SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Yellow Clawquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef rolls-reus het volgende:
Yellow claw mixtape 6![]()
Frans bouwer
Oorverkoudheid
Inddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yellow Claw![]()
![]()
![]()
Heb hem even voor je gefixed
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Technoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Inddmaar was wel benieuwd want verschillende vrienden van me vinden het fantastische muziek
Hardwell is welnohomo
Post eens een goed nummer danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
opposites jonguhhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie eens echte elektronische muziek luisteren. Techno
Hahaha ja ik was dus al bezig.. Maar losse nummers is niet echt vet bij techno, die shit bouwt zich namelijk vrij snel op tot een climax en blijft daar vervolgens ook heel lang zitten.quote:
Werkt niet op ipadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef DuTank het volgende:
Even twee lekkere setjes voor jullie dan. Wel met fatsoenlijke boxen afspelen.
Jank niet zo, ik bepaal zelf wel of ik hier kom zeiken of niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voel me nooit kut na het stappen![]()
dus of minder zuipen of niet zeiken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel of ik op je zeik of niet.
LEES de sitequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn hondensteps nou weer?
Ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En welke achterlijke mongool heeft dat gemaakt?
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry
Loopt je zaak een beetje?
Hoeveel Kickbike Cross max 20V Black heb je nou al ongeveer verkocht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
wat kost dat geintje dan? of wil je dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hoor prima en dankzij de tv dalijk nog wat beter, landelijke media is altijd welkom al kost het wel geld uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |