Heb je iets tegen Dude dat je haar daarheen wilt sturen?quote:
Neeeeeeeeee! Oh echt: NEEEE!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef lady-wrb het volgende:
is duinrell een idee?
(dat is mijn sadistische inslag, ik vond het vreselijk dat weekend duinhellmaar wie weet vind jij het er geweldig )
Ja, goed dat je er even naar vraagt: we hebben contact en ik ben druk bezig om een fotocollage te maken die ik haar kan opsturen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Heb je toevallig ook nog een update mbt je Franse pleegzusje? Ik kijk of scheel of het staat er niet. Maar was wel benieuwd of je nog teruggebeld hebt en hoe het was dat eerste echte contact na al die jaren.
Geversduin en Bakkum hebben in elk geval geen zwembad. Ik zie zo gauw niet waar die andere camping is. Velserbroek volgens mij en in die regio is Dude vorig jaar al geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:02 schreef computergirl het volgende:
Ik zie hier nog wel opties eind juli, maar ik heb niet naar de prijzen gekeken
http://www.kennemerduinca(...)tie_periode=7%7C2014
nee, vandaar dat ik even meld dat ik het er vreselijk vond.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Dude dat je haar daarheen wilt sturen?
Wel de zee op loopafstand, ook een soort groot zwembad tochquote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Geversduin en Bakkum hebben in elk geval geen zwembad. Ik zie zo gauw niet waar die andere camping is. Velserbroek volgens mij en in die regio is Dude vorig jaar al geweest.
Bij Geversduin moet je echt fietsen en ook bij Bakkum is het verder dan je denkt. Maar je hebt gelijk het is een soort van groot zwembad.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel de zee op loopafstand, ook een soort groot zwembad toch
Camping de Lakens is bij ons in de duinen van Bloemendaal op loopafstand van de zee, maar in deze buurt zijn Dude en Arty en de draakjes vorig jaar al geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef Nanook24 het volgende:
Geversduin en Bakkum hebben in elk geval geen zwembad. Ik zie zo gauw niet waar die andere camping is. Velserbroek volgens mij en in die regio is Dude vorig jaar al geweest.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Camping de Lakens is bij ons in de duinen van Bloemendaal op loopafstand van de zee, maar in deze buurt zijn Dude en Arty en de draakjes vorig jaar al geweest.
langs de Lek.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziet er heel leuk uit!! Maar dus geen zwembad waar ze zo even naar toe kunnen sjokken.
Ga je link wel even bewaren!
Het zijn strandjes met speelveld en grasveld langs een dode arm van de Lek -/- Rijnaken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
langs de Lek.wel uitkijken met Rijnaken.
autotron bestaan ook al niet meerquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Bestaat het Wolfsven nog?
Fantastische vakantie gehad vroeger; enorrrrm.zwemmeer en zwembad met waterglijbaan.
Maar dat was 25 jaar terug zo
Idd ook vanuit daar naar de Efteling en het Autotron geweest
Bestaat nog. Het is wel iets gemoderniseerd volgens mij. Ik ben er maar 1x geweest als baby dus ik weet er niets van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Bestaat het Wolfsven nog?
Fantastische vakantie gehad vroeger; enorrrrm.zwemmeer en zwembad met waterglijbaan.
Maar dat was 25 jaar terug zo
Idd ook vanuit daar naar de Efteling en het Autotron geweest
Goed om te horen!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, goed dat je er even naar vraagt: we hebben contact en ik ben druk bezig om een fotocollage te maken die ik haar kan opsturen.
Alles gaat goed met haar, voor zo ver ik kan beoordelen, en ook met haar familie!
'de' dode arm?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn strandjes met speelveld en grasveld langs een dode arm van de Lek -/- Rijnaken.![]()
Off Topic:
In de Lek moet je niet gaan zwemmen !! stroming en trekgaten enzo.
Het is heel raar picknicken als 200 meter verderop gedregd wordt.![]()
Wij gingen maar naar huis.
Boefje!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:59 schreef AnneX het volgende:
zwaar offtopic...
buurvrouw ik wil wel twee kaarten van je "overnemen"...![]()
Je hebt DM.
Oh ja, graag!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
'de' dode arm?heerlijk is het daar.
![]()
En op die strandjes langs de Lek moet je ook oppassen. Want je kleedje is wel nat als er zo'n boot langskomt. /offtopic.
Dude, ik heb nog een miljoenmiljard volle spaarkaarten voor de Efteling. Krijg je 10 euro korting op de entree. Wil je er 4?
Ik heb vouchers van de Jumbo, die, dacht ik (niet eens nagekeken) ook geldig zijn voor de Efteling. We hebben voor drie personen korting bij elkaar weten te sparen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef AnneX het volgende:
Water en strand...wat wil je nog meer? als kind![]()
En heb je eraan gedacht om de ah bonnen in te wisselen voor Efteling toegangskaarten?
Wanneer...wanneer ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |