gewoon niet naar die beoordelingen kijken joh. de helft van de negatievelingen zeiken om het zeikenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, ik zocht het allemaal veel te moeilijk!
Rien de mieux pour un dragon!![]()
En het is volbracht, we hebben een chalet op 't Wolfsven!
Niet daarna op Zoover de beoordelingen lezen Dude.![]()
Ja maar ik ga toch niet serieus een plant het land doorsturen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Er waren hier toch users die als pleegouder voor je plant zouden fungeren?
ja, staan er nog zat op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch niet serieus een plant het land doorsturen?![]()
De meisjes dachten trouwens dat de plant 'bloemen' was, dus het zou ze hogelijk verbazen als de bloemenplant nu nóg in de 'vaas' zou staan, denk ik.
En misschien koop ik wel even een nieuwe.
Ynske, geen appelsientjedrinkers hier. Maar im begreep dat er ook wel eens kortingskaarten op Marktplaats staan..?
Was wel legendarisch geweest andersquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar ik ga toch niet serieus een plant het land doorsturen?![]()
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Was wel legendarisch geweest andersdan kon die pleegouder weer een eigen topicreeks openen in F&F!
Wat leuk!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Tante-Leen het volgende:
Hoi DuderinnetjeIk lurkte een hele tijd mee in je topics en ik heb een paar maanden geleden besloten om me ook aan te melden. Ik krijg deze zomer een jongetje van nog maar 4 jaar uit Parijs. Ik heb zoveel leuke verhalen van je gelezen. En zo leuk dat iedereen meeleeft! Anyways, ik wilde gewoon even melden dat je me geïnspireerd hebt haha!
Oh wat fijn! Mijn dag gewoon helemaal goed!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Tante-Leen het volgende:
Hoi DuderinnetjeIk lurkte een hele tijd mee in je topics en ik heb een paar maanden geleden besloten om me ook aan te melden. Ik krijg deze zomer een jongetje van nog maar 4 jaar uit Parijs. Ik heb zoveel leuke verhalen van je gelezen. En zo leuk dat iedereen meeleeft! Anyways, ik wilde gewoon even melden dat je me geïnspireerd hebt haha!
Och wat een humpie!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Tante-Leen het volgende:
Ja, zo help je zonder dat je vertrouwde patronen verstoort. Het wordt voor de meisjes denk ik ook wat lastiger om hetzelfde te sporen nu ze echte tieners zijn en het jaar door andere invloeden ondergaan.quote:Wel even de organisatie gemaild, omdat ik niet weet of K's moeder assertief genoeg is om eventueel te vragen om een vervangend gastgezin.
19 juli!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef komrad het volgende:
Misschien overheen gelezen : wanneer komen ze aan?
Zeg dat wel!quote:
Ja zoiets als de nagellakjes was geweldig!quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het zo jammer dat de plus dit jaar geen leuke actie heeft
Oh maar die zijn wel heel leuk!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef AnneX het volgende:
Ja hé...de armbandjes komen eraan !![]()
http://www.spar.nl/sparkles
Snoeppapiertjes onder het matras. Vaste prik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig maar, jij moet ertegenaan kijken, wel drie weken...
En dan vind je ze terug onder/ achter de bank, bed of in de tuin of auto![]()
Verstopten de draken ook niet spulletjes voor een jaar later?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Vorig jaar hadden ze voor het eerst zelf ook al wat tuttebelspulletjes bij zich, dus ik durf dit wel aan. Stonden ze elke ochtend hun deo over hun hele lijf te rollen, en daarna een dot hele zware parfum (van L.'s moeder, volgens mij).Stínken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |