quote:Op een zomerse dag schreef Een 15-jarige het volgende:
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Nee, er was een deel 4, maar dat is gesloten door de mod. Deze ook binnenkort denk ik. Maar CandyApples heeft op dit moment een afspraak / date met meneer de tandartsquote:
En? En?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef CandyApplez het volgende:
Lol het was geen date ofzo, dat zei ik toch al XD. het was gewoon praten ;p
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
Hij zei dat hij intresse had, maar dat ik wel eerst wat ouder moest worden om een relatie met hem te kunnen beginnen
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
Hij zei dat hij intresse had, maar dat ik wel eerst wat ouder moest worden om een relatie met hem te kunnen beginnen
Nja dat is het gewoon xD. Dat hij een relatie met me wilt aangaan als ik ook meerderjarig ben :pquote:
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.
Ik geloof er geen barst van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja dat is het gewoon xD. Dat hij een relatie met me wilt aangaan als ik ook meerderjarig ben :p
Idd. Als hij haar echt wilde dan kwam hij niet met zo'n argument.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef CandyApplez het volgende:
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.
Houdoequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:31 schreef CandyApplez het volgende:
Jezus Christ... dan geloven jullie het toch allemaal niet... nja en boeie want ik ging toch al stoppen met deze site
Logisch met zo'n verhaal. "Privé". Alsof wij jou of die pedo kennen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef CandyApplez het volgende:
Omg... zo leuk he, als je gewoon NIET geloofd word..
M'n moeder is 43. en NEE geen foto, die ga ik er zeker ook niet opzetten want ofcourse word dat ook niet geloofd he.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:34 schreef div-er het volgende:
O ja, nog een vraag aan TS: hoe oud is je moeder?
En nog steeds geen foto beschikbaar?
Ja, goed excuus waarbij hij je hartje niet moet breken. Veel plezier in Canada.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
Jeetje, daarom moet ik toch ook wachten tot ik meerderjarig ben -_-
Heeft je moeder geen interesse in hem?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:35 schreef CandyApplez het volgende:
M'n moeder is 43. en NEE geen foto, die ga ik er zeker ook niet opzetten want ofcourse word dat ook niet geloofd he.
Nee nee dat geloof ik niet. Je gaat als tandarts niet zeggen tegen een minderjarige patient, wacht maar totdat je 18 bentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:35 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja, goed excuus waarbij hij je hartje niet moet breken. Veel plezier in Canada.
Precies, dat geloof ik dus ook niet. Er moet iets zijn dat "iets" kan bewijzen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef suus78 het volgende:
[..]
Nee nee dat geloof ik niet. Je gaat als tandarts niet zeggen tegen een minderjarige patient, wacht maar totdat je 18 bent
Om je leven een beetje spannend te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:39 schreef CandyApplez het volgende:
Waarom zou ik hier godverdomme over liegen?
Ik heb nog niks met hem? Daarom wil hij graag dat ik wacht tot m'n 18de zodat het wel kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Om je leven een beetje spannend te maken.
Iedereen weet natuurlijk dat een tandarts de grenzen van zijn professionaliteit niet overschrijdt voor een kind.
Zo is het ook niet gegaan. De tandarts zei natuurlijk "dat was lekker schat, maar je mag de rest nog niet vertellen over ons. Je moet wachten totdat je 18 bent", terwijl hij een sigaret opstak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef suus78 het volgende:
[..]
Nee nee dat geloof ik niet. Je gaat als tandarts niet zeggen tegen een minderjarige patient, wacht maar totdat je 18 bent
Hij heeft ook niets met je afgesproken. Jullie zien elkaar alleen voor jouw gebitje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:47 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik heb nog niks met hem? Daarom wil hij graag dat ik wacht tot m'n 18de zodat het wel kan.
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo is het ook niet gegaan. De tandarts zei natuurlijk "dat was lekker schat, maar je mag de rest nog niet vertellen over ons. Je moet wachten totdat je 18 bent", terwijl hij een sigaret opstak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |