goed bezigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waar studeer je dan?
EDIT
Excuus!
Ik heb net op mijn studentenpas gekeken en daar staat geen 2012-2013 op. Dan krijg ik enkel mijn bewijs van inschrijving jaarlijks opnieuw inderdaad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hallo, alsof ik een exacte kopie van mijn studentenkaart in mijn hoofd geprint hebquote:
ik weet dat wel uit mijn hoofd jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik een exacte kopie van mijn studentenkaart in mijn hoofd geprint heb
Ik dacht al dat ik vergeten was mijn nieuwe pas op te halen dit jaar, dus dan maar even op de kaart kijken of die echt maar een jaar geldig was.
Ikke niet. Heb al regelmatig met mijn OV kaart een koffie proberen te betalen of met mijn UM kaart proberen in te checkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet dat wel uit mijn hoofd ja
Dan zal het met je studie vast ook wel goed gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ikke niet. Heb al regelmatig met mijn OV kaart een koffie proberen te betalen of met mijn UM kaart proberen in te checken
Ik let daar absoluut niet op, ben een beetje afwezig wat dat aangaat
Uhu, want hoe ik met mijn pasjes omga geeft mijn houding naar mijn opleiding toe weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zal het met je studie vast ook wel goed gaan
Ik heb ook een hardequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef CandyApplez het volgende:
Gelukkig heb ik zo'n harde van plastic.
Doe het dan ook in je portemonnee en in je binnenzakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:49 schreef m.w. het volgende:
Even deze klacht omhoog schoppen. Mijn collegekaart is al na 1 week niet meer leesbaar door een hoosbuiZelfs op de Hogeschool Rotterdam had ik een fatsoenlijk pasje.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Middelbare schoolleerling gespot
Gebrek aan fantasie, nu ben je gedegradeerd naar basisschoolleerling.quote:
Wat een bazenuser was dit he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:50 schreef Aberkullie het volgende:
Ja sorry ts maar dit is net als boodschappen doen bij de Aldi en dan klagen dat het niet te vreten is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |