Zal ik niet geweest zijn. Als ik dat had zat ik heel de dag door aan de drank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah komop. Toen ik dat een keer eerder zei in dit topic waren een paar mensen het daar wel mee eens.
Je hebt mazzel, menig man zou er allang uitgeknikkerd zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, toch maar werken dan.
Blijkbaar heb ik een loonsverhoging.
Ik heb eens gevoetbald in Best.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben dinsdag heel misschien in Best, Uns.
Jaaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben dinsdag heel misschien in Best, Uns.
Ik fix die shit *pakt zonnebril*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, menig man zou er allang uitgeknikkerd zijn
Ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens gevoetbald in Best.![]()
Woon je daar Uns?
Waarschijnlijk niet eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik had toen ook bij de c1000 dat ik me 2 weken lang ziek ging melden want geen zin
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Unscrewed het volgende:
Tot ~9u
Of straks als ik niet mag werken omdat te laat.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Moira. het volgende:
Hallo ik kom mij mengen in deze discussie.
Werken voor 2,70 per uur is aids, ga bij een andere supermarkt hetzelfde doen en je verdient het dubbele.
Hoewel je al 2,70 op je 15e kreeg en je nu 16 bent, en het minimumloon dan altijd een aanzienlijk stukje opschort, dus het zal nu vast meer zijn dan 2,70.
Maar dan nog is het normaal om te vragen wat je gaat verdienen bij een sollicitatie, zelfs normaal onder volwassene en serieus belangrijke sollicitaties.
Dus het is wel een beetje je eigen schuld.
Je bent 16, 16 jarige pikken mijn bijbaantjes in, overal willen ze 16 jarigen hebben.
Dus als je er echt zo mee zit, even de schouders eronder en je hebt volgende week nieuw (beter) werk
Amen.
Ja maar jouw werk is dan ook chill lijkt me. Ik wil gewoon bij de vero moda ofzo werken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Gewoon al 5 jaar werkend bij hetzelfde bedrijf.
Ik.
Leuk verhaal maar dat dik gedrukte schijnt niet echt meer op te gaan. Ik heb er zelf geen last van, maar ik praat nu mensen na.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Moira. het volgende:
Werken voor 2,70 per uur is aids, ga bij een andere supermarkt hetzelfde doen en je verdient het dubbele.
Hoewel je al 2,70 op je 15e kreeg en je nu 16 bent, en het minimumloon dan altijd een aanzienlijk stukje opschort, dus het zal nu vast meer zijn dan 2,70.
Maar dan nog is het normaal om te vragen wat je gaat verdienen bij een sollicitatie, zelfs normaal onder volwassene en serieus belangrijke sollicitaties.
Je bent 16, 16 jarige pikken mijn bijbaantjes in, overal willen ze 16 jarigen hebben.
Dus als je er echt zo mee zit, even de schouders eronder en je hebt volgende week nieuw (beter) werk
Amen.
Als je minder dan 4,50 blijft verdienen, zou ik nog steeds wat anders zoekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, toch maar werken dan.
Blijkbaar heb ik een loonsverhoging.
Ik heb ooit eens 3 uur vakken gevuld, toen heb ik ontslag genomen omdat het zo aids was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar jouw werk is dan ook chill lijkt me. Ik wil gewoon bij de vero moda ofzo werken.
Valt vies tegen hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 3 uur vakken gevuld, toen heb ik ontslag genomen omdat het zo aids was.Maar als ik niks anders had kunnen doen had ik het wel gedaan denk ik. Op de Lijnbaan en bij de koopgoot in Rotterdam zoeken ze altijd verkopers bij zulke dingen als Vero Moda.
Vast ook wel bij jou grotere dorpen/steden in de buurt.
Hij is 16, de reden waarom niemand aan bijbaantjes kan komen is omdat alle bedrijven alleen nog maar 16 jarige parttimers aannemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar dat dik gedrukte schijnt niet echt meer op te gaan. Ik heb er zelf geen last van, maar ik praat nu mensen na.
Snap ik wel, ik heb zelf ook gewoon 3 vakantie baantjes dit jaar waar ik aan de slag kon. Ik praat slechts mensen na die zeggen dat het moeilijker is. Ook voor 16 jarige, ligt er ook aan wat voor baantjes je in zoekt. In de horeca hebben ze liever mensen van 18-20 die flexibel zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is 16, de reden waarom niemand aan bijbaantjes kan komen is omdat alle bedrijven alleen nog maar 16 jarige parttimers aannemen
Ik ben zelf 2 maanden werkloos geweest vorig jaar (mooi kut want ook geen stufi meer en wel rekeningen), maar de laatste 2 weken had ik gewoon al mijn standards gelowered en op 20 plekken mn CV achtergelaten en sollicitatieformulier ingevuld.
Na 5 dagen erachteraan gaan bellen, waardoor je uit de 50 sollicitanten de meest geinteresseerde lijkt.
2 dagen erna sollicitatiegesprek en de week erna kon ik beginnen.
Als 16 jarige moet dat juist met minder moeite lukken
Bij een coffeeshop lijkt me zo awesome he. Alleen moet je persé 21 voor zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is 16, de reden waarom niemand aan bijbaantjes kan komen is omdat alle bedrijven alleen nog maar 16 jarige parttimers aannemen
Ik ben zelf 2 maanden werkloos geweest vorig jaar (mooi kut want ook geen stufi meer en wel rekeningen), maar de laatste 2 weken had ik gewoon al mijn standards gelowered en op 20 plekken mn CV achtergelaten en sollicitatieformulier ingevuld.
Na 5 dagen erachteraan gaan bellen, waardoor je uit de 50 sollicitanten de meest geinteresseerde lijkt.
2 dagen erna sollicitatiegesprek en de week erna kon ik beginnen.
Als 16 jarige moet dat juist met minder moeite lukken
woah weet niet hoe oud je bent maar voor 18+ met rijbewijs is er eigenlijk best nog wel werk. Zonder wordt lastig want dan heb je idd vaak dat ze jongere mensen zoeken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Moira. het volgende:
Amen.
Daarom moet je niet selectief zijn als je écht een baantje moet hebben en gewoon alles pakken wat beter verdient (wat niet moeilijk is voor Uns gezien alles sowieso wel meer dan 4¤/u verdiend).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik heb zelf ook gewoon 3 vakantie baantjes dit jaar waar ik aan de slag kon. Ik praat slechts mensen na die zeggen dat het moeilijker is. Ook voor 16 jarige, ligt er ook aan wat voor baantjes je in zoekt. In de horeca hebben ze liever mensen van 18-20 die flexibel zijn bijvoorbeeld.
Geen rijbewijs, anders had ik allang wat gehad, jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
woah weet niet hoe oud je bent maar voor 18+ met rijbewijs is er eigenlijk best nog wel werk. Zonder wordt lastig want dan heb je idd vaak dat ze jongere mensen zoeken.
Waarheid, ik zou ook eens bij autozaken enz kijken, die zoeken geregeld autowassers etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, anders had ik allang wat gehad, ja
Maargoed het ging over Uns en ze willen overal gewoon 16 jarigen hebben dis hij moet maar wat beter z'n best doen en anders niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |