Die kiezen niet voor de tienkamp, immer falende keuze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, ik kijk toch wel naar de NOS.
Vind ik niet. Straks gewoon schakelen naar de tienkamp als het spannend wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kiezen niet voor de tienkamp, immer falende keuze.
Nee ik snap het heus wel hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind ik niet. Straks gewoon schakelen naar de tienkamp als het spannend wordt
Kiplagat ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef TheArt het volgende:
Straneo mag wel even een plasje inleveren straks.
Moet toch wel hoger bij Ingmar.quote:
Das Kipketer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef tong80 het volgende:
Is dit de Kiplagat die het vliegtuig miste ?
Zou fijn zijn als ie 1.99 nog wel haalt, maar ja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef TheArt het volgende:
Ai, ook de 2e poging voor Eelco op 1.99 af.
Oh ja. Kenia. Ik twijfelde al.quote:
1.99 halen zou echt lekker zijn ja. Dan levert ie haast niets is op de forecast.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie 1.99 nog wel haalt, maar ja..
Wat is een goeie hoogte voor hem ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie 1.99 nog wel haalt, maar ja..
1.99.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een goeie hoogte voor hem ?
Ok. Ik leer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, die moet nog wel effe door.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS gaat eerst weer voorbeschouwen. Service hé.
Heb ik me tijdens het zwemmen ook meermaals aan geërgerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt de OS wel. Een analist inzetten terwijl je gewoon sport wil zien.
Tja, 80% van de kijkers zit echt niet met prognose, live score en Duitse stream alles te volgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS gaat eerst weer voorbeschouwen. Service hé.
Laat de commentator gewoon een introductie vertellen. Ik wil sport zien niet dat oeverloos gezwam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, 80% van de kijkers zit echt niet met prognose, live score en Duitse stream alles te volgen
In elk geval iemand met verstand van zaken die in de studio zit, het had erger gekund. En voor de die-hards is er gewoon Eurosport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laat de commentator gewoon een introductie vertellen. Ik wil sport zien niet dat oeverloos gezwam.
Maar Eurosport gaat nu ook analyserenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval iemand met verstand van zaken die in de studio zit, het had erger gekund. En voor de die-hards is er gewoon Eurosport.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
even een schijtlollig filmpje van remi gaillard, die kent U niet.
Ik vind hem wel goed gedaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
even een schijtlollig filmpje van remi gaillard, die kent U niet.
Het was een beetje jammer dat ik m al kende. Deed me denken aan vorig jaar op de OS, dat gezeur over 'waarom kunnen Jamaicanen zo goed sprinten', met een hoop clichés en geen antwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |