Zoek het uit dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet je d'r representatief uitzien... aka... haar korter knippen
tps is madquote:
Snowiequote:
Zeker niet, maar je komt nu over als zo'n typisch figuur die een beetje aan het falen is. Van VWO naar MAVO (privé omstandigheden of niet) om vervolgens niet eens een beetje motivatie te kunnen vinden om te werken. Daar heb ik het niet zo op.quote:
Waar denk je dat al die verloren motivatie vandaan komt, gast? Het is een eindeloze spiraalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker niet, maar je komt nu over als zo'n typisch figuur die een beetje aan het falen is. Van VWO naar MAVO (privé omstandigheden of niet) om vervolgens niet eens een beetje motivatie te kunnen vinden om te werken. Daar heb ik het niet zo op..
Ik geef slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die verloren motivatie vandaan komt, gast? Het is een eindeloze spiraal
Als jij dat niet kunt bevatten dan is dat OK.
Ik heb gewoon echt echt echt echt echt geen zin om voor zo weinig geld te gaan werken.
Als ik het geld nog niet serieus ergens voor nodig heb, wel ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening.
Beter wietjes roken tot diep in de nacht dan voor weinig geld werken inderdaad.
Oh please, hoe vaak hebben we berichten van je gelezen dat je het zo kut vond om blut te zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik het geld nog niet serieus ergens voor nodig heb, wel ja.
Ik verbras het toch alleen maar aan wiet en bier enzo
Omdat ik anders geen wiet heb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh please, hoe vaak hebben we berichten van je gelezen dat je het zo kut vond om blut te zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik anders geen wiet heb.__!!
Volgens mij is het zelfs gezonder om te stoppen met werken.
Geen shag, geen wiet, geen bier, geen snoep, etc.
lol fuck logicsquote:
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik anders geen wiet heb.__!!
Volgens mij is het zelfs gezonder om te stoppen met werken.
Geen shag, geen wiet, geen bier, geen snoep, etc.
Nee man dan kan die de dag niet meer door komen, harde leventje dit dat drugs nodig sowieso jeweetttoch.quote:
Nah, heb al best een tijdje niet meer echt gesmoked, ook geen zin in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man dan kan die de dag niet meer door komen, harde leventje dit dat drugs nodig sowieso jeweetttoch.
Ja pffquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man dan kan die de dag niet meer door komen, harde leventje dit dat drugs nodig sowieso jeweetttoch.
Dat is waar.quote:
Jatten op een basisschool.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar om lijm te kopen moet je geld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |