Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach vorig jaar vlogen jullie er ook tegen kansloze clubs vanaf. En als Feyenoord zijnde moet je niet janken en die Russen over de knie leggen. Althans die intentie moet je hebben. Hier praat iedereen al alsof er verloren is
Wat een instelling.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.
Het komt wel allemaal uit deze week... eerst de goede wedstrijd van Mokotjo en de winnende van Fernandez en nu de lotingquote:
Zou ook een onbegrijpelijke aankoop zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
El Hamdaoui verhaal kan ook gelijk weer van tafel geveegd worden.
Hoezo? Kan je in een 4-4-2 gaan spelen met Pellè en De Ham.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een onbegrijpelijke aankoop zijn.
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.
Nogmaals, ik denk dat je verkeerd leest. Wie zegt hier dat wij kansloos zijn? Er wordt geklaagd over randzaken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.
Maar je moet niet zaniken dat je Kuban Krosnadar krijgt...... relatief is dat vergeleken met Praag en/of Kiev toch een stuk makkelijker.
Hier in dit topic wordt over die club gepraat of het op voorbaat al kansloos is. Dat is onzin, zeker in de thuiswedstrijd...
Joh, Kiev is sterker dan Kuban, misschien omdat dat ook de voorronde Champions League was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.
Maar je moet niet zaniken dat je Kuban Krosnadar krijgt...... relatief is dat vergeleken met Praag en/of Kiev toch een stuk makkelijker.
Hier in dit topic wordt over die club gepraat of het op voorbaat al kansloos is. Dat is onzin, zeker in de thuiswedstrijd...
Ja dus dan ben je als Feyenoord zijnde al kansloos of wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef elCholo het volgende:
Kuban Krasdonar speelde dit seizoen al tegen Rubin Kazan, Zenit St. Petersburg en Spartak Moskou, maar verloor nog geen wedstrijd.
En dan noem je ons calimero'squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
En we zeggen niet dat we kansloos zijn, het is alleen zo typisch dat Feyenoord dan weer de sterkste van alle ongeplaatste clubs loot
Is een constatering van de resultaten van Kuban, nog steeds staat er niet dat wij kansloos zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus dan ben je als Feyenoord zijnde al kansloos of wat?
Nou als ik de gemiddelde reactie van de Feyenoorders lees dan lijkt het alsof ze Barcelona geloot hebben. Kom op zeg, met een goede thuiswedstrijd moet je die ploeg aan de kant kunnen zetten. En dat het dan de zwaarste is van de overige 4 die geloot hadden kunnen worden.... tsja, so be it.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat je verkeerd leest. Wie zegt hier dat wij kansloos zijn? Er wordt geklaagd over randzaken.
Differdange en Petrolul zouden ook te doen moeten zijn, het is een raar seizoen tot nu toe. En in onze huidige vorm zal iedere tegenstander moeilijk zijn. Maar @ de_boswachter: we zijn tegen niemand kansloos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ach; bekijk he zo. Een team waar Özbiliz de absolute ster was moet te doen zijn.
Allemaal gelijk en net aan gewonnen van de nummer laatst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef elCholo het volgende:
Kuban Krasdonar speelde dit seizoen al tegen Rubin Kazan, Zenit St. Petersburg en Spartak Moskou, maar verloor nog geen wedstrijd.
Zeg ik dat dan, ouwe pik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dus dan ben je als Feyenoord zijnde al kansloos of wat?
Ook dat vind ik niet heel spectaculair, die resultaten.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een constatering van de resultaten van Kuban, nog steeds staat er niet dat wij kansloos zijn.
Het is meer grappig, vooraf werd al gezegd dat we waarschijnlijk Kuban zouden loten en als dat dan uitkomt is dat toch wel eenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou als ik de gemiddelde reactie van de Feyenoorders lees dan lijkt het alsof ze Barcelona geloot hebben. Kom op zeg, met een goede thuiswedstrijd moet je die ploeg aan de kant kunnen zetten. En dat het dan de zwaarste is van de overige 4 die geloot hadden kunnen worden.... tsja, so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |