moest even weer teruglezen. Lekker lijstjes Uniek. En Kwak, gefeliciteerd met je vriend's baan, super. En friet op broodje hamburger is raar! Ik heb gewerkt met Schotten en moest chips halen, want dat aten ze tijdens de lunch op brood. Bovenop hun broodje ham of kaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:08 schreef miekie72 het volgende:
Bijlezen. Yay! Girlfight! Popcorn halen. Verder lezen, popcorn maar weer opruimen.
Verder: chili con carne met rijst?![]()
Goed gedaan, Kwak. Gezond slank blijven is belangrijk, maar lekker genieten van je vakantie ook!
Hormonen zijn nasty...
Tot nu toe ging het allemaal prima en we snappen het nog allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef miekie72 het volgende:
Argh! Even edit, ik quote de verkeerde post. Wilde die van Loveli quoten: bah, wat een pech zeg!!!
Sorry, ik lees momenteel alleen maar studieboeken en yogaboekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog boekentips voor op vakantie?
Die weet het nog altijd beter uiteraard!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey XM moest vandaag aan je denken, gewoon omdat het kan
Hoe is het met je moeder?
Ik ben nu bezig in The glass castle van Jeannette Walls, dat is wel een fijn boek. Verder A spot of bother van Mark Haddon en One Day van David Nicholls. Die heb ik ook met veel plezier gelezen lately.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog boekentips voor op vakantie?
Heerlijke D heb jij, zag ik.. beetje weinig boontjes of schep je 6 x op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:48 schreef An24 het volgende:
Heb ik ook vaak hoor XM. Risotto zou ik nooit invriezen, dan is de structuur weg en ook de subtiele smaak![]()
Hoe is het met jou Uniek? Tis weer koud he?![]()
Lijstje:
O: smoothie banaan, verse jus, ananas, blauwe bessen en kokosmelk. En een rijstwafel boter en kaas.
B: huishouden 2 uurtjes
L: omelet 2 eieren met tomaat, ui en kaas, beetje ketschup.
S: uur en kwartier yoga
D: zalm met venkelzaad en rode peper, wortel-korriander-parmezaankoekjes en boontjes
T: nibbits en cola light
Jumdag
Oceanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik ben eindelijk the kite runner aan het lezen, af en toe behoorlijk waterige oogjes in de trein gehad
the ocean at the end of the lane van neil gaiman is ook een aanrader
Het was in totaal 400 gram aan groenten incl wat in de wortelkoekes zat. Zalm was 150 gram. Vond het wel voldoende. En ik ga zo nog nibbits etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heerlijke D heb jij, zag ik.. beetje weinig boontjes of schep je 6 x op?
Het is inderdaad koud, we hadden terrasje gepakt maar ik zat te rillen, heb het nu pas weer een beetje lekker na warm douchen en een dik trainingspak aan
Jij ook koud?
Ben Happy Hardcore mixen aan het luisteren , daar word je inderdaad vrolijk van en teruggesmeten in de tijd ..
Nibbitsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Het was in totaal 400 gram aan groenten incl wat in de wortelkoekes zat. Zalm was 150 gram. Vond het wel voldoende. En ik ga zo nog nibbits eten![]()
Ik had het vanmorgen wel koud, maar dat kwam door de vermoeidheid van het vele werken. Na de yoga was het over![]()
Haha, naar die muziek kan ik echt niet luisteren
Happy hardcore? Ik word woensdag 33 hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nibbits
Ga zo aan de zoute stokjes en cola-berenburg.
\
En die muziek?
Jij bent er ook te jong voor
Jonge Godinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Happy hardcore? Ik word woensdag 33 hoor![]()
;pquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Tot nu toe ging het allemaal prima en we snappen het nog allemaal
Lekker...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Nallie het volgende:
Ik had kipsate, met wat frietjes, zoetzure groentemeuk en kroepoek op t terras
En toe een glaasje amaretto en 2 stukjes nougat!
Was leuk
Kippensoepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker...
Mijn lief zijn lievelingshap, totdat hij mijn eigen gemaakte satesaus had geproeft.
Elke keer zegt ie: dat van jou is toch wel veel lekkerder hoor
Planning morgen:
O: uitslapen
T: minneola, kwart meloen, appel
L: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit boter/suiker, cappuccino, beker melk
T: Kippensoep met 3 kippenpoten, salade met tonijn en ei
T: kwark en vla
D: chinees lopend buffet
Je hebt nog 40 minuten om dit goed te maken!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ff denken...
O: 250 Gr. Kwark met wat muesli en vlaaivulling
L: 3 bth, 1x grillworst en 2x chocopasta
D: paar happen vieze risotto
T: klein bakje kwark nog
Hmja
SPOILER: schoonmaakspoiler :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitrusten met een cola, zo naar bed
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Das een kolfbeurt! Over de dag tap ik rond een liter af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Och, je tapt 199 gram zuivel af en je eet er zo'n 300 (of 299 wie zou het zeggen)
Ja??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das een kolfbeurt! Over de dag tap ik rond een liter af.
Die ga ik even Googlen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in The glass castle van Jeannette Walls, dat is wel een fijn boek. Verder A spot of bother van Mark Haddon en One Day van David Nicholls. Die heb ik ook met veel plezier gelezen lately.
Ik ging terugzoeken naar je lijstje, maar daar stond 'salade'quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Lekker geslapen en straks nog een uurtje beulen in de sportschool![]()
Mijn salade gister was zo lekker en zo simpel. Daar kan ik echt blij van worden
Ik ken artsen die 's morgens om 8 uur als ze beginnen met werken al mensen opbellen om dingen door te geven of te vragenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
En afgeblaft worden aan de telefoon omdat ik het waag te bellen naar iemand die blijkbaar lag te slapen. Daarom werd ik dus gewaarschuwd door de telefoniste![]()
Gelukkig kon ik vertellen dat het nergens op sloeg dat ie zo deed voor ie ophing.
Ik belde de anesthesist die dienst had...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken artsen die 's morgens om 8 uur als ze beginnen met werken al mensen opbellen om dingen door te geven of te vragenVaak wil dat bij hoogbejaarde mensen of imensen met kleine kinderen wel, maar ik probeer toch altijd mensen pas na 10 uur te bellen. Maar dit was dus na 10 uur
Dienst is dienst hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik belde de anesthesist die dienst had...
Patienten aan de telefoon zijn niet echt.onbeleefd bij mij.
En dan nog, ik weet toch niet of ze om 9 of 8 uur de dienst overdoen. De boel doorgeven kost minder energie dan boos worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dienst is dienst hoorWat een zak hooi. (tenzij hij de hele nacht op de OK stond en net om 9 uur in bed lag
dan snap ik het wel als je niets dringends had)
1/2 zakje veldsla, stuk of 3 tasty toms in blokjes, 1/2 komkommer zaadlijst eruit en in blokjes snijden, 1/2 rode ui in blokjes en een bekertje huttenkase. Beetje zout,peper en husselen. En aanvalluhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ging terugzoeken naar je lijstje, maar daar stond 'salade'
Do tell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik zag hem al op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere salade Aurum.![]()
Mijn voorlopig lijstje:
O: twee rijstwafels met eiersalade met komkommer, basilicum, mayo en een beetje honing
L: broccoli, boontjes, garnalen
D: kip marsala met salie en rauwe ham, pappardelle en salade met gemengde sla, komkommer, parmezaan en pijnboompitjes
Heb ik nert op als ontbijt, dan met een halve krop ijsbergsla, damen met 2 boterhammen en 2 beschuit Dquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1/2 zakje veldsla, stuk of 3 tasty toms in blokjes, 1/2 komkommer zaadlijst eruit en in blokjes snijden, 1/2 rode ui in blokjes en een bekertje huttenkase. Beetje zout,peper en husselen. En aanvalluh
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar toch wen je aan je eigen huis. Ik zag de foto's van het huis van mn pa, en de slechte vloer viel me vooral op, terwijl ik daar niets van zie als ik er ben.
De rommel in ons appartement zie ik ook minder goed
Dat vind ik van mijn huis ook! Dan ziet alles er veel 'echter' en volwassener uit. En beter, dat ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn huis ziet er juist beter uit op foto's. Gek eigenlijk.
Blijft altijd een uitdaging, he!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 10-08-2013 17:20:09 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haha ja ik zit eindelijk op mn gat, daar hou ik van!quote:
Dank u! Nog e.e.a. aan te doen natuurlijk, maar stukken verbeterd denk ik zoquote:
Waar koop jij Marsala?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zag hem al op FB voorbij komen![]()
Lekkere salade Aurum.![]()
Mijn voorlopig lijstje:
O: twee rijstwafels met eiersalade met komkommer, basilicum, mayo en een beetje honing
L: broccoli, boontjes, garnalen
D: kip marsala met salie en rauwe ham, pappardelle en salade met gemengde sla, komkommer, parmezaan en pijnboompitjes
Is gebaseerd op een italiaans gerecht. Echt super lekker. Kijk uit met de salie, anders proef je zeepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nooit gehoord van kip met marsala (dacht dat het een foutje was en het masala moest zijn, maar Google wees me terecht).
Da's inderdaad ingehouden Tink! Ik kan toch wel 3 rondes op veelal en dan bij 4e fruitjes enzo![]()
*vreetzakje*
Ik normaal ook, maar ik was nu alleen en ze hadden geen fruitjes op de lunchkaart. Nu 2 keer sesambollen met vanillesaus als dessert genomen (en 2x zeewierwrap, 2 x zalm/mango, 1x knuspervega, 1x spicytuna, 1x garnaal en thee).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's inderdaad ingehouden Tink! Ik kan toch wel 3 rondes op veelal en dan bij 4e fruitjes enzo![]()
*vreetzakje*
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van je huis
Juist wel! Maria als stoere Jane jungelend door het oerwoud!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef _aurum_ het volgende:
Damn Maria! Iets zegt me dat je niet vaak in de tuin zit
om te zien of dat net zo'n chaos is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van je huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |