantal goals en assists + lang lopende contract.
![]()
Dat is wel matig ja, Vertonghen met 1 jaar contract was aanzienlijk meer waard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 miljoen, contract liep nog 3 jaar doorIets stabielere factor wel, maar ik had voor Mertens toch meer verwacht.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij had mijn huis wel mogen verkopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
Restecp voor de verkoopkunsten van Brands hoor. Heel stel prutsers stuk voor stuk voor miljoenen teveel weten te verkopen.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had mijn huis wel mogen verkopen
![]()
loool deze niger
"Hey. I'm name is Marta and my husband is Henry. I'm polish and he is nigerian, we met in begining of last year. We chat for 2 month before we meet face to face in Turkey!! We love each other so much. We are now married since 8 November 2012 and live in Amsterdam, Netherlands! Want to thank you all who made this website and make possible to meet my husband!"Young bloods everywhere....![]()
Mikel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
loool deze niger
"Hey. I'm name is Marta and my husband is Henry. I'm polish and he is nigerian, we met in begining of last year. We chat for 2 month before we meet face to face in Turkey!! We love each other so much. We are now married since 8 November 2012 and live in Amsterdam, Netherlands! Want to thank you all who made this website and make possible to meet my husband!""Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Fabian Schar wordt genoemd als opvolger van Marcelo.
Dan zou Bruma weer uit de basis gaan (of Schar voor de bank).![]()
Marcelo
Gewoon op de bank, Bruma en Rekikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Fabian Schar wordt genoemd als opvolger van Marcelo.
Dan zou Bruma weer uit de basis gaan (of Schar voor de bank).
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik moet eten. gr gr x allemaal.
Ja, maar waarom zou Schar hier op de bank willen zitten ? Of kan hij misschien ook op RB?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marcelo
[..]
Gewoon op de bank, Bruma en Rekik![]()
Oh dat is idd vrij weinigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 miljoen, contract liep nog 3 jaar door
Porto had er 40 miljoen voor gekregen () , ik had 12 a 14 een logisch bedrag gevonden gezien zijn hoge aantal goals en assists + lang lopende contract.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik was ook teleurgesteld over dat transferbedrag, maar je moet niet vergeten dat hij al 26 is he. Voor meer dan 10 miljoen gaat Napoli hem dan ook nooit verkopen, zeker niet met die fysiekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 miljoen, contract liep nog 3 jaar door
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op basis van zijn kansloos slechte seizoen bij HSV? Hij is 71 in H2H ook. Hopelijk uppen ze hem een beetje, maar echt verdiend zou het niet zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:36 schreef wonton het volgende:
Ik verwacht dat Bruma volgend jaar goud wordt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2.75 miljoen voor Marcelo volgens ELAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2.75 maar daar zit nog 10 procent doorverkoop in die Krakow (daar kwam hij vandaan toch? ) had bedongenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijk naar Marcello danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van zijn kansloos slechte seizoen bij HSV? Hij is 71 in H2H ook. Hopelijk uppen ze hem een beetje, maar echt verdiend zou het niet zijn.
Young bloods everywhere....![]()
Hij heeft 70 overall. Ik kende hem eerst ook niet omdat hij inderdaad niet in FUT zit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat voor rating heeft Schar in H2H ?
(zit niet in FUT)![]()
Marcelo was de beste kopper van de Eredivisie #marciequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bruggink heeft wss even reclame voor hem gemaakt ook in de clubtwitter:Brug17 twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:37:40Ich schätze das Marcelo gut bei @Hannover96 passt, gross, stark und ziemlich schnell. Aufbauspiel mussen anderen machen #verteidiger reageer retweet
Elke dag![]()
Sterk duo met Dragovic (toen ik ze zag spelen tenminste).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft 70 overall. Ik kende hem eerst ook niet omdat hij inderdaad niet in FUT zit.
Dragovic naar Kiev, hopelijk zitten die wel in FUT 14.![]()
De snelste goal viel na 8 seconden. Ik ben wel benieuwd hoe deze goal vielquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:45 schreef wonton het volgende:
lol snelste goal van de Eredvisie. 13 seconden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bruggink heeft wss even reclame voor hem gemaakt ook in de clubtwitter:Brug17 twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:37:40Ich schätze das Marcelo gut bei @Hannover96 passt, gross, stark und ziemlich schnell. Aufbauspiel mussen anderen machen #verteidiger reageer retweet
twitter:Brug17 twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00haha das war ein garpje. Er ist konkoslecht reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normale goal eigenlijk..1 keer misstappen (Schenkeveld) en Drost had direct een grote kans..Schoot hem keurig binnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste goal viel na 8 seconden. Ik ben wel benieuwd hoe deze goal vielAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan hoop ik dat hij er nog 2 maakt, dan hebben we een zekere IF Drostquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normale goal eigenlijk..1 keer misstappen (Schenkeveld) en Drost had direct een grote kans..Schoot hem keurig binnen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:Brug17 twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00haha das war ein garpje. Er ist konkoslecht reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet vergeten op te schrijven in je dagboek voordat je gaat slapen hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit is het leukste grapje dat ik vandaag voorbij heb zien komen![]()
Ja, de leukste grap van elke dag stiekem opschrijven en dan op 31 december postenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet vergeten op te schrijven in je dagboek voordat je gaat slapen hè.![]()
Zwolle titelkandidaat hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet vergeten op te schrijven in je dagboek voordat je gaat slapen hè.
Af en toe gewoon eentje oplezen uit je dagboek op je werk. Even indruk maken op je collega's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de leukste grap van elke dag stiekem opschrijven en dan op 31 december posten![]()
![]()
Hoe grappig je vrienden zijn op FOK!? Dan krijg je echt duizenden celebrity-dames aan je lippen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Af en toe gewoon eentje oplezen uit je dagboek op je werk. Even indruk maken op je collega's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe grappig je vrienden zijn op FOK!? Dan krijg je echt duizenden celebrity-dames aan je lippen.Je hebt wel een mooie hoofd in dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef wonton het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie hoofd in dat filmpje.
[..]
Hoe grappig je vrienden zijn op FOK!? Dan krijg je echt duizenden celebrity-dames aan je lippen.Die arme Toefjes. Wordt 'ie afgemat door duizend dames tegelijk. Ik denk niet dat 'ie dat overleefd op zo'n hoge leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die arme Toefjes. Wordt 'ie afgemat door duizend dames tegelijk. Ik denk niet dat 'ie dat overleefd op zo'n hoge leeftijd.
Ik ben ook van plan om een zelfmoord vakantie naar Thailand te makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die arme Toefjes. Wordt 'ie afgemat door duizend dames tegelijk. Ik denk niet dat 'ie dat overleefd op zo'n hoge leeftijd.![]()
een kruk en duct tape whut?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een kruk en ducttape bij de hand houden. Shit is aan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[..]
Hoe grappig je vrienden zijn op FOK!? Dan krijg je echt duizenden celebrity-dames aan je lippen.Als ik vertel over mijn altijd zo goede grappen op FOK! dan krijg ik vast ineens veel meer aandacht van chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:Brug17 twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00haha das war ein garpje. Er ist konkoslecht reageer retweet
![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik weet bijna zeker dat dit een troll is. Het woordje bijna staat er alleen omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik vertel over mijn altijd zo goede grappen op FOK! dan krijg ik vast ineens veel meer aandacht van chicks.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om een zelfmoord vakantie naar Thailand te makenEEN KURK HAHAHAHHAHAquote:
Godver, ik moet echt lachen. Die typo was niet met opzet.![]()
![]()
![]()
Het was inderdaad een troll. Ik moet gewoon meer over mijn deals vertellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat dit een troll is. Het woordje bijna staat er alleen omdat jij het bent.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
EEN KURK HAHAHAHHAHA
Godver, ik moet echt lachen. Die typo was niet met opzet.![]()
![]()
Nu heb je mij ook aan het lachen, wat leuk.
Kut, onze ELO is geüpdate en nu kan ik die leuke smiley niet meer vinden...
EDIT: gevonden in mijn oude bestanden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Goede keuze gemaakt omtrent het feest. Er wordt nu geknokt![]()
H2H ?quote:Hala Madrid !
Nooit naar een feest gaan waar muziekstijlen ten gehore gebracht worden die autochtonen en allochtonen aanspreken. Gaat altijd fout.quote:![]()
IRLquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Goede keuze gemaakt omtrent het feest. Er wordt nu geknoktHala Madrid !
Hockeytoernooifeestjes zijn over het algemeen veilig. Zitten maar weinig allochtonen op Hockey...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit naar een feest gaan waar muziekstijlen ten gehore gebracht worden die autochtonen en allochtonen aanspreken. Gaat altijd fout."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
lol kunstrgras."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dus alleen naar Afrikaanse trommel muziek of naar Volendamse paling sound?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit naar een feest gaan waar muziekstijlen ten gehore gebracht worden die autochtonen en allochtonen aanspreken. Gaat altijd fout.![]()
Spelen ze nu dan ?quote:Hala Madrid !
Ja, zo zou je het kunnen zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus alleen naar Afrikaanse trommel muziek of naar Volendamse paling sound?Die Paling idioten moet je niet mengen met overig volk
![]()
Was te verwachten, maat van mij wou gaan maar voor zoiets 35 euro betalenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boothstock in het Zuiderpark, Rotterdam
Hala Madrid !
Eey negerquote:Hala Madrid !
1-2."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hier precies het zelfde verhaal, en dezelfde afweging om niet te gaan. En vond de line-up gewoon niet interessant. Soul, dubstep, hiphop/rap, niet echt iets voor mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was te verwachten, maat van mij wou gaan maar voor zoiets 35 euro betalen![]()
Frank
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Thnxquote:
Hala Madrid !
Ja.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Schaars blessure?
PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Bakkali, Locadia, Depay
Bank PSV: Tyton, Zanka, Toivonen, Matavz, Jozefzoon, Brenet en Hendrix
Hopelijk geen zeperd nu (irritante NEC'ers op mijn werk gaan dan weer trollen)
![]()
Nee.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Cocu kan beter een spits het vertrouwen gaan geven nu..iedere wedstrijd een ander laten spelen schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Schaars blessure?
PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Bakkali, Locadia, Depay
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een extreem jong team nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Schaars blessure?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ze moeten gewoon één spits kopen die dan de onbetwiste aanvalsleider moet zijn. Dat zie ik in zowel Matavz als Locadia niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cocu kan beter een spits het vertrouwen gaan geven nu..iedere wedstrijd een ander laten spelen schiet ook niet op.
Vergelijkbaar met Ajax eigenlijk..Hoesen maakt het niet waar als hij een keer in de basis staat, maar van Sig wordt ook niemand echt blij. Denk wel dat het goed is voor de ploeg dat iemand in ieder geval het vertrouwen krijgt. Belangrijke positie in het elftal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon één spits kopen die dan de onbetwiste aanvalsleider moet zijn. Dat zie ik in zowel Matavz als Locadia niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arias en Brenet spelen ook om en om trouwens..is dat puur omdat ze geen 2 wedstrijden in een week kunnen spelen ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nogal lastig als de vleugelspelers continu naar binnen trekken. Liever gewoon Siem in de spitsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Ajax eigenlijk..Hoesen maakt het niet waar als hij een keer in de basis staat, maar van Sig wordt ook niemand echt blij. Denk wel dat het goed is voor de ploeg dat iemand in ieder geval het vertrouwen krijgt. Belangrijke positie in het elftal.Young bloods everywhere....![]()
psv heeft in 37 wedstrijden nog nooit verloren van nec dus dat loopt wel losquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Schaars blessure?
![]()
Voetballend gezien wel de beste optie. AZ had Altidore ook beter kunnen benutten, maar ze hadden 2 buitenspelers die geen voorzet in huis hadden, maar altijd zelf voor de actie gingen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Nogal lastig als de vleugelspelers continu naar binnen trekken. Liever gewoon Siem in de spits"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat is toch in Duitsland? Ben 1 keer met de trein naar Duitsland gegaan, gelijk in de kraag gevat omdat ik een jointje bij me hadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep. Wordt weer een leuk feestje![]()
![]()
Middenveld staat nu wel erg goed..wie zou er dan voor hem moeten spelen? Schone of Serero ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Nogal lastig als de vleugelspelers continu naar binnen trekken. Liever gewoon Siem in de spitsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey Toefjes we hebben ons prima vermaakt bij fremont street
Met de trein naar Duitsland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch in Duitsland? Ben 1 keer met de trein naar Duitsland gegaan, gelijk in de kraag gevat omdat ik een jointje bij me had
Vet hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Patje1987 het volgende:
Hey Toefjes we hebben ons prima vermaakt bij fremont streetNog steeds veel live bandjes op straat daar? Daar is het mooie Las Vegas nog, met alle mooie lichtjes enzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef wieisboos het volgende:
enoh - poulsen - serero
beste middenveld van de eredivisie![]()
![]()
Ging je ook via Westerbork? OF kamp Vught?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Serero zorgt wel voor diepte en tempoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Middenveld staat nu wel erg goed..wie zou er dan voor hem moeten spelen? Schone of Serero ofzo?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ging je ook via Westerbork? OF kamp Vught?wat een grof grapje maak je daar zo TbakkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en balverliesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero zorgt wel voor diepte en tempoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben ook een beetje van de grove grappen en grollen. Als ik echt te ver ga, wijst men me daar wel op en zal ik het niet meer doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wat een grof grapje maak je daar zo Tbakkert"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
midden in de tweede wereldoorlog dus![]()
Blijft mijn favo plek daar ja. We hadden onze hele pot op rood gezet en gewonnen dus hele avond gratis drankquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet heNog steeds veel live bandjes op straat daar? Daar is het mooie Las Vegas nog, met alle mooie lichtjes enzo
Ik geef toe, ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
midden in de tweede wereldoorlog dus![]()
![]()
Ik vond Schone vorig jaar als rechtsvoor erg goed. Misschien Fischer - Siem - Schone en dan daarachter Eriksen - Poulsen - Bojan. Bojan en Schone kunnen dan gewoon vaak van positie wisselen. Iets wat vorig jaar Ajax geen windeieren heeft gelegd. Als pinchhitter kan je dan nog Siggy erin gooien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Middenveld staat nu wel erg goed..wie zou er dan voor hem moeten spelen? Schone of Serero ofzo?![]()
Super. En vrouwen zijn daar dronken en geil. Het is de leukste plek op aarde vind ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Blijft mijn favo plek daar ja. We hadden onze hele pot op rood gezet en gewonnen dus hele avond gratis drankVet van jullie winsten man
![]()
![]()
Mokhtar deed een Berbaspin."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bojan wil je echt niet op het middenveld hebben hoor..Schone en Bojan omwisselen klinkt dan nog logischer, maar die gaan echt niet vaak switchen. Grootste probleem met Bojan nu is ook dat hij steeds zijn man laat lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond Schone vorig jaar als rechtsvoor erg goed. Misschien Fischer - Siem - Schone en dan daarachter Eriksen - Poulsen - Bojan. Bojan en Schone kunnen dan gewoon vaak van positie wisselen. Iets wat vorig jaar Ajax geen windeieren heeft gelegd. Als pinchhitter kan je dan nog Siggy erin gooien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hebben ons goed vermaaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Super. En vrouwen zijn daar dronken en geil. Het is de leukste plek op aarde vind ikVet van jullie winsten man
Bier 2 dollar en shotjes 3 dollar
Sowieso beter dan op die kutstrip.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ooit gedacht aan Bojan als CF/spits in een soort Messi-rol. Dat systeem wil Ajax toch ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bojan wil je echt niet op het middenveld hebben hoor..Schone en Bojan omwisselen klinkt dan nog logischer, maar die gaan echt niet vaak switchen. Grootste probleem met Bojan nu is ook dat hij steeds zijn man laat lopen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hoeveel bier?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hebben ons goed vermaakt
Bier 2 dollar en shotjes 3 dollar
Sowieso beter dan op die kutstrip."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alleen kan ik nu niet meer lopen want er is iets met mijn enkel gebeurd.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Flesje.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh. Dat is nog best een redelijk prijs dan...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ajax wil wel een dynamisch systeem dat lijkt op dat van Barcelona, maar bij ons zit er geen Messi-rol bij. Sowieso een positie die nu ineens in de mode is, maar ik heb hem nog nooit iemand goed zien invullen behalve Messi zelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan Bojan als CF/spits in een soort Messi-rol. Dat systeem wil Ajax toch ook?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, dat is kut. Had ook zon dag in vegas. Iets met m'n knie. Gewoon gechilled in het hotel die dag. Lekker achter een gokkastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen kan ik nu niet meer lopen want er is iets met mijn enkel gebeurd.![]()
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, dat is kut. Had ook zon dag in vegas. Iets met m'n knie. Gewoon gechilled in het hotel die dag. Lekker achter een gokkast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax speelt ook vaak niet zoals de opstelling op papier. Er zijn heel veel lopende spelers en dat brengt de tegenstander in de war. Bojan is verdedigend niet geweldig nee, maar ik denk dat het geen enorme problemen gaat opleveren tegen een gemiddelde Eredivisieclub. Tegen de top zou je dan met Hoesen en Siggy in de spits moeten spelen, Siem op het middenveld en Bojan of Schone rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bojan wil je echt niet op het middenveld hebben hoor..Schone en Bojan omwisselen klinkt dan nog logischer, maar die gaan echt niet vaak switchen. Grootste probleem met Bojan nu is ook dat hij steeds zijn man laat lopen.![]()
Haha, zoiets ja, alleen heel jammer dat je bij het uitbetalen tegenwoordig een geprint biljetje krijgt in plaats van de neerkletterende muntenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
[ afbeelding ]![]()
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je in de problemen komt als je hem op het middenveld gaat zetten. Dan benut je zijn kwaliteiten ook totaal niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax speelt ook vaak niet zoals de opstelling op papier. Er zijn heel veel lopende spelers en dat brengt de tegenstander in de war. Bojan is verdedigend niet geweldig nee, maar ik denk dat het geen enorme problemen gaat opleveren tegen een gemiddelde Eredivisieclub. Tegen de top zou je dan met Hoesen en Siggy in de spits moeten spelen, Siem op het middenveld en Bojan of Schone rechtsbuiten.
Hoesen en Siggy samen zie ik ook niet voor me..lopen elkaar alleen in de weg en dan moet je afstappen van 4-3-3 en dat gaat sowieso niet gebeuren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet niet wat het is. Tot nu toe elke dag verdoofd met alcohol maar wordt niet beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, dat is kut. Had ook zon dag in vegas. Iets met m'n knie. Gewoon gechilled in het hotel die dag. Lekker achter een gokkast
Craig Osaikhwuwuomwan, Nederlandse basketballer
Hala Madrid !
Gaar is dat...dat is een groot deel van de charme van die dingen. Puur voor dat geluid pleur ik vaak veel te veel muntjes in de frisfrankmachines..wisselgeld ftwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zoiets ja, alleen heel jammer dat je bij het uitbetalen tegenwoordig een geprint biljetje krijgt in plaats van de neerkletterende munten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Orale alcohol-toediening?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet niet wat het is. Tot nu toe elke dag verdoofd met alcohol maar wordt niet beter"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaar is dat...dat is een groot deel van de charme van die dingen. Puur voor dat geluid pleur ik vaak veel te veel muntjes in de frisfrankmachines..wisselgeld ftw![]()
In het Amerikaans betekent dokter "doctor". Zou er even naar vragen, misschien is het wel iets wat heel eenvoudig te verhelpen isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet niet wat het is. Tot nu toe elke dag verdoofd met alcohol maar wordt niet beter![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaar is dat...dat is een groot deel van de charme van die dingen. Puur voor dat geluid pleur ik vaak veel te veel muntjes in de frisfrankmachines..wisselgeld ftw![]()
Nu moet eigenlijk die gif van Lindgren erbij![]()
(Umtiti) maar dan zonder Umtiti
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Haha, sta je dan ook te juichen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eagles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan roep ik heel hard boooooooooooom en dan steek ik mijn hand in de lucht om te zien of iemand in is voor een high fivejequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, sta je dan ook te juichen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je met zo'n opstelling speelt zal je Bojan ook niet vaak op het middenveld zien. Schone zal die rol beter kunnen invullen inderdaad, maar zal ook proberen om over Bojan heen te komen, precies zoals je vaak ziet bij Ajax.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je in de problemen komt als je hem op het middenveld gaat zetten. Dan benut je zijn kwaliteiten ook totaal niet.
Hoesen en Siggy samen zie ik ook niet voor me..lopen elkaar alleen in de weg en dan moet je afstappen van 4-3-3 en dat gaat sowieso niet gebeuren.
Ik bedoelde trouwens Hoesen of Siggy, allebei lijkt me geen goed plan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Nu moet eigenlijk die gif van Lindgren erbij![]()
(Umtiti) maar dan zonder Umtiti
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: