abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130307367
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:25 schreef Quir het volgende:
Ik ben vorig jaar gestopt en start per 1 september opnieuw, en dan start ook mijn studiefinanciering weer. Ik moet deze vrijdag naar een matchingsdag, ik kan dan zeker nog niet met korting reizen, of wel?
Nee.
pi_130328216
Hoooi.
Ik heb ff een vraagje. Ik moet volgende week weer naar school. Ik heb dus een OV kaart nodig met een abonnement voor trein en bus. Kan dat? Of kun je niet voor trein en bus tegelijk een abonnement op je OV zetten?
pi_130332479
Je geeft wat weinig informatie voor een goed advies. Ik ken wel enkele abonnementen die op zowel bus als trein van toepassing zijn, maar in het algemeen krijg je dan een abonnement voor de trein en een apart abonnement voor de bus. Of die abonnementen ook als reisproduct op een OV-chipkaart geplaatst kunnen worden, hangt af van het abonnement; nieuwe abonnementen van NS kunnen dat wel, maar een trajectabonnement bijvoorbeeld niet. Kortom: meer informatie nodig voor een zinnig advies.
pi_130342569
Volgens mij, als ik het goed heb uitgezocht. Heb ik dan idd een apart abonnement nodig voor de bus. Ik reis eerst met een NS trein. Daarna met een Syntus bus.
pi_130342753
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:52 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij, als ik het goed heb uitgezocht. Heb ik dan idd een apart abonnement nodig voor de bus. Ik reis eerst met een NS trein. Daarna met een Syntus bus.
Voor je busreizen bij Syntus kun je gebruikmaken van producten voor op je OV-chipkaart, zoals Altijd Voordeel Scholier, maar Syntus maakt ook nog gebruik van zichtabonnementen. Die worden niet op je OV-chipkaart geladen, maar laat je zien aan de chauffeur. Je zult zelf even moeten uitzoeken wat voor jou het voordeligst is.
pi_130342957
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef DE_krumpel het volgende:
Echt onzin, mijn school begint op 20 augustus maar ik kan pas het weekabonnement op 1 september ophalen, en dat is zondag. |:(
Ik heb mijn abo deze week al opgehaald, gisteren even gecheckt of 'ie het stiekem toch al deed :'), maar nee. Echt balen inderdaad, want de introductie(s) beginnen al veel eerder.
pi_130431493
Het is inderdaad heel slecht geregeld. Want heel veel studenten moeten nu tenminste één of twee weken zelf hun reiskosten betalen en als je een beetje ver woont, valt dat niet mee!
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:08:14 #33
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_130432837
dan heb ik nog best geluk dat mijn waardeloze introductieweek 2 september pas begint :')
Irene is bae <3
pi_130436669
Ik heb nog steeds geen brief gehad waarmee ik recht heb op het studentenreisproduct.
Ik heb volgens duo wel recht op vanaf 1 september, ik heb al wel een ov-chipkaart. M'n vrienden hebben ook nog geen brief ontvangen. Weten jullie hier meer over?
pi_130438744
Het zou helemaal mooi zijn als de overheid moet opdraaien voor de kosten van leuke introductieweken, die helemaal niet verplicht zijn. Het academisch jaar begint op 2 september, en vanaf dan heb je je Ov-kaart nodig. De overheid hoort de reiskosten mbt je studie te financieren, niet de zaken eromheen.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_130439849
En kom kom, de mensen die echt ver van thuis gaan studeren hebben allang een kamer.
pi_130507447
Ik zou volgens DUO pas vanaf 1-10 recht hebben op een reisproduct, maar mijn studie begint al op 1-9. Kan ik via DUO regelen dat ik een maand eerder al er gebruik van kan maken?
pi_130507548
Volgens mij niet Tommie
Sappig !!
pi_130508406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:15 schreef TommieAH het volgende:
Ik zou volgens DUO pas vanaf 1-10 recht hebben op een reisproduct, maar mijn studie begint al op 1-9. Kan ik via DUO regelen dat ik een maand eerder al er gebruik van kan maken?
Nee, je hebt pas recht op studiefinanciering en een studentenreisproduct vanaf 1 oktober omdat je op 1 juli nog geen 18 was. Je ouders krijgen daarom nog kinderbijslag voor de maand september.
pi_130515064
Omdat ik 17 ben en geen 18 moet ik dus zelf de hele maand september betalen?
wat een onzin
pi_130516423
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef Lavalampjes het volgende:
Omdat ik 17 ben en geen 18 moet ik dus zelf de hele maand september betalen?
wat een onzin
Huil maar bij pappie en mammie, die hebben je geldjes. :'(
pi_130744296
Wat is deze?
Ik had een persoonlijke Ov-kaart aangevraagd. Alles geregeld. Moest de bestelling alleen nog ophalen. Kom ik dus bij een automaat aan. Zegt ie dat ik geen bestelling open heb staan?
Wat moet ik doen?
Moeten zij weten
pi_130744424
Ohja, kennelijk moest ik nog stufi aanvragen, terwijl ik dacht dat de tegemoetkoming hetzelfde was :')
Nu heb ik dat vandaag dus aangevraagd.
Moeten zij weten
pi_130750835
Jaha je bent dus écht student nu. Studentenabonnement is in werking getreden. O+
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_130753602
Hallo ik heb net mijn brief verstuurd met de persoonlijke OV brochure wanneer krijg ik mijn persoonlijke OV kaart thuis gestuurd en als ik bij een machine ben hoe kan ik hem opladen of linken tot mijn persoonlijke OV?

Het laatste gedeelte snap ik niet heel erg goed
pi_130754091
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef Rozzje het volgende:
Hallo ik heb net mijn brief verstuurd met de persoonlijke OV brochure wanneer krijg ik mijn persoonlijke OV kaart thuis gestuurd en als ik bij een machine ben hoe kan ik hem opladen of linken tot mijn persoonlijke OV?

gewoon met je persoonlijke OV bij zo'n oplader zitten en dan bestelling ophalen klikken dat is het
Irene is bae <3
pi_130754157
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

gewoon met je persoonlijke OV bij zo'n oplader zitten en dan bestelling ophalen klikken dat is het
Owh thnx man!

Introweek heeft me rond de 70 euro gekost aan reiskosten :s
pi_130754382
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Owh thnx man!

Introweek heeft me rond de 70 euro gekost aan reiskosten :s
zo ja snap je gelukkig begint mijn introweek vandaag en ging mijn OV gister in werking :')
Irene is bae <3
pi_130754605
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

zo ja snap je gelukkig begint mijn introweek vandaag en ging mijn OV gister in werking :')
Nog 1 vraag wanneer weet ik wanneer ik mijn aanvullende beurs krijg? Al meer dan 3 weken geen post gehad over een speciaal formulier die ik eventueel moet invullen voor aanvullende beurs en ook geen post op DigiID
pi_130754644
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef Rozzje het volgende:

Ergens tussen het ontvangen van je persoonlijke OV-chipkaart en het ophalen van de bestelling moet je je reisproduct nog koppelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')