SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Geniet erg nog maar even van.. ghne ghne ghne..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
hee, mijn OP-chick-suggestie is verwerkt.
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
oh..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geniet erg nog maar even van.. ghne ghne ghne..
Ja, ik kijk niet altijd naar de OP, maar het viel me nu op, omdat ik naar die perfect links zocht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom geen Mkhitaryan bij Dortmund? Geblesseerd ofzo?
[..]
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?
Geen dank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
kreeg gister de transfer Aubameyang in een pakje, denk dat ik een team met hem ga maken met voorin of TOTS Lewandowski of gewoon met Reus.
http://www.eastpak.com/nl(...)en/stanly-black.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:07 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een laptoptas hebben de studenten hier?
gewoon in een normale schooltasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:07 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een laptoptas hebben de studenten hier?
Heb jij die ongecensureerde video als 16-jarige gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh..
[..]
Ja, ik kijk niet altijd naar de OP, maar het viel me nu op, omdat ik naar die perfect links zocht.
Zij is die van Blurred Lines.
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon in een normale schooltas
quote:
Hoezo erbij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit.
Laptoptas erbij is gewoon onhandig en als je net zo vergeetachtig bent als ik, dan laat je die vast een keer liggen in de trein.
Raakte bij zijn eerste wedstrijd direct geblesseerd ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom geen Mkhitaryan bij Dortmund? Geblesseerd ofzo?
[..]
Die staat er toch al een aantal topics in. Ben je daar nu pas achter?
nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij die ongecensureerde video als 16-jarige gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een laptoptas neemt zul je waarschijnlijk nog een tas nodig hebben voor je boeken, collegeblok en schrijfgerei. Als je een tas koop waar je laptop in past en waar je nog ruimte hebt om boeken kwijt te kunnen is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoezo erbij?Het is niet alsof er enkel een laptop in past..
En ik heb sowieso een nieuwe tas nodig
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |