abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129875395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef Spaghetti_vreter het volgende:

[..]

blijf jij maar lekker veilig op zolder zitten.
Een oetlulletje zeker :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129875442
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:02 schreef Greyson het volgende:

[..]

Een oetlulletje zeker :).
veel plezier met drugsgebruikers bashen
pi_129875469
Nu pas beseffen dat drugs de samenstelling, groei en functies van je hersenen permanent kunnen veranderen. :')
pi_129875470

Patrick?
pi_129875494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:51 schreef Abed het volgende:
me vriend :')

OP niet gelezen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:06:03 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129875553
Hij heeft gelijk. Srs. Maar daar heeft hij niet zoveel aan als hij het niet trekt.

Ik stuur je een DM.
pi_129875565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doorgedraaid of niet, wat hij uitkraamt zijn bestaande theorieen.

Lees je maar eens in op quantum mechanica of bekijk de documentaire 'What the beelp - Down the rabbit hole'. Zeer interessante documentaire waar je vriend het over heeft.
Dat weet ik, veel komt van through the wormhole. maar dat maakt het moeilijk om zijn theorie te ontkrachten.
pi_129875623
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:08:35 #34
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129875627
Ow, en laat hem van alle drugs afblijven. Grote kans dat hij met alles wat hij doet terugschiet in die trip.
pi_129875637
Anderhalf jaar geleden al zoiets meegemaakt en dan nog door gaan met die tering zooi. Dan moet je echt je schedel laten lichten, jullie sporen niet.Weer zo'n geval waarvan de ouders nooit kinderen hadden mogen krijgen. Niet geschikt om kinderen op te voeden. Wees blij dat je geen kind van mij bent.
pi_129875673
Het kunnen bestaande theorieen zijn maar met alle respect: hij is geen wetenschapper, hij weet niet hoe de wereld precies in elkaar zit en geen enkele wetenschapper weet dat op dit moment wel. Als hij denkt dat hij wél precies weet hoe alles in elkaar zit is dat een deel van de fantasiewereld waarin mensen met een psychose leven.
pi_129875711
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Anderhalf jaar geleden al zoiets meegemaakt en dan nog door gaan met die tering zooi. Dan moet je echt je schedel laten lichten, jullie sporen niet.Weer zo'n geval waarvan de ouders nooit kinderen hadden mogen krijgen. Niet geschikt om kinderen op te voeden. Wees blij dat je geen kind van mij bent.
Doe even een klein beetje normaal. De TS kan er niets aan doen dat zijn/haar vriend kampt met een verslaving aan wiet en probeert hem juist te helpen.
pi_129875714
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Snakey het volgende:
Ow, en laat hem van alle drugs afblijven. Grote kans dat hij met alles wat hij doet terugschiet in die trip.
Dat heb ik hem ook gezegd, het probleem is dat hij bang is zonder zijn blowtje helemaal de weg kwijt te raken.
pi_129875734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
:')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_129875750
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:10 schreef erikkll het volgende:

[..]

Doe even een klein beetje normaal. De TS kan er niets aan doen dat zijn/haar vriend kampt met een verslaving aan wiet en probeert hem juist te helpen.
TS gebruikt zelf ook
pi_129875766
Nou als het echt een psychose is, dan zou ik mijn woorden wel met veel voorzorg kiezen, goed nadenken over of wat je zegt hem niet tegen het verkeerde been stoot. Mensen die in een psychose zitten zijn zo heilig overtuigd van hun eigen waarheid, dat het veel weerstand kan opleveren als iemand die waarheid probeert 'kapot' te maken.

Denk dus goed na over je rol, want je bent nog altijd zijn vriend en niet zijn hulpverlener. Niet proberen taken uit te voeren die eigenlijk niet aan jou besteed zijn. Zorg dat hij na gaat denken over hulp.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:12:52 #42
396386 sturmpie
for night & nature
pi_129875797
afspraak maken met psycholoog
begeleidingstraject opstellen
zijn ervaring niet ontkennen, en wees een maat !

het is zo, als je met drugs experiementeerd, er zich een gedachtegang kan opdringen, die men als waarheid beschouwd, en dit noemt een psychose.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_129875932
*FLASHBACK!*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:17:55 #44
396386 sturmpie
for night & nature
pi_129875933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:10 schreef no-shit het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook gezegd, het probleem is dat hij bang is zonder zijn blowtje helemaal de weg kwijt te raken.
klinkt als een trauma
en zijn jointje brengt hem tot rust

hulp zoeken, check de psychologen in de regio, maak een keus, en ga op consult.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_129875963
Schizofrenie?
pi_129875982
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:11 schreef Chowi het volgende:
Nou als het echt een psychose is, dan zou ik mijn woorden wel met veel voorzorg kiezen, goed nadenken over of wat je zegt hem niet tegen het verkeerde been stoot. Mensen die in een psychose zitten zijn zo heilig overtuigd van hun eigen waarheid, dat het veel weerstand kan opleveren als iemand die waarheid probeert 'kapot' te maken.

Denk dus goed na over je rol, want je bent nog altijd zijn vriend en niet zijn hulpverlener. Niet proberen taken uit te voeren die eigenlijk niet aan jou besteed zijn. Zorg dat hij na gaat denken over hulp.
Goede post, hier kan ik wat mee
pi_129876063
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Schizofrenie?
Nee joh, gewoon een beetje verstoord wereldbeeld. Stoppen met schmoken en andere drugs inclusief alcohol. In ieder geval tot ie het weer op een rijtje heeft. Het gevoel het allemaal te snappen is heel normaal bij paddo's. Dat je het verschil tussen realiteit en trip gedachtes niet meer van elkaar kan onderscheiden niet. Veel blowen helpt hier sowieso niet bij natuurlijk want het lijkt er op of ie aanleg heeft voor psychoses. De vraag is of hij nu overtuigd kan worden om alles te laten staan.
pi_129876134
Wat hij zegt komt overeen met dit
De waarheid is niet kut, het leven kan soms een beetje hinderend zijn als je gezien hebt hoe het zit, (omdat je denk ik ,snapt dat je veel meer kan dan hoe de mens op dit moment leeft).
Misschien is het goed om een tijdje in een rustige omgeving te leven in de natuur, even down to earth komen.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_129876151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:50 schreef Luxuria het volgende:
MIJN vriend
Wat is er met je vriend?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear