40 inclusief of exclusief?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:56 schreef Lyzio het volgende:
Voor die Nano wil ik toch echt minimaal ¤40 hebben. Hij is amper gebruikt en gewoon nieuw en inclusief alle bijbehorende -originele- accessoires
Waar woon je?quote:
Zundert, vlak onder Breda! Dan denk ik er over na, laat het straks even wetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar woon je?Misschien is hij wel op te halen of kan ik hem langs brengen. Zo niet, dan verstuur ik hem voor je. Dus die ¤40 is inclusief verzendkosten.
Okee, geen probleemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef NextTVH het volgende:
Zundert, vlak onder Breda! Dan denk ik er over na, laat het straks even weten
Okee, geen probleemquote:
Klopt inderdaad. Typefout!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:24 schreef dutchman79 het volgende:
De Nano is toch een V6, of vergis ik me nu ?
Factuur is inderdaad van 27-12-2012quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:11 schreef BigSmurf het volgende:
Is de factuurdatum van die iPad mini 27 december 2012? Is niet helemaal duidelijk te lezen, maar neem aan dat er dan nog garantie op zit tot 27-12-2014?
En loopt die scheur nou door naar beneden vanaf de barst? Of is dat lichtval? Verder wel helemaal krasvrij?
Prijs blijft ¤40 inclusiefquote:
Duidelijk. 220 euro inclusief verzekerd verzenden geboden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Factuur is inderdaad van 27-12-2012Op die factuurprijs zit ook nog eens personeelskorting. En ja, er zit inderdaad nog garantie op. De barst rechtsboven mondt uit in een krasje die iets over het scherm rechtsboven loopt. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het me niet meer opvalt na een tijdje. Maar omdat ik weet dat het natuurlijk wel vermeld dient te worden bij een verkoop heb ik zoveel van de prijs getikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |