Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja pffAls ie werkt dan zeurt ie, als ie niet werkt dan zeurt ie. Is nooit goed
lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak jij jezelf wijs, blijkbaar.
Gewoon alleen in het weekend en dan alleen met vrienden. Niet voor de webcam op TC.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Snowbells het volgende:
Of gewoon stoppen met roken/drugs en maar eens in de maand blowen? Of zeg ik nu wat geks
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Snowbells het volgende:
Of gewoon stoppen met roken/drugs en maar eens in de maand blowen? Of zeg ik nu wat geks
2e kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon alleen in het weekend en dan alleen met vrienden. Niet voor de webcam op TC.
Als ik zoveel zou blowen en roken zou ik ook geen geld meer hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon alleen in het weekend en dan alleen met vrienden. Niet voor de webcam op TC.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik kan het niet weerstaan te smoken als ik wiet heb.
Geen wiet halen. Easyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik kan het niet weerstaan te smoken als ik wiet heb.
Ah komop. Toen ik dat een keer eerder zei in dit topic waren een paar mensen het daar wel mee eens.quote:
Is die baby boos ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik ook boos zijn
Zal ik niet geweest zijn. Als ik dat had zat ik heel de dag door aan de drank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah komop. Toen ik dat een keer eerder zei in dit topic waren een paar mensen het daar wel mee eens.
Je hebt mazzel, menig man zou er allang uitgeknikkerd zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, toch maar werken dan.
Blijkbaar heb ik een loonsverhoging.
Ik heb eens gevoetbald in Best.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben dinsdag heel misschien in Best, Uns.
Jaaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben dinsdag heel misschien in Best, Uns.
Ik fix die shit *pakt zonnebril*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, menig man zou er allang uitgeknikkerd zijn
Ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens gevoetbald in Best.![]()
Woon je daar Uns?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |