Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:25 schreef Quir het volgende:
Ik ben vorig jaar gestopt en start per 1 september opnieuw, en dan start ook mijn studiefinanciering weer. Ik moet deze vrijdag naar een matchingsdag, ik kan dan zeker nog niet met korting reizen, of wel?
Voor je busreizen bij Syntus kun je gebruikmaken van producten voor op je OV-chipkaart, zoals Altijd Voordeel Scholier, maar Syntus maakt ook nog gebruik van zichtabonnementen. Die worden niet op je OV-chipkaart geladen, maar laat je zien aan de chauffeur. Je zult zelf even moeten uitzoeken wat voor jou het voordeligst is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:52 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij, als ik het goed heb uitgezocht. Heb ik dan idd een apart abonnement nodig voor de bus. Ik reis eerst met een NS trein. Daarna met een Syntus bus.
Ik heb mijn abo deze week al opgehaald, gisteren even gecheckt of 'ie het stiekem toch al deedquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef DE_krumpel het volgende:
Echt onzin, mijn school begint op 20 augustus maar ik kan pas het weekabonnement op 1 september ophalen, en dat is zondag.
Nee, je hebt pas recht op studiefinanciering en een studentenreisproduct vanaf 1 oktober omdat je op 1 juli nog geen 18 was. Je ouders krijgen daarom nog kinderbijslag voor de maand september.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:15 schreef TommieAH het volgende:
Ik zou volgens DUO pas vanaf 1-10 recht hebben op een reisproduct, maar mijn studie begint al op 1-9. Kan ik via DUO regelen dat ik een maand eerder al er gebruik van kan maken?
Huil maar bij pappie en mammie, die hebben je geldjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef Lavalampjes het volgende:
Omdat ik 17 ben en geen 18 moet ik dus zelf de hele maand september betalen?
wat een onzin
gewoon met je persoonlijke OV bij zo'n oplader zitten en dan bestelling ophalen klikken dat is hetquote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef Rozzje het volgende:
Hallo ik heb net mijn brief verstuurd met de persoonlijke OV brochure wanneer krijg ik mijn persoonlijke OV kaart thuis gestuurd en als ik bij een machine ben hoe kan ik hem opladen of linken tot mijn persoonlijke OV?
Het laatste gedeelte snap ik niet heel erg goed
Owh thnx man!quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
gewoon met je persoonlijke OV bij zo'n oplader zitten en dan bestelling ophalen klikken dat is het
zo ja snap je gelukkig begint mijn introweek vandaag en ging mijn OV gister in werkingquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Owh thnx man!
Introweek heeft me rond de 70 euro gekost aan reiskosten :s
Nog 1 vraag wanneer weet ik wanneer ik mijn aanvullende beurs krijg? Al meer dan 3 weken geen post gehad over een speciaal formulier die ik eventueel moet invullen voor aanvullende beurs en ook geen post op DigiIDquote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
zo ja snap je gelukkig begint mijn introweek vandaag en ging mijn OV gister in werking
Ergens tussen het ontvangen van je persoonlijke OV-chipkaart en het ophalen van de bestelling moet je je reisproduct nog koppelen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef Rozzje het volgende:
Hallo ik heb net mijn brief verstuurd met de persoonlijke OV brochure wanneer krijg ik mijn persoonlijke OV kaart thuis gestuurd en als ik bij een machine ben hoe kan ik hem opladen of linken tot mijn persoonlijke OV?
Het laatste gedeelte snap ik niet heel erg goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |