SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Yellow Clawquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef rolls-reus het volgende:
Yellow claw mixtape 6![]()
Frans bouwer
Oorverkoudheid
Inddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yellow Claw![]()
![]()
![]()
Heb hem even voor je gefixed
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Technoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Inddmaar was wel benieuwd want verschillende vrienden van me vinden het fantastische muziek
Hardwell is welnohomo
Post eens een goed nummer danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
opposites jonguhhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
Hahaha ja ik was dus al bezig.. Maar losse nummers is niet echt vet bij techno, die shit bouwt zich namelijk vrij snel op tot een climax en blijft daar vervolgens ook heel lang zitten.quote:
Werkt niet op ipadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef DuTank het volgende:
Even twee lekkere setjes voor jullie dan. Wel met fatsoenlijke boxen afspelen.
Jank niet zo, ik bepaal zelf wel of ik hier kom zeiken of niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voel me nooit kut na het stappen![]()
dus of minder zuipen of niet zeiken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel of ik op je zeik of niet.
LEES de sitequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
Ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En welke achterlijke mongool heeft dat gemaakt?
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry
Loopt je zaak een beetje?
Hoeveel Kickbike Cross max 20V Black heb je nou al ongeveer verkocht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
wat kost dat geintje dan? of wil je dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
Hoe was je 1e keer stappen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Jooo gangsta's
Gisteren de binnenstad onveilig gemaakt
Voel me echt goed kut nu
Het is denk ik niet echt mijn favoriete muziekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was dus al bezig.. Maar losse nummers is niet echt vet bij techno, die shit bouwt zich namelijk vrij snel op tot een climax en blijft daar vervolgens ook heel lang zitten.
Mijn favoriete track:
Nee joh, muziek is ook maar een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het is denk ik niet echt mijn favoriete muziek
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat kost dat geintje dan? of wil je dat niet zeggen?
wtf, ze benaderen jou toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveer
Ja dat kan dus van 4000 tot 100000zijn...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar 2x een maandsalaris ongeveer
Modaal salarisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat kan dus van 4000 tot 100000zijn...
Je kan competities eruit gooien tijdens je gamequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
FM reageert voor geen meter Thad..snap er echt niks van. Volgens mij hebben we toch wat teveel leagues aanstaan ofzo
Al ging het de vorige keren beter..
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
Natte veldenLopjes die er op droog veld niet in zouden gaan, die toch erin gaan
![]()
![]()
Bedankt voor dit wetenschappelijke document ter onderbouwing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://b-ryan.plazilla.com/top-10-beste-voetballers-op-dit-moment
[ afbeelding ]
Is gewoon goed hoor.
Djeetje zou het geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit wetenschappelijke document ter onderbouwing.
Nee ik speel een wedstrijd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
oh nu ben ik er helemaal uit..deed jij dat Thad?
ik join wel weer..toch ff deze wedstrijd proberenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik speel een wedstrijd..Zal zo wel even rebooten
Haha Markie een hattrickquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik join wel weer..toch ff deze wedstrijd proberen
Klinkt alsof je ontslagen bentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
wtf, omdat ik net van die server af werd getrapt heb ik nu geen controle over mijn team...kan geen wissels doen, niks..alleen maar kijken
edit: en nu middenin de wedstrijd weer van de server af gekicked..
ajax 0-0 tegen NEC, ik save wel niet en start wel opnieuwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
wtf, omdat ik net van die server af werd getrapt heb ik nu geen controle over mijn team...kan geen wissels doen, niks..alleen maar kijken
edit: en nu middenin de wedstrijd weer van de server af gekicked..
Waren pas 15 minuten bezig ofzo..vaaaaaaaagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ajax 0-0 tegen NEC, ik save wel niet en start wel opnieuw
natuurlijk niet, ik had ook niet anders verwacht. Hij was trouwens al om 3 uur onlinequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is kwart over 5 en de web-app doet het gewoon... Trade pile issues zijn volgens mij nog niet opgelost.
Ik reboot ook wel mijn pc even, misschien helpt hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren pas 15 minuten bezig ofzo..vaaaaaaaag
Maar nu is Lothar zijn hattrick kwijt?
ik had niet anders verwacht. Ik denk niet dat ze er uberhaupt nog wat aan gaan doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
EAZo lang maintenance (alleen minder lang dan verwacht) en dan nog de TP niet fixen.
Dan kan ik dus ook geen FUT meer doen en die spelers die bij mijn unassigned items staan wil ik erop zetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. Ik denk niet dat ze er uberhaupt nog wat aan gaan doen
Oh nu heeft ie wel goede kwaliteit.quote:
ik heb die van mij maar gewoon gediscard, dat verlies neem ik maar voor lief dan. Weet niet hoe duur jouw spelers zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan ik dus ook geen FUT meer doen en die spelers die bij mijn unassigned items staan wil ik erop zetten.
quote:
Eerste goal is een reboundquote:
Ultimate team en de eerste goals zijn van H2Hquote:
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb die van mij maar gewoon gediscard, dat verlies neem ik maar voor lief dan. Weet niet hoe duur jouw spelers zijn?
Omdat jij het laatst over Defederico had zit hij nu ook in het filmpje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.
dat hele filmpje is kapot..quote:
tsja dan kan je niet meer spelen dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP van Rhijn is de duurste speler die erbij zit, de rest zit tussen de 1k en 4k maar ik ga die niet discarden.
Ik kende hem eerst ook niet maar door die R9Rai wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat jij het laatst over Defederico had zit hij nu ook in het filmpje.
laat maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-zwembad-ooit-16025leuk zo'n zwembad.
Zo randomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
join maar. Ik had niks aangepast tov die 3-0
Alleen maar H2H?quote:
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling wasquote:
En maar weinig mooie doelpunten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling was
rebootquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet alleen maar..wel veel struikelpartijen, rebounds en skillmoves die er niet uit zien alsof het de bedoeling was
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10quote:
Ik zag het hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10
edit:FT. Ben allang blij dat ik Eriksen geen 4 maanden kwijt ben
edit: Poulsen 3/4 maanden out neeeeeeeeeeee
Kan wel janken.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk..ik maak net 1-1 tegen NEC..nog een minuut of 10
edit:FT. Ben allang blij dat ik Eriksen geen 4 maanden kwijt ben
edit: Poulsen 3/4 maanden out neeeeeeeeeeee
Kan wel janken.
Heb je de CPU ook gessht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje fifa sinds tijden, meteen even met 8-2 FC Bayern afgedroogd
Voskampquote:
Thad en ik doen een netwerkspel, dan ,kan je niet cheatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd voor de wedstrijd even opslaan!
Echt bs, 65% balbezit en 11 schoten. Narsingh, Matavz en Mertens kunnen allemaal niet schieten stelletje retardsquote:
Ha maverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thad en ik doen een netwerkspel, dan ,kan je niet cheaten
Haha daar moest ik ook al om lachen ja..je hebt je zondebok gevondenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt bs, 65% balbezit en 11 schoten. Narsingh, Matavz en Mertens kunnen allemaal niet schieten stelletje retards
Faber heb ik weggestuurd die vent heeft (in dit spel) totaal geen kennis van voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |