SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn beste deals deze FUT:Ik heb geen screenshots meer maar ik had UP Wellington voor 500c en verkocht voor 54k en UP Falcao voor 30k (volgens mij) en ik weet niet meer voor hoeveel die verkocht. Dat zou ik dan op moeten zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De AB van Zhano had een Agbonlahor opgepikt voor 500c.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn beste deals zijn twee keer quintero voor 500c in de tweede week toen fifa uitkwam!
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen vonden het raar dat ik Lukaku niet goed vond maar dat kwam ook door zijn lage agility. Misschien heb ik hem niet echt een goede kans gegeven omdat hij Agbonlahor naast zich had en die.. was slecht.
[..]
Ik heb geen screenshots meer maar ik had UP Wellington voor 500c en verkocht voor 54k en UP Falcao voor 30k (volgens mij) en ik weet niet meer voor hoeveel die verkocht. Dat zou ik dan op moeten zoeken
Ik had ook nog een wallyson voor 45k toen hij nog 150k waard was, maar dat waren mijn deals eigenlijk welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De AB van Zhano had een Agbonlahor opgepikt voor 500c.
Ik denk dat dat de beste deal van dit topic is.
Mijn goede deals niet. Ik had toen wel getweet over die Wellington. O ja, die Rukavina die ik voor 150 had kan natuurlijk ook heel veel waard zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?![]()
![]()
TOTS sakho voor 26Kquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Meerdere.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTS sakho voor 26K![]()
en die duitser had toen toch voor een paar K IF kompany ?
Ik had Dani Alves in de eerste weken voor 17k terwijl hij toen nog 240k waard was ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Dat houd je toch allemaal bij in je Excel-bestandjes?![]()
![]()
Nice dan kan ik dus een pack only account en een gewoon account tegelijk hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
http://majornelson.com/20(...)ital-games-and-gold/
eindelijk gold op alle accounts die je maakt en nog wat dingetjes
Dat was ik. 17kquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij had toch ook alves voor 20k ofzo?
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defourquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat was ik. 17k![]()
59th minute alles![]()
Eerste weken echt zitten no-lifen![]()
Lerraquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defour
Net als in echt: Diego Reyes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke CDM zou ik halen als vervanger voor Fernando bij Porto? Eentje die er meteen kan staan en kan rouleren met Defour
ja eindelijk iets positiefsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice dan kan ik dus een pack only account en een gewoon account tegelijk hebben
Ja die komt pas na (half) jaarquote:
Ja die kan idd ook nog. Ga nu film kijken maar zal straks eens even al mijn verslagen 'naast elkaar leggen'.quote:
Dat rijtje wat je zelf postte is best prima toch? Nainggolan is ook een mooie..Baas was dat in mijn game met Dortmund.quote:
pakjes openen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was Junior Cesar ook nog vergeten, die had ik toen de 7.5k silver Jumbos er voor het eerst waren. Toch wil ik wel weer een keer een IF, het liefst SIF Grabban.
Inderdaad, op mijn 3e account zit mijn TP vol en op de andere 2.. nou ja, dat weet iedereen nu wel. SIF Grabban is nog te duurquote:
gewoon kopen en discarden als geen IF... #yoloquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, op mijn 3e account zit mijn TP vol en op de andere 2.. nou ja, dat weet iedereen nu wel. SIF Grabban is nog te duur
Simao.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
gaat over ze manager game denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Simao.
Spotgoedkoop en speelt echt super goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |