SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn beste deals deze FUT:Ik heb geen screenshots meer maar ik had UP Wellington voor 500c en verkocht voor 54k en UP Falcao voor 30k (volgens mij) en ik weet niet meer voor hoeveel die verkocht. Dat zou ik dan op moeten zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De AB van Zhano had een Agbonlahor opgepikt voor 500c.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn beste deals zijn twee keer quintero voor 500c in de tweede week toen fifa uitkwam!
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen vonden het raar dat ik Lukaku niet goed vond maar dat kwam ook door zijn lage agility. Misschien heb ik hem niet echt een goede kans gegeven omdat hij Agbonlahor naast zich had en die.. was slecht.
[..]
Ik heb geen screenshots meer maar ik had UP Wellington voor 500c en verkocht voor 54k en UP Falcao voor 30k (volgens mij) en ik weet niet meer voor hoeveel die verkocht. Dat zou ik dan op moeten zoeken
Ik had ook nog een wallyson voor 45k toen hij nog 150k waard was, maar dat waren mijn deals eigenlijk welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De AB van Zhano had een Agbonlahor opgepikt voor 500c.
Ik denk dat dat de beste deal van dit topic is.
Mijn goede deals niet. Ik had toen wel getweet over die Wellington. O ja, die Rukavina die ik voor 150 had kan natuurlijk ook heel veel waard zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?![]()
![]()
TOTS sakho voor 26Kquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Meerdere.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTS sakho voor 26K![]()
en die duitser had toen toch voor een paar K IF kompany ?
Ik had Dani Alves in de eerste weken voor 17k terwijl hij toen nog 240k waard was ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?![]()
![]()
Nice dan kan ik dus een pack only account en een gewoon account tegelijk hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
http://majornelson.com/20(...)ital-games-and-gold/
eindelijk gold op alle accounts die je maakt en nog wat dingetjes
Dat was ik. 17kquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij had toch ook alves voor 20k ofzo?
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defourquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat was ik. 17k![]()
59th minute alles![]()
Eerste weken echt zitten no-lifen![]()
Lerraquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defour
Net als in echt: Diego Reyes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defour
ja eindelijk iets positiefsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice dan kan ik dus een pack only account en een gewoon account tegelijk hebben
Ja die komt pas na (half) jaarquote:
Ja die kan idd ook nog. Ga nu film kijken maar zal straks eens even al mijn verslagen 'naast elkaar leggen'.quote:
Dat rijtje wat je zelf postte is best prima toch? Nainggolan is ook een mooie..Baas was dat in mijn game met Dortmund.quote:
pakjes openen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was Junior Cesar ook nog vergeten, die had ik toen de 7.5k silver Jumbos er voor het eerst waren. Toch wil ik wel weer een keer een IF, het liefst SIF Grabban.
Inderdaad, op mijn 3e account zit mijn TP vol en op de andere 2.. nou ja, dat weet iedereen nu wel. SIF Grabban is nog te duurquote:
gewoon kopen en discarden als geen IF... #yoloquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, op mijn 3e account zit mijn TP vol en op de andere 2.. nou ja, dat weet iedereen nu wel. SIF Grabban is nog te duur
Simao.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
gaat over ze manager game denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Simao.
Spotgoedkoop en speelt echt super goed
Deze man weetquote:
Is het wel leuk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Kkgek hier. Las Vegas blijft rare stad.
In FM jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat over ze manager game denk ik
Of iemand was aan het SMLENO'en. Ik had hem laatst nog voor 600c en dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
lol. Autobuyer op Zouma.
Ik zette hem voor 500 onder de laagste(want hij had geen contract) en hij was binnen een seconde weg...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of iemand was aan het SMLENO'en. Ik had hem laatst nog voor 600c en dat was echt fantastisch.
Nouja, mooi in elk geval, want ik kon er weer een Chikhaoui van kopen die anders afliep voor een veel te lage prijs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar misschien is het ook wel een autobuyer. Ik merkte het bij 3-5-2 Peybernes en Boyata.
Was dat de laagste in die formatie of was het sowieso de laagste BIN op de markt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij had hem voor 4,7k terwijl zijn laagst BIN daarna 5,2k was.
Doe de groeten aan m'n neef als je hem ziet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Kkgek hier. Las Vegas blijft rare stad.
Die is de donaties daar aan het vergokken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n neef als je hem ziet.
alleen die formatie. In andere formations is hij veel goedkoper.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat de laagste in die formatie of was het sowieso de laagste BIN op de markt?
Port zeelande was wel leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen naar Zeeland
Iemand die daar nog wat leuks te doen weet?
PS3 marktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alleen die formatie. In andere formations is hij veel goedkoper.
Silvers zijn altijd/vaak wat goedkoper op de PS3.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PS3 marktHij is op dit moment meer dan 6k waard op de Xbox.
Ja, echt genieten die serie..heb ze allemaal al een paar keer gezien. Echt geniaalquote:
Vorig jaar was hij 800.011 keer beter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef rolls-reus het volgende:
Een paar potjes gespeeld met el kabir vanavond, en wat een baas is dat zegniet normaal
maar even downloaden voor op vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt genieten die serie..heb ze allemaal al een paar keer gezien. Echt geniaal
maar dat was toen en dit is nu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij 800.011 keer beter.
10-jarig jubileum bij United.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:10 schreef Revontulet het volgende:
Maar Ferdinand stopt toch niet? Waarom dan een testimonial?
Nutteloos ja..wacht dan een jaartje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:10 schreef Revontulet het volgende:
Maar Ferdinand stopt toch niet? Waarom dan een testimonial?
ja. En er stond een volledig B-team, ook niet echt een wedstrijd dat er bijvoorbeeld grote steren spelen ter ere van hem.quote:
Ik denk ook niet dat hij na volgend jaar al gaat stoppen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nutteloos ja..wacht dan een jaartje.
Komt er nog bij: *only available in US & UK.quote:
Gewoon samen met emnesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat was toen en dit is nu.
Moestafastiekem vind ik hem beter dan Emnes...
1 volgens mij. en 1 gelijk...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:27 schreef DePresident. het volgende:
Heeft United deze voorbereiding uberhaupt al iets gewonnen.
ja of nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Komt er nog bij: *only available in US & UK.
wordt lastig in 433quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gewoon samen met emnesdan maar geen casta, daar kan ik toch niet mee omgaan
Al zijn praat-video's zijn weg. Ook de mijnkreft shit.quote:
herroquote:
Al 7 jaar niet gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die is de donaties daar aan het vergokken?
Als je je ervoor schaamt, moet je er in eerste instantie niet aan beginnen... En je moet met kritiek om kunnen gaan. Al is die kritiek soms niet goed geformuleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alleen de videos waar je zijn stem niet hoort, zijn er nog? Schaamt hij zich ofzo?
Je moeder is soms niet goed geformuleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je je ervoor schaamt, moet je er in eerste instantie niet aan beginnen... En je moet met kritiek om kunnen gaan. Al is die kritiek soms niet goed geformuleerd.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moeder is soms niet goed geformuleerd.
Ik heb hem opbouwende kritiek gegeven ervoor, maarja..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je je ervoor schaamt, moet je er in eerste instantie niet aan beginnen... En je moet met kritiek om kunnen gaan. Al is die kritiek soms niet goed geformuleerd.
Nu switch ik maar terug naar Joey de Koalaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme ik had zijn filmpjes moeten opslaan![]()
![]()
nu kan ik nooit meer naar zijn prachtige accent luisteren
Ik snap dat het soms heel vervelend is als de eerste 5 comments zeggen: "Mijnkreft", "mooie spreekbeurt" of iets. Maar daar kan hij toch ook wel uit opmaken dat het praten nog niet zo goed gaat en dat hij wat natuurlijker moet doen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb hem opbouwende kritiek gegeven ervoor, maarja..
Geef Rick en Dreetje ook een shout-out in die video.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de TP het weer doet ga ik weer een pack opening video maken. Maar ja, dat kan wel even duren.
voor opbouwende kritiek vraag je het maar aan je moeder. op het internet word je gewoon afgemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap dat het soms heel vervelend is als de eerste 5 comments zeggen: "Mijnkreft", "mooie spreekbeurt" of iets. Maar daar kan hij toch ook wel uit opmaken dat het praten nog niet zo goed gaat en dat hij wat natuurlijker moet doen...
Dat ook. Het internet is net het echte leven, gewoon hard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor opbouwende kritiek vraag je het maar aan je moeder. op het internet word je gewoon afgemaakt
Hij was ook nog best goed in FIFA(het skillen dan), maar al die dingen er om heen maakten het niet succesvol gewoon...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef DePresident. het volgende:
Dit is nog best aardig.
[ afbeelding ]
in het echt zou bijna niemand zulk keihard commentaar geven denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ook. Het internet is net het echte leven, gewoon hard.
Het was helemaal niet zo keihard. Zijn Engels was gewoon belabberd en dat zou iedereen in het echt gezegd hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het echt zou bijna niemand zulk keihard commentaar geven denk ik
Inderdaad, ik vind het altijd vrij kut om iemand te moeten zeggen dat iets gewoon niet goed is in het echt. Op internet kun je lekker los gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het echt zou bijna niemand zulk keihard commentaar geven denk ik
daarin praat hij allemaal niet. Die video's zijn weg.quote:
en als je niet tegen keihard commentaar kan op internet moet je sowieso niet beginnen aan YTquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het altijd vrij kut om iemand te moeten zeggen dat iets gewoon niet goed is in het echt. Op internet kun je lekker los gaan.
En dat had hij zich ook wel even kunnen bedenken, want hij trok het zich altijd zo mooi aan.![]()
![]()
er is een verschil tussen ervoor open staan en ook daadwerkelijk je engels verbeteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:38 schreef DePresident. het volgende:
Het was wel een beetje lullig dat we hem constant afkraakten terwijl hij er voor open stond om wat aan z'n Engels te doen. Ik meen me te herinneren dat hij bijlessen nam, of een bepaalde cursus wilde volgen? De leipo.
Cursussen leer je het niet van, alleen de basis, praktijk daarentegen wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:38 schreef DePresident. het volgende:
Het was wel een beetje lullig dat we hem constant afkraakten terwijl hij er voor open stond om wat aan z'n Engels te doen. Ik meen me te herinneren dat hij bijlessen nam, of een bepaalde cursus wilde volgen? De leipo.
Ja, want in een maand kan je Engels al flink verbeterd zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is een verschil tussen ervoor open staan en ook daadwerkelijk je engels verbeteren.
Hee Kevin je troll maar weer aangegooid?quote:
haha ja sorryquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee Kevin je troll maar weer aangegooid?
Wij hebben hem verteld dat, al zou hij bijles of iets dergelijks nemen, het waarschijnlijk niks meer zou worden qua uitspraak en grammaticale constructies, omdat hij er a) te laat mee is en b) zijn Nederlands al bijna niet om aan te horen was...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:38 schreef DePresident. het volgende:
sorry..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
Niemand heeft die video's opgeslagen?What has this world become?
Rijst zal wel een video hebben opgeslagen want die had ook dat sukakok filmpje gemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
Niemand heeft die video's opgeslagen?What has this world become?
quote:
Ik durf niet meer te reageren op je. straks post ik hier nooit meer en zijn morgen al m'n youtube vids verwijderdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu moet ik echt een nieuw pispaaltje zoeken. Nog liefhebbers?
misschien heeft toefjes nog een oud kattenkrab-paaltje, dan kun je die misschien lenen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht dat ik dat al wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja en jou kan ik in RL nog tegenkomen en je leven zuur makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te reageren op je. straks post ik hier nooit meer en zijn morgen al m'n youtube vids verwijderd
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Short amount of time? Ik post hier al anderhalf jaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
Timmy_turner heeft wel over a short amount of time de meeste invloed hier vanwege zijn post-aantal.
nee, ik bedoelde dat je over een tijdje de meeste posts hebt. Volgens mij ligt vdm nog steeds iets voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Short amount of time? Ik post hier al anderhalf jaarVeel te lang, waar gaat mijn leven heen
Tjah, ik blame het Nederlandse Universiteits systeemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat je over een tijdje de meeste posts hebt. Volgens mij ligt vdm nog steeds iets voor.![]()
die ligt eerder op dan voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat je over een tijdje de meeste posts hebt. Volgens mij ligt vdm nog steeds iets voor.![]()
so truequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah, ik blame het Nederlandse Universiteits systeem
Praten alsof hij is overledenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij was ook nog best goed in FIFA(het skillen dan), maar al die dingen er om heen maakten het niet succesvol gewoon...
liever niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die ligt eerder op dan voor
[..]
so true
gozer ik post hier al sinds fifa 11quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Short amount of time? Ik post hier al anderhalf jaarVeel te lang, waar gaat mijn leven heen
Ik volgens mij ook zoietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozer ik post hier al sinds fifa 11_!
Nou dan zou ik me maar zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat waren de bazen van toenquote:Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
De befaamde Djeetje is ook overleden. Nu is hij geen schim meer van zichzelf...quote:
Same herequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit had Lingren. kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De befaamde Djeetje is ook overleden. Nu is hij geen schim meer van zichzelf...
Ik zie dat bleke gezichtje met het rossige haar al voor me. De eindeloze sproeten op zijn wangen, neus en voorhoofd. Het is de laatste keer dat hij iets in de microfoon van zijn, door zijn vader betaalde(met BTW-aftrek), nieuwe computer zegt; "Vaarwel, internetvrienden."
welnee ik heb ook nog een leven gelukkigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me maar zorgen gaan maken
huh maar je account is nog geen jaar oud?quote:
Vorig jaar postte jij nog nooit off-topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Werd er toen FUT11 uit was veel serieuzer gepost? Toen postte ik hier nog niet namelijk.
Is dat een compliment of een sneer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit had Lingren. kunnen schrijfen.
Ik weet dat je een groot fan van hem bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een sneer?
toen werd er echt nauwelijks gepostquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Werd er toen FUT11 uit was veel serieuzer gepost? Toen postte ik hier nog niet namelijk.
Ik bewonder zijn schrijfstijl sinds ik dat verhaaltje over GJE heb gelezen enorm inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een groot fan van hem bent.![]()
'schrijfen' trouwens![]()
Misschien is het wel leuk om eens wat van mijn oude posts te lezen maar daar heb ik nu geen tijd voor. Ik ging volgens mij aan het eind wel off topic hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar postte jij nog nooit off-topic(niet dat ik het erg vind dat je dat nu wel doet hoor
JS
?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bewonder zijn schrijfstijl sinds ik dat verhaaltje over GJE heb gelezen enorm inderdaad.![]()
Ik zag hem al, maar ik dacht dat je het expres deed.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om eens wat van mijn oude posts te lezen maar daar heb ik nu geen tijd voor. Ik ging volgens mij aan het eind wel off topic hoor.
Ik heb hem niet meer, maar Lindgren. heeft hem vast wel opgeslagen.quote:
Dat verhaal over de kassa en de Oemtietie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bewonder zijn schrijfstijl sinds ik dat verhaaltje over GJE heb gelezen enorm inderdaad.![]()
Ik zag hem al, maar ik dacht dat je het expres deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kijk die film op RTL, misschien dat ik daarom die fout maakte.
Of deze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was ook heerlijk ja. SMLENO'en in de supermarkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat verhaal over de kassa en de Oemtietie.![]()
En ik kijk die film op RTL, misschien dat ik daarom die fout maakte.
Marty McFly jongequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welnee ik heb ook nog een leven gelukkig
[..]
huh maar je account is nog geen jaar oud?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent mijn mattie, dat zou ik nooit durvenquote:
En straks raken we zijn paints kwijt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent mijn mattie, dat zou ik nooit durven
Ik vond dat verhaal wel grappig maar die gif van Oemtietie forfortoe voor 200 was nog grappiger toen ik die voor het eerst zagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die was ook heerlijk ja. SMLENO'en in de supermarkt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent mijn mattie, dat zou ik nooit durven
Ik verwijder ze allemaal hoor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En straks raken we zijn paints kwijt.![]()
Waarom sta jij nou nog niet in de OP? Dit is gewoon karaktermoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik verwijder ze allemaal hoor!
Shift + delete ..
Ja hierquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wordt nog aan gewerkt, maar hij was even een beetje inactief toen het werd bedacht. Dus die was toen even vergeten. Volgens Lindgren. moesten suggesties in de DM.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom sta jij nou nog niet in de OP? Dit is gewoon karaktermoord
Jij hebt geen UI, dan herken ik je nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja hieralleen ik post bijna alleen over fut dus dan moet je m'n teams maar gaan afkraken
Denk dat Lindgren over Trapz ook wel genoeg weet. Lindgren. zei overigens dat hij hem al gemaakt had, maar de opmaak nog nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wordt nog aan gewerkt, maar hij was even een beetje inactief toen het werd bedacht. Dus die was toen even vergeten. Volgens Lindgren. moesten suggesties in de DM.
Dat wordt dus genieten bij de release.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk dat Lindgren over Trapz ook wel genoeg weet. Lindgren. zei overigens dat hij hem al gemaakt had, maar de opmaak nog niet
Hij staat een paar topics terug volgens mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk dat Lindgren over Trapz ook wel genoeg weet. Lindgren. zei overigens dat hij hem al gemaakt had, maar de opmaak nog niet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt geen UI, dan herken ik je niet
Druk op dat gezichtje en ga naar je icon managerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik weet niet hoe ik dat via m'n ipad kan doen
kan niet volgens mij. TrapZ kan denk ik het hoofd van Reus wel op een auto painten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik weet niet hoe ik dat via m'n ipad kan doen
Er was er wel al een hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom sta jij nou nog niet in de OP? Dit is gewoon karaktermoord
Ik had een rolls-roys teken met het hoofd van marco reus gemaakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan niet volgens mij. TrapZ kan denk ik het hoofd van Reus wel op een auto painten.![]()
En hij deed er niks mee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had een rolls-roys teken met het hoofd van marco reus gemaakt.
het komt wel goed, schatje.quote:
Die paintquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er was er wel al een hoor
[ afbeelding ]
Kan je die nog een keer posten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had een rolls-roys teken met het hoofd van marco reus gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Even proberen! Bedanktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Druk op dat gezichtje en ga naar je icon manager
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef DePresident. het volgende:
Lekker vroeg slapen op vrijdag.'Werken' in een supermarkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie was dat ookalweer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die paint
Alleen wel wat kort, kan wel wat bijTrapz was toch ook degene die die facebook van Siemen hier gepost had ofniet
?
Ben hem aan het zoekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je die nog een keer posten?![]()
Vandaag hadden we een uur pauze waar we maar recht hebben op de helft. Gratis geld.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Degene die geen genoeg kan krijgen van 5 atb teams en een lekkere moeder heeft.
Dat was er een van Xboxworld die ik in het echt (een beetje) bleek te kennenquote:
Die jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Degene die geen genoeg kan krijgen van 5 atb teams en een lekkere moeder heeft.
#feelingsostrong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen weer PSV#zinin #letsdoittogether
Kunnen jullie tijdens pauze's ook gratis eten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een uur pauze waar we maar recht hebben op de helft. Gratis geld.
#Couldpunchthroughawindowquote:
#pietersdachtdataswellquote:
In de zin van eten uit de supermarkt mee de kantine in smokkelen en daar op eten? Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kunnen jullie tijdens pauze's ook gratis eten?
Bedankt dat je hem uitlegt johquote:
Wel als je 's avonds een aantal uur moet werken toch? Wij wel iigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
In de zin van eten uit de supermarkt mee de kantine in smokkelen en daar op eten? Nee.
Wel gratis koffie.
sorry...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem uitlegt joh
Ja, tuurlijk, hier ook. Als je vanaf 16:00 uur werkt mag je voor 5 euro avondeten pakken. Maar er wordt meestaal gewoon patat gehaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel als je 's avonds een aantal uur moet werken toch? Wij wel iig
Zo te zien heeft je gewenste kandidaat zich aangemeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem uitlegt joh
Bij ons 7. Maar vroeger mocht je pizza's friet en snacks bakken in de oven in de winkel, maar dat mag niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hier ook. Als je vanaf 16:00 uur werkt mag je voor 5 euro avondeten pakken. Maar er wordt meestaal gewoon patat gehaald.
Vdm vindt dat ook altijd prettig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hier ook. Als je vanaf 16:00 uur werkt mag je voor 5 euro avondeten pakken. Maar er wordt meestaal gewoon patat gehaald.
Ik had hem ook al in gedachten dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft je gewenste kandidaat zich aangemeld.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem ook al in gedachten dus dat komt goed uit
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem ook al in gedachten dus dat komt goed uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kut, nouja, ik ga ook maar stoppen met posten dan etc etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik zie hem niet...quote:
Dat ga ik nu ook kijken. Ze noemen dat: Geordie Shorequote:
Ja die sowieso. Wss ook naar Milan-PSV, we zijn vliegtickets aan het uitzoekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook echt zin in PSV
Ga sowieso ook naar PSV-AC Milan toe
Jij ook TT?
Even de laatste minuten van de film afkijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
Ajacied, potje FUT? Ik heb weer een nieuw team.![]()
The Valleysquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook kijken. Ze noemen dat: Geordie Shore
is goed. Post maar als ik je moet inviten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Even de laatste minuten van de film afkijken.
O das wel echt gaafquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die sowieso. Wss ook naar Milan-PSV, we zijn vliegtickets aan het uitzoeken
Ja Zulte uit was zo vet dat we de smaak te pakken hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das wel echt gaaf
Ga je wel wat dagen neem ik aan? Milan is best een mooie stad
Toen ik terugkwam uit Italië reed ik er alleen langs. 1 dag later was er een gigantische windhoos.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das wel echt gaaf
Ga je wel wat dagen neem ik aan? Milan is best een mooie stad
Ja ik ben niet zo van de uitwedstrijden, omdat ik in Nederland altijd het idee heb als halve crimineel behandeld te worden dan... dat beeld heb ik dan wel naar 1 keer Ajax uit dus misschien niet helemaal correct maar tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Zulte uit was zo vet dat we de smaak te pakken hebben
Ik wilde eigenlijk of de hele dinsdag en woensdag er zijn, of de hele woensdag en donderdag. 3 dagen is een beetje veel en ik wil wel uitgerust terug zijn voor de zaterdag erna namelijk, dat wordt de grote dag
Ja Ajax geeft echt een verkeerd beeld, verder zijn uitwedstrijden hartstikke tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van de uitwedstrijden, omdat ik in Nederland altijd het idee heb als halve crimineel behandeld te worden dan... dat beeld heb ik dan wel naar 1 keer Ajax uit dus misschien niet helemaal correct maar toch
Zon Europese stad lijkt me dan wel weer gaaf
Ja echt leuk naar een europese uit-wedtrijd vooral als het Nancy isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van de uitwedstrijden, omdat ik in Nederland altijd het idee heb als halve crimineel behandeld te worden dan... dat beeld heb ik dan wel naar 1 keer Ajax uit dus misschien niet helemaal correct maar toch
Zon Europese stad lijkt me dan wel weer gaaf
Wat voor prijskaartje hangt er aan zon heel reisje? 300 euro ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Ajax geeft echt een verkeerd beeld, verder zijn uitwedstrijden hartstikke tof
En ja in Brussel met al die supporters was echt machtig mooi
Milan? Ik weet nog niet wat de kaartjes zelf gaan kosten, maar mijn broertje heeft al vlucht en hotel oor bij elkaar 120 euro dus denk 200/250?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat voor prijskaartje hangt er aan zon heel reisje? 300 euro ofzo?
Ah das wel nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Milan? Ik weet nog niet wat de kaartjes zelf gaan kosten, maar mijn broertje heeft al vlucht en hotel oor bij elkaar 120 euro dus denk 200/250?
Dat kaartje kost nooit meer dan 30 euro, dus dat had ik er al bijgeteldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah das wel nice
Mja moet daar ook nog eten enzo he
2 dagen op water en brood is te overleven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah das wel nice
Mja moet daar ook nog eten enzo he
O nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kaartje kost nooit meer dan 30 euro, dus dat had ik er al bijgeteld
In principe maakt het niets uit, er worden pas punten gehaald in de hoofdtoernooien en vraag me af of Heerenveen de 4de voorronde had overleefd. Vrij veel lastige ploegjes bijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
Uit naar Hertha toenhttp://www.sc-heerenveen.(...)-sc-heerenveen-tv/10
Afgelopen seizoen vond ik het wel ok dat Hveen geen Europees haalde omdat we daar niks te zoeken zouden hebben. Nou, ik weet zeker dat wij Differdange en Petrolul hadden verslagen
Gastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe maakt het niets uit, er worden pas punten gehaald in de hoofdtoernooien en vraag me af of Heerenveen de 4de voorronde had overleefd. Vrij veel lastige ploegjes bij
Hopen dat AZ het haalt en een beetje leuke ploegen loot, want ik zou ook wel eens naar een Europese uitwedstrijd willen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe maakt het niets uit, er worden pas punten gehaald in de hoofdtoernooien en vraag me af of Heerenveen de 4de voorronde had overleefd. Vrij veel lastige ploegjes bij
Ja als je die verslaat krijg je nog andere ploegen in de 4de voorronde, die moet je dan ook nog verslaan voor we er als Nederland iets aan hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
GastAmateurs uit Luxemburg en die andere prutsers...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja als je die verslaat krijg je nog andere ploegen in de 4de voorronde, die moet je dan ook nog verslaan voor we er als Nederland iets aan hebben
Off:
[ afbeelding ]
Lullig voor Dries
wtf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja als je die verslaat krijg je nog andere ploegen in de 4de voorronde, die moet je dan ook nog verslaan voor we er als Nederland iets aan hebben
Off:
[ afbeelding ]
Lullig voor Dries
Boeie, dan had ik iig een tripje gehadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Off:
[ afbeelding ]
Lullig voor Dries
hoe lang duurt het nog, anders kan ik even wat eten?quote:
Doe maar even ja. Ik ben bezig met mijn teams.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang duurt het nog, anders kan ik even wat eten?
Komt voor de 'Bakker" haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Doe maar even ja. Ik ben bezig met mijn teams.
Heul wel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Zhano en Bakkert, jullie hebben geen seizoenskaart toch?
Niks gezegd danquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niks gezegd danIk dacht dat ik hier de enige was met een seizoenskaart
Maar veel meer dan jij en ik zijn er niet iig
Heb jij een seizoenskaart bij Feyenoordquote:
Nee want wij liggen kroellend bij Cafe de Haan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij een seizoenskaart bij Feyenoord
Ik kom iig naar Feyenoord-PSV dit seizoen
Doen we even een Fut meet die wss uitloopt in een knokpartij (niet dankzij ons natuurlijk)
Ben jij dit:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want wij liggen kroellend bij Cafe de Haan.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
Ik kan nu Ajacied. Kan ik je inviten?
Die rechter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij dit:
[ afbeelding ]
Die opa erachter
Nieuwe UI voor Toefjesquote:
Niemand gebruikt mijn foto als een UIquote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand gebruikt mijn foto als een UI
Ik hoop Oekraine en uiteraard Turkije, maar in Oekraine zitten volgens mij echt veel 5* Brasilvers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Zhano het volgende:
Welke nieuwe clubs/leagues kwamen er nou in FUT14? Ik hoop op Estudiantes
Lievvquote:
Roemenië, want Petrolulquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoop Oekraine en uiteraard Turkije, maar in Oekraine zitten volgens mij echt veel 5* Brasilvers.
Is Veron nog steeds actief? Heb twee jaar terug echt veel geld verdiend door Estudiantesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Estudiantes, want Juan Sebastian Veron en Franco Jara
jarajarajarajarajarajaraquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Estudiantes, want Juan Sebastian Veron en Franco Jara
Hij was met pensioen, maar hij gaat dit seizoen weer spelen ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is Veron nog steeds actief? Heb twee jaar terug echt veel geld verdiend door Estudiantes
Ik snap echt niet hoe je al 8 jaar geen een wedstrijd van je club kan hebben bezochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef DutchSL het volgende:
Laatste wedstrijd die ik heb bezocht (bij de profs dan) was PSV - Lyon toen PSV de halve finale haalde.
Ik ben een anti-successupporter.. juist toen het succes kwam stopte ik er mee
Wat is er dan die zaterdag daarna eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Zulte uit was zo vet dat we de smaak te pakken hebben
Ik wilde eigenlijk of de hele dinsdag en woensdag er zijn, of de hele woensdag en donderdag. 3 dagen is een beetje veel en ik wil wel uitgerust terug zijn voor de zaterdag erna namelijk, dat wordt de grote dag
31 augustus jonge, de dag der dagenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er dan die zaterdag daarna eigenlijk?
Omdat ik in elkaar ben geslagen na die wedstrijd vanwege mijn afkomst (en daardoor ook nog de laatste trein miste en de hele nacht op het station zat) en sindsdien totaal ben afgeknapt op voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je al 8 jaar geen een wedstrijd van je club kan hebben bezocht
Ja dan is er Brabantse dag, ga je daarheen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
31 augustus jonge, de dag der dagen
Oke dit vind ik wel een duidelijk uitleg. Hoezo dat dan weer? En na een wedstrijd die PSV gewonnen heeft door PSV'ers? Zijn toch niet echt vechtersbazen normaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik in elkaar ben geslagen na die wedstrijd vanwege mijn afkomst en sindsdien totaal ben afgeknapt op voetbalsupporters.
Brabantse dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan is er Brabantse dag, ga je daarheen?
Oquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brabantse dag
Duuuuuuuuuuddddddeeeeeeee, 100ste verjaardag PSV
Dit is wel wat anders dan een supportersfeestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Daar was ik echt niet opgekomen hoor![]()
Niet dat ik daar ook naartoe zou gaan
Sla dat soort feestjes altijd overSupportfeest vind ik ook altijd zoiets raars
O danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is wel wat anders dan een supportersfeestEr is ook gewoon een wedstrijd die dag, PSV-Cambuur
Omdat het verlenging + penalties was moest ik rennen naar het station om de laatste trein te halen, daarbij botste ik per ongeluk tegen iemand op. Schelden, ruzie, klappen met 3 tegen 1.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dit vind ik wel een duidelijk uitleg. Hoezo dat dan weer? En na een wedstrijd die PSV gewonnen heeft door PSV'ers? Zijn toch niet echt vechtersbazen normaal
Wordt een heel groot feest vantevoren, planning weet ik niet. Vervolgens gaat dat feest zich natuurlijk begeven naar Stratumseind. Laatste weekend ook van de vakantie, zal een mooie avond wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O dan
Wat is er nog meer te doen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat het verlenging + penalties was moest ik rennen naar het station om de laatste trein te halen, daarbij botste ik per ongeluk tegen iemand op. Schelden, ruzie, klappen met 3 tegen 1.
Daarna nog een beuk van een ME schild gekregen ook
En die trein gemist dus.
Ja ik denk dat ik dan savonds wel naar Stratum gaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt een heel groot feest vantevoren, planning weet ik niet. Vervolgens gaat dat feest zich natuurlijk begeven naar Stratumseind. Laatste weekend ook van de vakantie, zal een mooie avond worden
Dat vind ik zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dan savonds wel naar Stratum ga
Overdag ben ik bij de Brabantse dag![]()
![]()
Ach ja, ieder zijn ding toch ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vind ik zo verschrikkelijk
Wat was jouw team dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Moffen/Stokbroden cup meteen binnen bij de eerste poging...zie nu pas dat de reward 7k is
4x tegen een 352 team met Reus en Podi/Esswein
Wel 7-0 winst in de finale![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |