aanvullende beurs wordt automatisch berekend je hoeft niks in te vullen, en duurde bij mij ca. 2 maanden voordat het berekend werdquote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nog 1 vraag wanneer weet ik wanneer ik mijn aanvullende beurs krijg? Al meer dan 3 weken geen post gehad over een speciaal formulier die ik eventueel moet invullen voor aanvullende beurs en ook geen post op DigiID
Kennelijk kan dat.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef eQuaL het volgende:
Hoi dames en heren, vraagje namens mijn zusje. Klopt het als ik zeg dat je een Fyra abbo gewoon kan afsluiten op je studenten OV-chipkaart? (Dus zonder een specifiek NS-product op die kaart, alleen een studentenreisproduct)
je kan toch ook de halfkapotte blijven gebruiken totdat je die nieuwe hebt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn chipkaart is ook halfkapot, dus dan moet ik een nieuwe aanvragen en binnen twee weken krijg ik die opgestuurd. Heeft iemand dit wel eens gedaan en worden die twee weken gehaald? Zeker nu met kerst...
Dan moet ik dus mijn reizen in de tussentijd zelf gaan betalen en die kan ik niet declareren... Dat is fucking duur.
https://www.ov-chipkaart.nl/pdf/22246/pdfaanvraagvervangendekaartquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
je kan toch ook de halfkapotte blijven gebruiken totdat je die nieuwe hebt?
Per wanneer word je uitgeschreven? Dat zal de datum worden tot wanneer je mag reizen..quote:Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef Mirel het volgende:
Ik heb me uitgeschreven van school maar het verzoek moet nog verwerkt worden, zie ik op Studielink. Kan ik dan nog met het studentenreisproduct reizen?
April! Dus ik kan deze maand nog?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Per wanneer word je uitgeschreven? Dat zal de datum worden tot wanneer je mag reizen..
Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de school je uitschrijft. Word je op de eerste dag van de maand uitgeschreven? Dan sta je die maand niet meer ingeschreven en heb je over die maand geen recht meer op studiefinanciering. (bron)quote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Mirel het volgende:
[..]
April! Dus ik kan deze maand nog?![]()
Ik had overigens gedacht dat als ik me in de eerste week van maart uitschreef dat dat dan zou gebeuren, maar nee, eerstvolgende datum was aprilDa's niet zo fijn want nu krijg ik minder geld terug dan ik had verwacht maar ja
Kan ik tot dat moment nog gratis reizen?quote:"Om een
schuld te voorkomen, moet je zelf je studentenreisproduct op tijd stopzetten bij een ophaalautomaat.
Doe dit uiterlijk op de 5e werkdag na 31 maart 2014"
Ik denk het wel, toch? Zodra je het product eraf hebt gehaald werkt het gratis reizen pas niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Kan ik tot dat moment nog gratis reizen?
Maar of die reismomenten achteraf worden meegeteld omdat het na 31 maart is.. dat wil ik wetenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:19 schreef Kimberley_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, toch? Zodra je het product eraf hebt gehaald werkt het gratis reizen pas niet meer.
Discussie lijkt me onnodig, iedereen krijgt een mailtje wanneer je OV wel en niet geldig is. Als je dat niet eens begrijpt vraag ik me af waarom je een studenten OV hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Tja, en weer de jaarlijkse discussie morgen. Studenten-OV is dus NIET gratis op 5 mei voor week-ov. En dat terwijl ik morgen toch echt stage heb en dan even fijn 20 euro mag aftikken (ja, inclusief korting). Las net trouwens dat trein 40% is en bus 34%. Was bus niet altijd ook 40%??
Ja dat is waar, maar tegenwoordig weet je het maar nooitquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef Tochjo het volgende:
Ja. Wat zou het nut zijn van een tijdelijk studentenreisproduct als dat niet zou kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |