DIT !!!!! ---->quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef CandyApplez het volgende:
tegenwoordig zie je overal mensen op hun mobiel zitten. Waar is de communicatie gebleven!?
Ik stuur je wel ff een WA.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef CandyApplez het volgende:
tegenwoordig zie je overal mensen op hun mobiel zitten. Waar is de communicatie gebleven!?
quote:
Maar vooral dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef CandyApplez het volgende:
tja en in de toekomst gaan de japanners toch robots maken die alles voor ons doen....daar blijven ze mee doorgaan ook tot in de verre toekomst....wat een gevecht kan dat nog gaan worden in de toekomst....man vs machinequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Maar vooral dit.
[ afbeelding ]
Ik heb sinds een week ook een smartphone en wat is dat handig zeg, even iets bekijken op internet, even whatsappen, even noem maar op.
Maar je bent wel zo'n typisch 'vriendinnen en terrasjes' studente jaquote:
Wow, heftig!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Digitale dementie (Brandpunt, 23 juni 2013) naar aanleiding van het gelijknamige boek van Manfred Spitzer.
Die dingen legden we op den duur aan de kant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:37 schreef o.us2.0 het volgende:
We waren vroeger geen haar beter met onze Game Boy's.
Zo dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Digitale dementie (Brandpunt, 23 juni 2013) naar aanleiding van het gelijknamige boek van Manfred Spitzer.
De bekendste Duitse hersenonderzoeker voorspelt dat onze kinderen - verslaafd aan internet en sociale media – zullen worden geconfronteerd met vroegtijdige dementie. Het is een onheilspellende boodschap: continue gebruik van digitale media brengt zichtbaar schade toe aan de hersenen. Sterker nog: het zorgt ervoor dat het geheugen ongetraind blijft en daardoor letterlijk verschrompelt. Professor Manfred Spitzer schreef het boek ‘Digitale Dementie’ dat insloeg als een bom in Duitsland en wekenlang bovenaan de bestsellerlijst stond. Fons de Poel spreekt met Spitzer: Is hij een ouderwetse moralist die de tijdgeest niet begrijpt? Of, ziet hij wat wij niet willen zien?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben blij dat ik aan die gekkigheid meedoe.
Sterker nog, je moét voortdurend bezig zijn, want oh, stel je voor dat je een Facebook-bericht of een Twitter mist!1!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen legden we op den duur aan de kant.
Met een smartphone is men bijna voortdurend bezig.
Pak een willekeurige trein, willekeurig moment.... Van de 30 mensen in een coupe zitten er 28 met een telefoon te mieren.
En zijn die berichtjes die heen en weer vliegen nu werkelijk super-interessant?
Of tijdens het eten in een restaurant wordt dat ding om de 3 minuten uit de broekzak gehaald en wordt erop gekeken.
Of men legt het gewoon op tafel naast het eetbord. En elke keer als het scherm oplicht (oh, een nieuw berichtje!) direct oppakken en erop kijken....
?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
Mij zal je niet veel op m`n smartphone bezig zien, het is handig dat er Whatsapp is ja, en af en toe een foto/filmpje maken is ook leuk.
Maar voor Social Media (twitter/facebook) heb ik liever m`n computer.
Bij het uitgaan zit ik ook niet op de telefoon (tenzij ik met iemand afspreek op Whatsapp om ergens heen te komen.
Toegegeven, muziek luisteren doe ik er wel mee, en runkeeper gebruik ik er op
Moonwalk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Ren je dan wel echt? Of marcheer je?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is nu je klacht, dat je hun ping niet kreeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |