quote:Op een zomerse dag schreef Een 15-jarige het volgende:
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Nee, er was een deel 4, maar dat is gesloten door de mod. Deze ook binnenkort denk ik. Maar CandyApples heeft op dit moment een afspraak / date met meneer de tandartsquote:
En? En?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef CandyApplez het volgende:
Lol het was geen date ofzo, dat zei ik toch al XD. het was gewoon praten ;p
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
Hij zei dat hij intresse had, maar dat ik wel eerst wat ouder moest worden om een relatie met hem te kunnen beginnen
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
Hij zei dat hij intresse had, maar dat ik wel eerst wat ouder moest worden om een relatie met hem te kunnen beginnen
Nja dat is het gewoon xD. Dat hij een relatie met me wilt aangaan als ik ook meerderjarig ben :pquote:
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.
Ik geloof er geen barst van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja dat is het gewoon xD. Dat hij een relatie met me wilt aangaan als ik ook meerderjarig ben :p
Idd. Als hij haar echt wilde dan kwam hij niet met zo'n argument.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Dat is gewoon de nette manier om te zeggen dat je geen enkele kans maakt.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef CandyApplez het volgende:
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol... jawel.. er waren meer dingen gezegd maar die zijn privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |