verdient dat een beetje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werk bij de Bristol hier 5 minuten fietsen verderop
Het ging over bijbaantjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Alsof je uitgesloten bent als je geen rijbewijs hebt. Het sluit een aantal dingen uit, maar meestal gaat het gewoon om je skills.
"Oh, je bent programmeur maar hebt geen rijbewijs? Ga maar bij de Zeeman werken."
quote:
Ik zou vanaf mijn 18e gewoon iets part time zoeken. Geen bijbaantje meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
Bijbaantjes voor 18+ zijn grotendeels baantjes waarbij je moet bezorgen/rondrijden.
Komt toch op hetzelfde neer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou vanaf mijn 18e gewoon iets part time zoeken. Geen bijbaantje meer.
Mono zegt:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:23 schreef Chowi het volgende:
Weet iemand hier een coffeeshop in Amersfoort in de buurt van het/een van de station(s)?
Wat bedoel je daar mee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou vanaf mijn 18e gewoon iets part time zoeken. Geen bijbaantje meer.
Is dat iets anders als Bazaar the Zoo? Die zit ook op de Puntenburgerlaan zag ik. En thanks, toch nog behulpzame mensen hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono zegt:
Moet je richtig De Amersfoortse lopen, dan links onder het spoor door (door de tunnel) en dan moet je die weg volgen.
En dan heb je ergens aan de linkerkant de "Shop" (op de Puntenburgerlaan).
Hoe lang is het ongeveer lopen trouwens?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat iets anders als Bazaar the Zoo? Die zit ook op de Puntenburgerlaan zag ik. En thanks, toch nog behulpzame mensen hier. [ afbeelding ]
Heb m ff geedit want je moet door de kleine tunnel voor de Agis lopen, niet de grote.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat iets anders als Bazaar the Zoo? Die zit ook op de Puntenburgerlaan zag ik. En thanks, toch nog behulpzame mensen hier. [ afbeelding ]
Woah dat hangt er maar net vanaf of je wat kan vinden wat daar bij past. En hangt ook erg sterk af van wat je studeert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
Bijbaantje is kassa of folders of zo. Part time is 'echt' werk. Als in wat eventueel aansluit bij waar je voor leert.
Iets minder dan een kwartiertje ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe lang is het ongeveer lopen trouwens?
Noem eens een voorbeeld dan? Op je 18e heb je vaak nog weinig kennis om al ergens aan de slag te gaan waar je over 3 a 4 jaar hoopt je papiertje voor gehaald te hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
Bijbaantje is kassa of folders of zo. Part time is 'echt' werk. Als in wat eventueel aansluit bij waar je voor leert.
Weer je wat part time inhoudt, Nijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik weet wat dat is. Zou me gewoon geen toekomst achter de kassa voor kunnen stellen.
Heb ik nooit gezegd. Was niet de intentie in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daarom is het voor mij een bijbaantje, maar het liefst zou ik dat bijbaantje dit jaar nog fulltime doen (omdat geen school en geld).
Maar als ik over 5 jaar gediplomeerd creatief therapeut ben, is de kans groot dat ik dat werk dan eerst part time ga doen (omdat de kans groter is dat je 19u p/w werk als creatief therapeut kan krijgen dan gelijk >32 uur).
Maar part time hoeft niet te zeggen dat dat 'echt werk' is.
Meestal zijn bijbaantjes juist part time en beroepswerk full time![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |