quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Was niet de intentie in ieder geval.
Dan moet je je zinnen beter leren formuleren en/of toegeven dat je faaltquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
Bijbaantje is kassa of folders of zo. Part time is 'echt' werk. Als in wat eventueel aansluit bij waar je voor leert.
Ja ja doe maar stoerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vakantie. En op FOK! worden posts toch maar half gelezen dus /care.
Omnom beers.
Dat is wel raar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Stoer? Op een verjaardag bier drinken is niet echt raar of zo.
Maar het is een kringverjaardag, dus af en toe maar even FOK!.
Wat de neuk doe je op een vrijwillige zaterdagmiddag op een kringverjaardag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wees welkom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zal even mezelf voorztellen: ik ben ROADRUNN3R, afgekort RR3R.
Ik rook veel hasjiesj, en ben een echte hasj-kikker.
Isnie meer zo snel hier als vroeger he? Sinds t centraal is bedoel k...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wees welkom.
Hasjbrownies.verder rook ik alleen hasj bij de koffie of in een mixje.
Ligt een beetje aan het tijdstip en aantal slowchatters. Vaak tegen de avond dat het wat drukker is omdat die stoners dan niks te doen hebben. Sowieso wel wat meer rustig in de vakantie, ik ben er ook alleen wanneer ik tijd heb en ben meestal ook wat minder actief.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:47 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Isnie meer zo snel hier als vroeger he? Sinds t centraal is bedoel k...
Ja en er zijn een aantal vroegere veel actieve users met een kapotte laptop (waaronder ik)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:47 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Isnie meer zo snel hier als vroeger he? Sinds t centraal is bedoel k...
Ik heb niet eens een laptop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en er zijn een aantal vroegere veel actieve users met een kapotte laptop (waaronder ik)
Buiten dat de smileys en avatars niet geanimeerd zijn mis je niks. Typen is alleen kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik nu dus ook niet, en geen computer.
Mobiel FOk!ken
Mooi, schrijf ze op en bundel ze, dan lees ik ze wel in je dagboek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
hoi ik ben er weer met allemaal spannende verhalen
Ja moet ik ze nou bundelen of in mijn dagboek plempen???? snap er geen kut vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi, schrijf ze op en bundel ze, dan lees ik ze wel in je dagboek.
Je kan ze in je dagboek zetten en zitten ze meteen in een bundel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja moet ik ze nou bundelen of in mijn dagboek plempen???? snap er geen kut van
Oh bij mij zijn ze dat wel, alleen gaan ze heel langzaam frame per framequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten dat de smileys en avatars niet geanimeerd zijn mis je niks. Typen is alleen kut.
dagboek is een .txt bestandjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan ze in je dagboek zetten en zitten ze meteen in een bundel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |