sorry ..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeilijk hè, www.paradiso.nl intoetsen.
En 100 euro, tering hé
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:43 schreef MuffMuncher het volgende:
Best een paar leuke liedjes maar voor de rest is het natuurlijk een galbak eerste klas.
Kom op Arcee, ga eens de deur uit.quote:
Wie zegt dat ik nu binnen ben?quote:
Soms heb je gewoon iets tegen mensen zonder dat je ze kent, heel fout maar het is nou eenmaal zo.quote:
Zijn eerste albums heb ik allemaal en zijn stuk voor stuk klassiekers. Later kon ik hem niet meer volgen, een brij van vreemde albums en projecten. Maar het blijft een icoon.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:49 schreef MuffMuncher het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon iets tegen mensen zonder dat je ze kent, heel fout maar het is nou eenmaal zo.
Ik vind Prince gewoon geen leuk mens, hoe hij overkomt in interviews of in de media. Dit doet voor mij geen afbreuk aan de muziek, maar het is nou eenmaal niet helemaal mijn ding.
Dat hoor je mij dan ook nergens ontkennen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn eerste albums heb ik allemaal en zijn stuk voor stuk klassiekers. Later kon ik hem niet meer volgen, een brij van vreemde albums en projecten. Maar het blijft een icoon.
Weet ik. Was ook niet als verbeterende opmerking.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef MuffMuncher het volgende:
[..]
Dat hoor je mij dan ook nergens ontkennen.
Dat je zelf in een uithoek van Nederland woont betekent niet dat Amsterdam een uithoek is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:23 schreef Moody het volgende:
Prince staat nog altijd op mijn to-see lijstje. Helaas is het weer in een uithoek van Nederland en helaas is het alweer uitverkocht
ik vind Prince ook niet sympathiek, maar ik vind hem een geweldige artiest, performer en muzikant. maakt geweldige muziek, concerten zijn onvoorspelbaar, als het geweldig is(wat het meestal wel is), dan is ook echt meteen legendarisch. Ondanks de vreselijke hoge prijs, ben ik er wel weer bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:49 schreef MuffMuncher het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon iets tegen mensen zonder dat je ze kent, heel fout maar het is nou eenmaal zo.
Ik vind Prince gewoon geen leuk mens, hoe hij overkomt in interviews of in de media. Dit doet voor mij geen afbreuk aan de muziek, maar het is nou eenmaal niet helemaal mijn ding.
Haphapquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat je zelf in een uithoek van Nederland woont betekent niet dat Amsterdam een uithoek is.
Zie PIquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Haphap
Amsterdam ligt in een uithoek van Nederland toch? Net als Maastricht, Groningen en Enschede. Ik beledig je toch niet hoop ik?
De meeste concerten zijn in de hoofdstad van een land. Helaas voor de rest van Nederland ligt de hoofdstad van Nederland niet in het midden van het land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |