Merk & Model: Nissan PRIMERA Bouwjaar: 1996SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bod staat genoteerd, maar is nog wel te laag.quote:
Dat ben ik niet met je eens. Heb ook auto's gehad die dergelijke geleiders (beide kanten, geldt ook voor deze Primera) hadden en daar was ook niet in gerookt. Het zal vast handig zijn voor een roker, maar ook als je dat niet bent werkt het perfect. Het ziet er wat bejaard uit, dat wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:54 schreef the85mc het volgende:
Waarom zit er een windgeleider bij het bestuurdersraam als er niet in de auto gerookt is? Zo'n ding zit meestal alleen aan rokersautos.
Mischien is er vroeger wel in gerookt, Maar door hem niet. Ik vind ze er wel bij passen trouwens. Gisteren had hij nog een extra aanvulling: De cruisecontrol is door een garage ingebouwd. Deze werd niet geleverd vroeger.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:54 schreef the85mc het volgende:
Waarom zit er een windgeleider bij het bestuurdersraam als er niet in de auto gerookt is? Zo'n ding zit meestal alleen aan rokersautos.
Helaas heeft de eigenaar net een Volvo T4 gekocht sorry.quote:
Klopt, het verbruik op lange stukken, zeker met de cruisecontrol, is hij zeker over te spreken!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:51 schreef Rens161111 het volgende:
`Heb er ook zo een gereden goeie betrouwbare auto en lekker snel bij stoplichten en verbruik viel mij alles mee binnen bebouwde kom lekker trappen en even goed 1 op 10 snelweg heb ik 1 op 16,5 gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop