Je kan wel koken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik was de Knorr- en andere maaltijdpakketten een beetje zat dus heb maar een recept van het internet geplukt en met hoop van zege klaargemaakt. (kan absoluut niet koken...)
[ afbeelding ]
Goddelijk lekker![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1140206/Chinese-tomatensoep
Zelf nog taugé, lente uitjes, prei en ei toegevoegd.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik was de Knorr- en andere maaltijdpakketten een beetje zat dus heb maar een recept van het internet geplukt en met hoop van zege klaargemaakt. (kan absoluut niet koken...)
[ afbeelding ]
Goddelijk lekker![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1140206/Chinese-tomatensoep
Zelf nog taugé, lente uitjes, prei en ei toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bami met een gepocheerd eitje![]()
Wat had je gebruikt als groot broodje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef foodlover het volgende:
Ik heb thuis een Big Tasty nagemaakt, lekker!
Wilde zelf hamburgerbroodjes maken maar het was al laat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je gebruikt als groot broodje?
Ah dus wel de smaak alleen niet de grootte van de BTquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef foodlover het volgende:
[..]
Wilde zelf hamburgerbroodjes maken maar het was al laat.
Heb dus broodjes gekocht, gewoon 2 burgers gegeten.
Sausje dat heel erg in de buurt komt van origineel:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah dus wel de smaak alleen niet de grootte van de BT![]()
Lang geleden btw dat ik die op heb.
Waar blijft de uitnodiging voor je mede CUL-Fokkers??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een feestje waar ik kook
honing meloen met pata negra
Netmeloen met coppa
Salade van octopus, gedroogde tomaat, kapperjes, citroen en olijfolie
Groene salade
Aardappel salade op zijn Düsseldorfs ( met zure room, dille en komkommer)
Tzaziki
Sate van varkensnek, met een satesaus en een ketjapsaus
Gegrillde sardines in een tex mex marinade
Sucadesteaks van de grill in een Cajun marinade
Maiskolven en groene asperges van de grill
Vers stokbrood
Kruidenboter
Nagerechten
Herrencreme
Kaasplateau met 7 soorten kaas met crackers, gedroogd fruit en vijgen en dadelbrood
Alles vers, zelfgemaakt, gebakken, van scratch gemaakt behalve de kaas
Te drinken, een mooie rose, pils, champagne, port bij de kaas en digestiven daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |