SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Yellow Clawquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef rolls-reus het volgende:
Yellow claw mixtape 6![]()
Frans bouwer
Oorverkoudheid
Inddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yellow Claw![]()
![]()
![]()
Heb hem even voor je gefixed
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Technoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Inddmaar was wel benieuwd want verschillende vrienden van me vinden het fantastische muziek
Hardwell is welnohomo
Post eens een goed nummer danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
opposites jonguhhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
Hahaha ja ik was dus al bezig.. Maar losse nummers is niet echt vet bij techno, die shit bouwt zich namelijk vrij snel op tot een climax en blijft daar vervolgens ook heel lang zitten.quote:
Werkt niet op ipadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef DuTank het volgende:
Even twee lekkere setjes voor jullie dan. Wel met fatsoenlijke boxen afspelen.
Jank niet zo, ik bepaal zelf wel of ik hier kom zeiken of niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voel me nooit kut na het stappen![]()
dus of minder zuipen of niet zeiken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel of ik op je zeik of niet.
LEES de sitequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
Ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En welke achterlijke mongool heeft dat gemaakt?
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry
Loopt je zaak een beetje?
Hoeveel Kickbike Cross max 20V Black heb je nou al ongeveer verkocht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
wat kost dat geintje dan? of wil je dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
Hoe was je 1e keer stappen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Jooo gangsta's
Gisteren de binnenstad onveilig gemaakt
Voel me echt goed kut nu
Het is denk ik niet echt mijn favoriete muziekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was dus al bezig.. Maar losse nummers is niet echt vet bij techno, die shit bouwt zich namelijk vrij snel op tot een climax en blijft daar vervolgens ook heel lang zitten.
Mijn favoriete track:
Nee joh, muziek is ook maar een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het is denk ik niet echt mijn favoriete muziek
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat kost dat geintje dan? of wil je dat niet zeggen?
wtf, ze benaderen jou toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveer
Ja dat kan dus van 4000 tot 100000zijn...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveer
Modaal salarisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat kan dus van 4000 tot 100000zijn...
Je kan competities eruit gooien tijdens je gamequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
FM reageert voor geen meter Thad..snap er echt niks van. Volgens mij hebben we toch wat teveel leagues aanstaan ofzo
Al ging het de vorige keren beter..
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
Natte veldenLopjes die er op droog veld niet in zouden gaan, die toch erin gaan
![]()
![]()
Bedankt voor dit wetenschappelijke document ter onderbouwing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://b-ryan.plazilla.com/top-10-beste-voetballers-op-dit-moment
[ afbeelding ]
Is gewoon goed hoor.
Djeetje zou het geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit wetenschappelijke document ter onderbouwing.
Nee ik speel een wedstrijd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
oh nu ben ik er helemaal uit..deed jij dat Thad?
ik join wel weer..toch ff deze wedstrijd proberenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik speel een wedstrijd..Zal zo wel even rebooten
Haha Markie een hattrickquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik join wel weer..toch ff deze wedstrijd proberen
Klinkt alsof je ontslagen bentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
wtf, omdat ik net van die server af werd getrapt heb ik nu geen controle over mijn team...kan geen wissels doen, niks..alleen maar kijken
edit: en nu middenin de wedstrijd weer van de server af gekicked..
ajax 0-0 tegen NEC, ik save wel niet en start wel opnieuwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
wtf, omdat ik net van die server af werd getrapt heb ik nu geen controle over mijn team...kan geen wissels doen, niks..alleen maar kijken
edit: en nu middenin de wedstrijd weer van de server af gekicked..
Waren pas 15 minuten bezig ofzo..vaaaaaaaagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ajax 0-0 tegen NEC, ik save wel niet en start wel opnieuw
natuurlijk niet, ik had ook niet anders verwacht. Hij was trouwens al om 3 uur onlinequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is kwart over 5 en de web-app doet het gewoon... Trade pile issues zijn volgens mij nog niet opgelost.
Ik reboot ook wel mijn pc even, misschien helpt hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren pas 15 minuten bezig ofzo..vaaaaaaaag
Maar nu is Lothar zijn hattrick kwijt?
ik had niet anders verwacht. Ik denk niet dat ze er uberhaupt nog wat aan gaan doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
EAZo lang maintenance (alleen minder lang dan verwacht) en dan nog de TP niet fixen.
Dan kan ik dus ook geen FUT meer doen en die spelers die bij mijn unassigned items staan wil ik erop zetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. Ik denk niet dat ze er uberhaupt nog wat aan gaan doen
Oh nu heeft ie wel goede kwaliteit.quote:
ik heb die van mij maar gewoon gediscard, dat verlies neem ik maar voor lief dan. Weet niet hoe duur jouw spelers zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan ik dus ook geen FUT meer doen en die spelers die bij mijn unassigned items staan wil ik erop zetten.
quote:
Eerste goal is een reboundquote:
Ultimate team en de eerste goals zijn van H2Hquote:
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb die van mij maar gewoon gediscard, dat verlies neem ik maar voor lief dan. Weet niet hoe duur jouw spelers zijn?
Omdat jij het laatst over Defederico had zit hij nu ook in het filmpje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.
dat hele filmpje is kapot..quote:
tsja dan kan je niet meer spelen dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.
Ik kende hem eerst ook niet maar door die R9Rai wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat jij het laatst over Defederico had zit hij nu ook in het filmpje.
laat maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-zwembad-ooit-16025leuk zo'n zwembad.
Zo randomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
join maar. Ik had niks aangepast tov die 3-0
Alleen maar H2H?quote:
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling wasquote:
En maar weinig mooie doelpunten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling was
rebootquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling was
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10quote:
Ik zag het hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10
edit:FT. Ben allang blij dat ik Eriksen geen 4 maanden kwijt ben
edit: Poulsen 3/4 maanden out neeeeeeeeeeee
Kan wel janken.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10
edit:FT. Ben allang blij dat ik Eriksen geen 4 maanden kwijt ben
edit: Poulsen 3/4 maanden out neeeeeeeeeeee
Kan wel janken.
Heb je de CPU ook gessht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje fifa sinds tijden, meteen even met 8-2 FC Bayern afgedroogd
Voskampquote:
Thad en ik doen een netwerkspel, dan ,kan je niet cheatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd voor de wedstrijd even opslaan!
Echt bs, 65% balbezit en 11 schoten. Narsingh, Matavz en Mertens kunnen allemaal niet schieten stelletje retardsquote:
Ha maverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thad en ik doen een netwerkspel, dan ,kan je niet cheaten
Haha daar moest ik ook al om lachen ja..je hebt je zondebok gevondenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt bs, 65% balbezit en 11 schoten. Narsingh, Matavz en Mertens kunnen allemaal niet schieten stelletje retards
Faber heb ik weggestuurd die vent heeft (in dit spel) totaal geen kennis van voetbal
Ja bij die toespraken altijd rood, vanalles geprobeerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
En lekker haten op Voskamp
[ afbeelding ]
En Pietertje is boos zie ik![]()
Kom maar ekkes wisselen dan
Ja, ik neem meestal maar weinig risico bij die dingen en dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij die toespraken altijd rood, vanalles geprobeerdEn Tim 'Pyama' Matavz is altijd onverschillig en gemakzuchtig, verrekte draak
Sorryquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:53 schreef wonton het volgende:
Hebben ze de chatfunctie weggehaald in steam?
Ow, hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thad en ik doen een netwerkspel, dan ,kan je niet cheaten
jaquote:
Thnx..quote:
Jawel hoor...2+3=5 en dat is meer dan 4 gr grquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thnx..
haal ik net niet met me hybrid.. 2 bundesliga 3 ligue 1
Dat maakt 5 en je moet er 4.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thnx..
haal ik net niet met me hybrid.. 2 bundesliga 3 ligue 1
Gelijk tegen AZ zie ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor...2+3=5 en dat is meer dan 4 gr gr
Ja, tegen Noordwijk bezig. Sta nog maar 4pt voor. Maarre, DM even je steam naam, dan gebruiken we die chat wel..handiger dan van FM zelf. Anders spammen we hier alles onderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelijk tegen AZ zie ikSpeel je nu beker? Ik was eten
Heb je al toegevoegdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, tegen Noordwijk bezig. Sta nog maar 4pt voor. Maarre, DM even je steam naam, dan gebruiken we die chat wel..handiger dan van FM zelf. Anders spammen we hier alles onder
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, tegen Noordwijk bezig. Sta nog maar 4pt voor. Maarre, DM even je steam naam, dan gebruiken we die chat wel..handiger dan van FM zelf. Anders spammen we hier alles onder
quote:Hartelijk bedankt voor de tips! Ik heb toch een poging ondernomen gisteren en ik moest een foto insturen van mezelf waarop ik mijn identiteitskaart vasthoud. Ik vond het best vreemd en begrijp nog steeds niet goed waarom, maar ik heb wel mijn gestorte bedrag er nog eens volledig bovenop gratis ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen!
Wel vaker gehoord, nooit hoeven doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]![]()
wtf, jij dat weleens moeten doen?
hahah oke, mooi de lul dan als site niet 100% betrouwbaar isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord, nooit hoeven doen
quote:
Meh die Cavani heeft wel weinig pace hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn laatste upgrade... Heb nu een volledig no strong links Serie A
[ afbeelding ]
Nu nog IF Balo verkopen en SIF Cavani. Dan ben ik echt klaar.
Meer dan NIF & IF Balotelli. Maar nog belangrijker zijn de stats van jumping & heading.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Meh die Cavani heeft wel weinig pace hoor
Waar is di natale?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn laatste upgrade... Heb nu een volledig no strong links Serie A
[ afbeelding ]
Nu nog IF Balo verkopen en SIF Cavani. Dan ben ik echt klaar.
Ik wil graag een paar potjes tegen dat team spelen. Easy wins.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een leuk team, alleen misschien net te weinig coins. Dan maar wat verkeerde chem en langzaam omvormen.
Hoeveel coins kom je te kort danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een leuk team, alleen misschien net te weinig coins. Dan maar wat verkeerde chem en langzaam omvormen.
hey maare heb je nou die keeper gewisseld omdat ie de corners in eigen doel mepte?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meer dan NIF & IF Balotelli. Maar nog belangrijker zijn de stats van jumping & heading.
Hij is heel snel moe dus daar heb je weinig aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meer dan NIF & IF Balotelli. Maar nog belangrijker zijn de stats van jumping & heading.
Niet zo veel, maar als ik eerst wat verrotte chemistry heb en dan werk ik er langzaam naartoe, is dat weer kapitaaluitbreiding.quote:
Die staat eigenlijk op de plek van Tevez, maar dan had ik een strong link in mijn team gehad. Hij zit er gewoon bij hoorquote:
hahaha welke kit heb je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GG Rijst was wel een mooie 1-0 van Lensie![]()
![]()
Als je iets te kort komt stuur maar een DM, help ik je wel een handjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar als ik eerst wat verrotte chemistry heb en dan werk ik er langzaam naartoe, is dat weer kapitaaluitbreiding.![]()
Maréval wel een goede, maar die Younes laat ik staan(want 5* weak foot), met Diekmeier red ik het qua coins al helemaal niet en Sertic en UP Malbranque lijken me goede stats hebben hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil graag een paar potjes tegen dat team spelen. Easy wins.
Diekmeier RB en Maréval LB trouwens. Beister RW. Grenier LCM.
Ik ben de zelf moordpogingen van Marchetti een beetje zat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
hey maare heb je nou die keeper gewisseld omdat ie de corners in eigen doel mepte?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Okee, MLS silver pace team heeft aids. Maar even denken over een nieuw silver team.
Nee, dat hoeft echt niet hoor, maar heel erg bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je iets te kort komt stuur maar een DM, help ik je wel een handje
Ziet er chill uit, alleen is dit mijn eerste team:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit speel er fijn
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
AZ matties hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft echt niet hoor, maar heel erg bedankt voor het aanbod.
Toevallig... Ik heb nu ook precies 10 coins. Kan niet eens een contract kopen voor IF Lulic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik wil nog een aantal spelers/teams kopen.
[..]
Ik verveel dus probeer wel iets leuks te makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziet er chill uit, alleen is dit mijn eerste team:
[ afbeelding ]
Dus moet andere spelers hebben helaas
Jij was eerst toch ziek rijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik wil nog een aantal spelers/teams kopen.
[..]
Dat is wel lief van je, maar er kan elk moment visite binnen komen vallen, dus grote kans dat ik het niet meer zie... Eisen: zo sterk mogelijk, budget: 1,1 miljoen. Beste dus via de DMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik verveel dus probeer wel iets leuks te makennog eisen?
Is goed, zal er wat moois van makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je, maar er kan elk moment visite binnen komen vallen, dus grote kans dat ik het niet meer zie... Eisen: zo sterk mogelijk, budget: 1,1 miljoen. Beste dus via de DM
quote:
Er zijn er meer met dat probleem, waaronder ikzelf, geen idee hoe je dat kan verhelpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Wat is deze, ik kan geen spelers naar mn tp doen?
Hij is een paar weken geleden getransferd naar Vasco da Gama.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom is Fagner zo duur? Uit packs?
4 op de markt, goedkoopste BIN 25k.
Ik ga hem verkopen namelijk.$$$$$$$$$$$$$$$
Godverdomme, wat een tyfus bedrijf is dat EA toch ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Er zijn er meer met dat probleem, waaronder ikzelf, geen idee hoe je dat kan verhelpen
join the clubquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Wat is deze, ik kan geen spelers naar mn tp doen?
Ik heb ook nog een 4-1-2-1-2 Bovo van Genoa in mijn club staan. Die is ook out of packs en nu veel waard ondanks zijn 55 pace.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is een paar weken geleden getransferd naar Vasco da Gama.
POTS! Grijp je kans.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
If ten rouwelaar voor 7kwist niet dat hij zó goedkoop was
Vanavond/vannacht dan maar!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
Ajacied, ik kan nu nog geen potje, want de playstation is me even door mijn broertje en een vriend van hem ontnomen...
Jep. En dan kan ik nu nog even proberen wat formatie-kaarten goedkoop op te pikken. Heb nog 11k en heb er in principe 4 nodig.quote:
Het is nu zover gekomen dat ik erover nadenk om mijn Ajax-collectie te verkopen. Wat een armoedequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jep. En dan kan ik nu nog even proberen wat formatie-kaarten goedkoop op te pikken. Heb nog 11k en heb er in principe 4 nodig.
Zo voel ik me al heel FIFA. Alhoewel ik er best mee kan leven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is nu zover gekomen dat ik erover nadenk om mijn Ajax-collectie te verkopen. Wat een armoede
is dat met al die keinder nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Bayern is live op ARD..wist niet dat ze de rechten hadden
Manuel Neuer
Philipp Lahm (C)
Jerome Boateng
Bonfim Dante (Bra)
David Alaba (Oos)
Thomas Müller
Bastian Schweinsteiger
Toni Kroos
Arjen Robben (Ned)
Mario Mandzukic (Kro)
Franck Ribéry (Fra)
keinder?quote:
Dan snap ik je post nog steeds niet, maar ik zit Roda te kijken, wellicht heb ik het verband gemistquote:
Dat ga ik dus niet kijken he, is totaal geen voetbal programma op deze manierquote:
Nvm heb het alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan snap ik je post nog steeds niet, maar ik zit Roda te kijken, wellicht heb ik het verband gemist
Ze gaan nog wel over o.a. het NL elftal en loting PSV praten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet kijken he, is totaal geen voetbal programma op deze manier
[..]
Nvm heb het al
Doe jij verslagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel over o.a. het NL elftal en loting PSV praten.
quote:
quote:
Nee. Gaat sowieso weinig spelen in principe. 5e keus ofzo op CBquote:
Bij mij wel.quote:
Oke, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Gaat sowieso weinig spelen in principe. 5e keus ofzo op CB
En Januzajquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
Zaha speelt weer heerlijk.
Nu ook hopen dat Angelo Henriquez een beetje door kan breken...
godver, ik keek verkeerd. Verbazend genoeg speelt Anderson heel goed. Zaha speelt juist niet.quote:
Als die Bakkali ook voor België kiest, zijn ze ons in 3 jaar volledig voorbij(als ze dat niet al zijn).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Januzaj![]()
![]()
Man U heeeft best nog wel wat Belgen in de jeugd..talentjes
NL kan ze in no time weer inhalen. Beleid is hier veel beter. Hoe tof ik de Belgen ook vind momenteel, het is meer geluk dan wijsheid. Amper spelers die echt voortkomen uit goed beleid van de bond of Belgische clubs zelf..bijna allemaal pure talenten die in het buitenland hun opleiding hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als die Bakkali ook voor België kiest, zijn ze ons in 3 jaar volledig voorbij(als ze dat niet al zijn).
Ging het publiek al met zijn allen roepen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
ZWEI ZU NULL
MANDZUKIIIIIIIIIIIIIC
lol dat duitse commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
speelde toch meer cdm voor fsv Mainz?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Gaat sowieso weinig spelen in principe. 5e keus ofzo op CB
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ging het publiek al met zijn allen roepen?
Stadionspeaker: MARIOOOOOO!!!!
Publiek: MAAANDZUUUKIIIICC!!Je krijgt echt een hard plassertje van het nazi-regime he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nee. Maar de manier waarop die gasten alles regelden en uitvoerden was grandioos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt echt een hard plassertje van het nazi-regime he?
Daar moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee. Maar de manier waarop die gasten alles regelden en uitvoerden was grandioos.
Jammer dat ze de verkeerde doelen nastreefden...![]()
Oh, ik had het er met een mof over en die zei het zo..Heb Mainz zelf niet echt gevolgd eigenlijk. Heb Bayern zelf alleen gezien tegen BVB en Barca en toen speelde hij ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
speelde toch meer cdm voor fsv Mainz?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Tbakkert fapt op Napoleon en Nazi's..gek mannetje.
En Bukharov. En rondjes draaien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Tbakkert fapt op Napoleon en Nazi's..gek mannetje.
Bayern? Heb je flessenpost als livescore?quote:
United. Achter tegen Sevilla.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bayern? Heb je flessenpost als livescore?
ohquote:
al bezig volgens mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
Wanneer begint dat BundesLigue-toernooi eigenlijk?
Kutreward zeker, anders zouden de prijzen wel enigszins stijgen toch?quote:
Met zulke eisen hoef je toch geen prijsstijging te verwachten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kutreward zeker, anders zouden de prijzen wel enigszins stijgen toch?
oh ja lol. Alleen als het 18 spelers uit Ligue 1 of Bundesliga zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zulke eisen hoef je toch geen prijsstijging te verwachten..
haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 18:37:55Ik zeg het niet graag van mezelf, maar damn; ik sta echt goed op deze foto. http://t.co/LjWBM8wb9J reageer retweet
oudquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 18:37:55Ik zeg het niet graag van mezelf, maar damn; ik sta echt goed op deze foto. http://t.co/LjWBM8wb9J reageer retweet
![]()
![]()
Ik zit even zijn (soms semi-)grappige tweets door te kijken. Ik kende hem nog niet.quote:
Geluk in overvloed bij jou! Heb je er wel eens aan gedacht om een kraslot te kopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
Die Herrmann is wel goed
[ afbeelding ]
Die had ik nog nooit gepulled
inb4 ds2quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
Die Herrmann is wel goed
[ afbeelding ]
Die had ik nog nooit gepulled
Kan je die met FUT coins kopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geluk in overvloed bij jou! Heb je er wel eens aan gedacht om een kraslot te kopen?![]()
Als je je coins eerst verkoopt wel jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je die met FUT coins kopen? [ afbeelding ]
Robben lag gelijk weer op de grondquote:
Hij blijft nu in de kleedkamer, rugblessurequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Robben lag gelijk weer op de grond
Was ook te lang geleden..volgens mij raakte hij geblesseerd met juichen bij die 1-0quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij blijft nu in de kleedkamer, rugblessure
dacht dat je een grapje maaktequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij blijft nu in de kleedkamer, rugblessure
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Goede goal die 1-0Ook leuk altijd de eerste wedstrijd live op Ard
Deed ik dat niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht dat je een grapje maaktewtf haha
[..]oh grappige traditie dan idd
Wut?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog die foto van Eriksen met z'n chick?
oh dacht door die opmerking van Tim op jou dat het dan wel waar zou zijn :quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed ik dat niet?
Blijft hij echt in de kleedkamer?![]()
![]()
iemand die hem homo noemt terwijl hier laatst foto was gepost met knappe c hick van 'mquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh dacht door die opmerking van Tim op jou dat het dan wel waar zou zijn :
[..]
iemand die hem homo noemt terwijl hier laatst foto was gepost met knappe c hick van 'm
Ik zat niet te kijken..ik geloofde je wel eigenlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed ik dat niet?
Blijft hij echt in de kleedkamer?![]()
![]()
Die instagram filter maakt het af.quote:
thxquote:
Alleen jammer dat een koala met Parkinson de foto heeft gemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die instagram filter maakt het af.
Heb je ook een team met je bronze-pulls?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste pulls zijn nog best goed: http://wefut.nl/squad/2637 maar het is niks vergeleken bij 2x Agbonlahor, 3x Lukaku en een paar duurdere IFs
Bij het begin van mijn game met Ajax kocht ik hem voor 375k, stond op de transferlijstquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn Porto FM gameMuniesa huren voor de helft van zijn salaris met optie tot koop van 1/4 van zijn waarde
Zelfde met Kiko Femenia
Ja bij miij ook, maar wil hem eerste huren kijk of het wat is. Kan ze allebei elk moment kopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij het begin van mijn game met Ajax kocht ik hem voor 375k, stond op de transferlijst
Die wilde ik net maken. Dat is wel een stuk beter, bijna alle dure NIFs heb ik wel gepulld + een paar IFs met als hoogtepunt IF Felipe Meloquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je ook een team met je bronze-pulls?
Ja maar dat zijn de enige backs ook. Fucile is 8 maanden eruit en verder heb je niksquote:
In mijn Porto game was Fucile verhuurd en toen hij terug kwam raakte hij ook meteen geblesseerd en was hij 8 maanden outquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de enige backs ook. Fucile is 8 maanden eruit en verder heb je niks
Koop nu die Mario die k ook bij PSV kocht, is echt cheap. Als er nog iemand komt voor Moutinho dan koop ik Rodriguez van Wolfsburg of twee Portugese talenten.
Zelfde als PSV, 4231quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn Porto game was Fucile verhuurd en toen hij terug kwam raakte hij ook meteen geblesseerd en was hij 8 maanden out
Wat voor systeem speel je?
2-0 FC Oss![]()
![]()
Alle ballen op Jacksonquote:
Mlapa slecht vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
Okee. Dat team met Alessandrini speelt echt kut. Alessandrini is nog wel goed, maar Mlapa.
Zouma.
Ik ga dat geld weer anders besteden. Weer een 4-2-3-1 team en dan met UP Wanyama iets, denk ik...
Ik vind hem echt kut spelen...quote:
Hoeveel wedstrijden heb je met Mlapa gespeeld? Dat je hem slecht kan vinden....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
Okee. Dat team met Alessandrini speelt echt kut. Alessandrini is nog wel goed, maar Mlapa.
Zouma.
Ik ga dat geld weer anders besteden. Weer een 4-2-3-1 team en dan met UP Wanyama iets, denk ik...
Ik snap het van jou eigenlijk wel. Hij heeft 3* skills en draait langzaam rondjes(lage agility+balance)..quote:
Doe mariga ernaastquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
Zouma.
Zelfs in een rol als Pellé lukt niks. Het doorkoppen op de vleugels niet en het vasthouden van ballen niet. Maar misschien is hij ook niet zo gechikt voor 4-3-3....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik snap het van jou eigenlijk wel. Hij heeft 3* skills en draait langzaam rondjes(lage agility+balance)..
Voor bijna alle andere speelstijlen is hij wel echt
Toen ik Toefjes geld stuurde met als beschrijving hallo met de politie stond er zo'n sterretje dat het niet verstuurd was, dachten we, of ik tenminstequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn creditcard afschrift wat doe je
Bij mij speelde hij best goed alleen extreem veel geblesseerd, heb hem net verkocht voor 6,5 miljoenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij miij ook, maar wil hem eerste huren kijk of het wat is. Kan ze allebei elk moment kopen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn creditcard afschrift wat doe je
Ik kan mijn CDM Fernando verkopen voor 21 mil. Doen en vervanger halen?quote:
gelukkig kan ie nooit maikon leite betalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik snap het van jou eigenlijk wel. Hij heeft 3* skills en draait langzaam rondjes(lage agility+balance)..
Voor bijna alle andere speelstijlen is hij wel echt
Kocht hem altijd als keeper in fm10 en 11quote:
zelfde gast die hands maakte doet het weer in de reboundquote:
Juist wel..jbgsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs in een rol als Pellé lukt niks. Het doorkoppen op de vleugels niet en het vasthouden van ballen niet. Maar misschien is hij ook niet zo gechikt voor 4-3-3....
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde gast die hands maakte doet het weer in de rebound
Zou ik wel doen ja, prima bedrag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan mijn CDM Fernando verkopen voor 21 mil. Doen en vervanger halen?
Wanyama, Schneiderlin, Fernando (Gremio), Mulumbu en Veloso zouden evt vervanger kunnen zijn
In FM 13 is hij voor clubs als Ajax onhaalbaar gewordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kocht hem altijd als keeper in fm10 en 11
quote:
Mijn beste deals deze FUT:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn bronze pulls met bijna alle dure NIF's + 4 IF's: http://wefut.nl/squad/2637 Ik was trouwens Odjidja-Ofoe vergeten in mijn silverpulls, die had ik in het begin in een 400c pack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pffquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In FM 13 is hij voor clubs als Ajax onhaalbaar geworden![]()
Na mijn CL winst in 2016 kon ik hem trouwens wel halen omdat hij op eigen verzoek op de transferlijst stond; 23 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |