Zeer interessant om de kant van de advocaten zo mee te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Waterdrinker het volgende:
http://dokument.ncrv.nl/pagina/verdediging-van-robert-m
Veelbelovend.
Vanavond.
Goede docu, topper!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
Straks op Nederland 2 (23:00 - 00:30 uur): Het Uur van de Wolf: Het raadsel Richard Pryor
[ afbeelding ]
[..]
Pas ook een docu over hem gezien en ook pas nog z'n meest bekende optreden; wat een man!
Ben benieuwd of deze ook wat is.
Docu teruggekeken. Erg boeiend hoe zoiets gaat allemaal. En het is natuurlijk vreselijk wat Robert M. gedaan heeft, maar ook hij heeft recht op verdediging. Ik vond dat ze dat wel goed konden beargumenteren. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat je de cameravrouw of interviewster hoorde lachen als er een leuke opmerking werd gemaakt door de Ankertjes. En die rechter die onverstoorbaar verder ging toen er water werd gegooid, moet je ook maar kunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Waterdrinker het volgende:
http://dokument.ncrv.nl/pagina/verdediging-van-robert-m
Veelbelovend.
Vanavond.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zeer interessant om de kant van de advocaten zo mee te maken.
verwacht er niet teveel vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, heb ik nog niet gelezen hoe Max Pam Joris Luijendijk heeft ontleed
Tja, je hebt gelijk idd.quote:
KZ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Op Holland Doc 24 nu KZ. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik zit toch weer te kijken. En weer met tranen in mijn ogen. Eigenlijk moet ik naar bed, maar het verhaal over concentratiekamp Mauthausen aan de hand van de gidsen die toeristen rondleiden kan ik niet uitzetten.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Op Holland Doc 24 nu KZ. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik zit toch weer te kijken. En weer met tranen in mijn ogen. Eigenlijk moet ik naar bed, maar het verhaal over concentratiekamp Mauthausen aan de hand van de gidsen die toeristen rondleiden kan ik niet uitzetten.
Is die docu ergens online terug te zien?quote:
Geen idee. Zag het toevallig langskomen op HollandDoc24. Had hem al een jaar of 6 terug op het IDFA gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef heiden6 het volgende:
Is die docu ergens online terug te zien?
En de docu heet Konzentrationslager? Dan ga ik even zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee. Zag het toevallig langskomen op HollandDoc24. Had hem al een jaar of 6 terug op het IDFA gezien.
Nee, die heet KZ uit 2005. Van de regisseur Rex Bloomstein.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef heiden6 het volgende:
En de docu heet Konzentrationslager? Dan ga ik even zoeken.
Oh, pardon. Thanks, ik ga zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die heet KZ. Van de regisseur Rex Bloomstein.
http://www.rexentertainment.co.uk/index.php/reflectquote:
die is geniaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:11 schreef ArtistA het volgende:
En een docu over de Amsterdamse penose:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-foute-vrienden.html
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Nepthys het volgende:
The Shutka Book of Records
Een soort van Boratfilm, maar dan in het echt. Vrolijk portret van de bonte verzameling inwoners van het Macedonische zigeunerdorp Sutke. Allemaal claimen ze wel ergens kampioen in te zijn. Zo is er een 'professionele' zanger, de familie die het meeste geld aan een besnijdenisfeest kan uitgeven en de trotse Oom Alfonso van 75, die met een jongere ex-hoer is getrouwd. Erg belangrijk is ook het jaarlijkse kampioenschap 'beste verzameling bandjes met Turkse muziek'.
Alone in the Wilderness
Dick Proenneke besloot in de jaren '60 om na zijn pensionering in de wildernis van Alaska te gaan wonen. Hij legde
op video vast hoe hij daar in z'n eentje een houten huisje bouwde en zijn dagen doorkwam met voedsel verzamelen, houtbewerken en de natuur bestuderen. De beelden zijn voorzien van commentaar afkomstig uit Proenneke's dagboeken en er was nog genoeg filmmateriaal over om ook een deel 2 en in de toekomst deel 3 te maken.
De stem van het water
In het vervolg op Alleman filmt Bert Haanstra weer gewone Nederlanders en hun dagelijkse bezigheden, maar nu in hun relatie met water. Leuke jaren '60-beelden van zwemles, havenwerk, waterrecreatie, Sinterklaasintochten en nog veel meer. Wederom voorzien van commentaar door Simon Carmiggelt.
Everything or Nothing: The Untold Story of 007
Over de Bondfilms, met vooral veel aandacht voor het verhaal van de producenten en de Bondacteurs.
klinkt ontzettend grappig en aandoenlijkquote:
hij was wel leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt ontzettend grappig en aandoenlijkthuis kijken
Goed topic. Deze reeks gaat natuurlijk niet alleen over docu's die binnenkort op tv te zien zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |