abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130754803
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Nog 1 vraag wanneer weet ik wanneer ik mijn aanvullende beurs krijg? Al meer dan 3 weken geen post gehad over een speciaal formulier die ik eventueel moet invullen voor aanvullende beurs en ook geen post op DigiID
aanvullende beurs wordt automatisch berekend je hoeft niks in te vullen, en duurde bij mij ca. 2 maanden voordat het berekend werd :'). Je kan het bedrag van je aanvullende beurs wel lenen en wanneer ze erachter komen dat je recht hebt op een aanvullende dan word het weer van je schuld afgetrokken.
Irene is bae <3
pi_130759176
Hoi dames en heren, vraagje namens mijn zusje. Klopt het als ik zeg dat je een Fyra abbo gewoon kan afsluiten op je studenten OV-chipkaart? (Dus zonder een specifiek NS-product op die kaart, alleen een studentenreisproduct)
pi_130761439
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef eQuaL het volgende:
Hoi dames en heren, vraagje namens mijn zusje. Klopt het als ik zeg dat je een Fyra abbo gewoon kan afsluiten op je studenten OV-chipkaart? (Dus zonder een specifiek NS-product op die kaart, alleen een studentenreisproduct)
Kennelijk kan dat.
pi_130763044
quote:
Had die ook net gezien ja! Thnx!
pi_134359377
Mijn chipkaart is ook halfkapot, dus dan moet ik een nieuwe aanvragen en binnen twee weken krijg ik die opgestuurd. Heeft iemand dit wel eens gedaan en worden die twee weken gehaald? Zeker nu met kerst...

Dan moet ik dus mijn reizen in de tussentijd zelf gaan betalen en die kan ik niet declareren... Dat is fucking duur. -O-
gr gr
pi_134360333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn chipkaart is ook halfkapot, dus dan moet ik een nieuwe aanvragen en binnen twee weken krijg ik die opgestuurd. Heeft iemand dit wel eens gedaan en worden die twee weken gehaald? Zeker nu met kerst...

Dan moet ik dus mijn reizen in de tussentijd zelf gaan betalen en die kan ik niet declareren... Dat is fucking duur. -O-
je kan toch ook de halfkapotte blijven gebruiken totdat je die nieuwe hebt?
Irene is bae <3
pi_134360451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

je kan toch ook de halfkapotte blijven gebruiken totdat je die nieuwe hebt?
https://www.ov-chipkaart.nl/pdf/22246/pdfaanvraagvervangendekaart

Zie blok 5 :(
gr gr
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:40:29 #58
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_136075549
Kort vraagje: ik ga eind deze week voor 1 module (10 weken) in het buitenland studeren, maar heb hiervoor de OV-vergoeding buitenland niet ingevuld. Ik krijg dus geen extra vergoeding voor die maanden dat ik in het buitenland zit. Ik behoud mijn recht op het studentenreisproduct wel gewoon, want dit is het vierde jaar HBO dat ik volg.

Naar mijn mening hoef ik in mijn situatie het reisproduct dus ook niet stop te zetten, omdat ik die vergoeding niet krijg. Mijn recht blijft, ik maak er gewoon tijdelijk geen gebruik van. Als ik weer terugkom uit het buitenland ga ik de pas weer gebruiken. Heb ik daarin gelijk?
pi_136112001
Volgens de DUO studeer jij gewoon in Nederland, dus dat lijkt me wel.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:28:24 #60
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137588348
Ik heb me uitgeschreven van school maar het verzoek moet nog verwerkt worden, zie ik op Studielink. Kan ik dan nog met het studentenreisproduct reizen?
When all else fails, you always have delusion.
pi_137589480
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef Mirel het volgende:
Ik heb me uitgeschreven van school maar het verzoek moet nog verwerkt worden, zie ik op Studielink. Kan ik dan nog met het studentenreisproduct reizen?
Per wanneer word je uitgeschreven? Dat zal de datum worden tot wanneer je mag reizen..
  maandag 10 maart 2014 @ 19:02:27 #62
87680 Mirel
pi_137589613
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Per wanneer word je uitgeschreven? Dat zal de datum worden tot wanneer je mag reizen..
April! Dus ik kan deze maand nog? :)

Ik had overigens gedacht dat als ik me in de eerste week van maart uitschreef dat dat dan zou gebeuren, maar nee, eerstvolgende datum was april }:| Da's niet zo fijn want nu krijg ik minder geld terug dan ik had verwacht maar ja :P
pi_137596963
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

April! Dus ik kan deze maand nog? :)

Ik had overigens gedacht dat als ik me in de eerste week van maart uitschreef dat dat dan zou gebeuren, maar nee, eerstvolgende datum was april }:| Da's niet zo fijn want nu krijg ik minder geld terug dan ik had verwacht maar ja :P
Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de school je uitschrijft. Word je op de eerste dag van de maand uitgeschreven? Dan sta je die maand niet meer ingeschreven en heb je over die maand geen recht meer op studiefinanciering. (bron)

Als je op 1 april wordt uitgeschreven, mag je dus nog in maart met je studentenreisproduct reizen. Als je op of na 2 april wordt uitgeschreven, dan mag je ook heel april nog reizen met je studentenreisproduct.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:54:06 #64
87680 Mirel
pi_138414449
quote:
"Om een
schuld te voorkomen, moet je zelf je studentenreisproduct op tijd stopzetten bij een ophaalautomaat.
Doe dit uiterlijk op de 5e werkdag na 31 maart 2014"
Kan ik tot dat moment nog gratis reizen?
pi_138425742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:54 schreef Mirel het volgende:

[..]

Kan ik tot dat moment nog gratis reizen?
Ik denk het wel, toch? Zodra je het product eraf hebt gehaald werkt het gratis reizen pas niet meer.
Psychologe in de dop die haar passie deelt op Youtube
  woensdag 2 april 2014 @ 10:37:35 #66
87680 Mirel
pi_138428104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:19 schreef Kimberley_ het volgende:

[..]

Ik denk het wel, toch? Zodra je het product eraf hebt gehaald werkt het gratis reizen pas niet meer.
Maar of die reismomenten achteraf worden meegeteld omdat het na 31 maart is.. dat wil ik weten :P
pi_139545015
Tja, en weer de jaarlijkse discussie morgen. Studenten-OV is dus NIET gratis op 5 mei voor week-ov. En dat terwijl ik morgen toch echt stage heb en dan even fijn 20 euro mag aftikken (ja, inclusief korting). Las net trouwens dat trein 40% is en bus 34%. Was bus niet altijd ook 40%?? :(
pi_139546167
hehe heb 'm nog tot uiterlijk 8 mei
pi_139548165
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Tja, en weer de jaarlijkse discussie morgen. Studenten-OV is dus NIET gratis op 5 mei voor week-ov. En dat terwijl ik morgen toch echt stage heb en dan even fijn 20 euro mag aftikken (ja, inclusief korting). Las net trouwens dat trein 40% is en bus 34%. Was bus niet altijd ook 40%?? :(
Discussie lijkt me onnodig, iedereen krijgt een mailtje wanneer je OV wel en niet geldig is. Als je dat niet eens begrijpt vraag ik me af waarom je een studenten OV hebt :+

Dat een week OV niet geldig is inderdaad vreemd; universiteiten en andere overheidsinstellingen zijn over het algemeen dicht maar waar geld verdiend moet worden daar wordt gewoon gewerkt.
pi_143160033
Het was even zoeken, maar het juiste topic heb ik gevonden hoor.

Mijn OV chipkaart verloopt en heb al een formulier ingevuld om 'm te verlengen. Die heb ik dinsdag op de bus gedaan, maar ik ben tot en met zaterdag niet op het adres waar hij binnenkomt. Het was niet de planning, maar het zij zo.

Mijn vraag is dus of mijn huidige OV chipkaart dan onbruikbaar wordt een dezer dagen. Want ik moet zaterdag weer met de trein, maar dan is mijn nieuwe chipkaart waarschijnlijk al binnen. Dus ik heb dan een keertje geen korting? En ik moet een andere ov chipkaart fixen voor die ene reis :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 1 september 2014 @ 21:00:32 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_144077413
Hoi,

op DUO.nl staat dat m'n studentenreisproduct eind september verloopt. Krijg ik binnenkort bericht om een nieuwe op m'n kaart te zetten?

Ik ga het laatste jaar van m'n studie in en heb nog gewoon recht op vrij reizen.
pi_144101320
Kan mijn studentenreisproduct nog steeds niet ophalen terwijl ik allang bericht heb ontvangen dat de koppeling is geslaagd tussen het product en mijn ov-chipkaart.
Ze hebben ook niet echt sllimme mensen bij de klantenservice. Iemand aan de lijn vertelde me dat ik gewoon moest wachten of het er van de week misschien nog op komt. Iemand aan de balie zei dat ik contact op moest nemen met duo.
pi_148955992
Hoi, even een vraagje:

Kan je met het tijdelijke studentenreisproduct (wanneer je studenten OV defect is) gratis reizen?
pi_148956236
Ja. Wat zou het nut zijn van een tijdelijk studentenreisproduct als dat niet zou kunnen?
pi_148960466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef Tochjo het volgende:
Ja. Wat zou het nut zijn van een tijdelijk studentenreisproduct als dat niet zou kunnen?
Ja dat is waar, maar tegenwoordig weet je het maar nooit :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')