abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130183912
Mojo FTW!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 18 augustus 2013 @ 00:56:07 #27
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130184701
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mojo FTW!
Magic Bullet heeft sowieso geweldige plug-ins. _O_
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_132864194
Ik ga dit topic ook maar eens even volgen. Ik wil zelf graag editor worden met mijn journalistieke opleiding en ben daarom ook naargeestig op zoek naar opdrachten. Mijn kennis haal ik van tutorials maar het werken met AE, Cinema 4D en dergelijke is toch wel het mooiste wat er is. Beeld maken met iets wat niet beweegt :)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_133294071
pi_133356421
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ga dit topic ook maar eens even volgen. Ik wil zelf graag editor worden met mijn journalistieke opleiding en ben daarom ook naargeestig op zoek naar opdrachten. Mijn kennis haal ik van tutorials maar het werken met AE, Cinema 4D en dergelijke is toch wel het mooiste wat er is. Beeld maken met iets wat niet beweegt :)
Als je editor wilt worden is het slimmer om handigheid en snelheid te krijgen in het monteren zelf. Speciale effecten via AE en Cinema 4D zijn vooral leuke bonusskills.
pi_133473030
Gebruiken jullie Davinci Resolve? Mn footage is niet te zien op de timeline bij color, terwijl ik het gewoon correct doe bij de rest.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_133475101
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 02:03 schreef Susteren het volgende:
Gebruiken jullie Davinci Resolve? Mn footage is niet te zien op de timeline bij color, terwijl ik het gewoon correct doe bij de rest.
Geprobeerd, maar nog niet te veel in verdiept. Heb een avondje lopen klikken en slepen, maar echt wijzer werd ik er niet van :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')