SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 00:56:22 ]
Verdoriequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ligt een beetje uit de richting. Meer richting onder Eindhoven faxman
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar nietquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Oeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Vanavond zei ze onder het eten opeens dat ze een baby wil
Moet je aan de gang "papa"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
meid toch....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.quote:
Alsof ik daar ook maar een seconde interesse in zou hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
.
Ik drink geen pils. En ik zit er maar tot vrijdag dus ik wil wel ff genieten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar niet.
Ja eng vies beestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fret is uit de OP.
Gelukkig nog wel Kylie en de smileys.
Ai Roy, eng dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
omg gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |