Chip de je in een apparaat moet steken zekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die van de RUG dit jaar glimt en heeft een echtheidskenmerk en er zit een chip in voor koffie en printen.
Idd, die hebben we hier in Nimma welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Chip de je in een apparaat moet steken zeken
Gewoon RFID like a boss
Ik ben zo trots.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die van de RUG dit jaar glimt en heeft een echtheidskenmerk en er zit een chip in voor koffie en printen.
Eind augustus pas man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:45 schreef Waterdrinker het volgende:
oja fuck ik moet mn collegegeld nog betalen
Gewoon met de chipknip van je bankpasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:45 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn bewijs van inschrijving van de Universiteit Maastricht is inderdaad ook zo'n ding. Die zit echter het godganse jaar ergens in mijn beurs en wordt er nooit uitgehaald, mijn studentenkaart is wel lekker creditcard-plastic
Hoe betalen jullie dan op de uni, TS? Wij hebben een NFC chip in onze kaart, à la OV Chipkaart dus daar kunnen wij gewoon tegoed op zetten.
Chipknip? Damn man, ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Gewoon met de chipknip van je bankpas
Ja, je werkt toch met schooljaren of niet dan? Je kunt van het ene op 't andere jaar een andere studie gaan volgen dus dan heeft een pas die 4 jaar geldig is niet echt veel zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
krijg je elk jaar een nieuwe pas?
Dat pokkeding wordt herkend door de OV-paaltjes, nu kan ik niet meer nonchalant en met swag mijn portemonnee er tegenaan drukken omdat ik dan een melding krijg dat ik maar 1 kaart moet aanbieden. Zit ik daar als een kankernerd mijn OV-kaart uit mijn portemonnee te vissen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
pasje is geldig voor de gehele looptijd van de studie bij onsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, je werkt toch met schooljaren of niet dan? Je kunt van het ene op 't andere jaar een andere studie gaan volgen dus dan heeft een pas die 4 jaar geldig is niet echt veel zin
Waar studeer je dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pasje is geldig voor de gehele looptijd van de studie bij ons
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat pokkeding wordt herkend door de OV-paaltjes, nu kan ik niet meer nonchalant en met swag mijn portemonnee er tegenaan drukken omdat ik dan een melding krijg dat ik maar 1 kaart moet aanbieden. Zit ik daar als een kankernerd mijn OV-kaart uit mijn portemonnee te vissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |